Da's mooi voor PSV.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:24 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Niks aan t handje, volgens mij.
Het is hartstikke inhoudelijk. Ik heb het over jullie "laag-hoog-laag" patroon, heb het over de bekerwedstrijd (jullie eerstkomende wedstrijd) en over het feit dat het vanzelfsprekend belachelijk is dat jullie nog geen eens 5000 kaarten hebben verkocht!quote:
Dus als ik de 10-0 in het feyenoord topic post en termen al kakkies (boertjes) gebruik is het ook geen trollen?quote:Op zondag 27 januari 2013 18:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het is hartstikke inhoudelijk. Ik heb het over jullie "laag-hoog-laag" patroon, heb het over de bekerwedstrijd (jullie eerstkomende wedstrijd) en over het feit dat het vanzelfsprekend belachelijk is dat jullie nog geen eens 5000 kaarten hebben verkocht!. Wat echt enorm kneuzig is.
Maargoed. Jullie willen overal een troll in zien.
Ik moest behoorlijk lachen om je bericht, maargoed ga je eerst eens inlezen en wat er allemaal gebeurd is omtrent de kaartverkoop. Dan is het ergens ook logisch dat er een stuk minder kaarten worden verkocht.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het is hartstikke inhoudelijk. Ik heb het over jullie "laag-hoog-laag" patroon, heb het over de bekerwedstrijd (jullie eerstkomende wedstrijd) en over het feit dat het vanzelfsprekend belachelijk is dat jullie nog geen eens 5000 kaarten hebben verkocht!. Wat echt enorm kneuzig is.
Maargoed. Jullie willen overal een troll in zien.
Jullie noemen jezelf toch boeren? Wij noemen onszelf geen kakkerlakken hoor. Is hetzelfde als "joden": wil Amsterdam dat we daarmee stoppen, mogen ze er eerst zelf mee stoppen.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dus als ik de 10-0 in het feyenoord topic post en termen al kakkies (boertjes) gebruik is het ook geen trollen?
idd in het philips stadion roepen ze altijd "Boertjes!"quote:Op zondag 27 januari 2013 18:28 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jullie noemen jezelf toch boeren? Wij noemen onszelf geen kakkerlakken hoor. Is hetzelfde als "joden": wil Amsterdam dat we daarmee stoppen, mogen ze er eerst zelf mee stoppen..
1-op-1 verhouding in de kaartverkoop? Weerhoudt ons er ook niet van om een uitverkochte Kuip te hebben tegen ADO.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:27 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik moest behoorlijk lachen om je bericht, maargoed ga je eerst eens inlezen en wat er allemaal gebeurd is omtrent de kaartverkoop. Dan is het ergens ook logisch dat er een stuk minder kaarten worden verkocht.
Boo-hoo de kaartjes zijn te duur.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:27 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik moest behoorlijk lachen om je bericht, maargoed ga je eerst eens inlezen en wat er allemaal gebeurd is omtrent de kaartverkoop. Dan is het ergens ook logisch dat er een stuk minder kaarten worden verkocht.
Als ik naar een PSV-wedstrijd kijk, is dat eigenlijk het enige wat ik hoor, of: ''WE WORDEN KAMPIOEN''.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd in het philips stadion roepen ze altijd "Boertjes!"
Oke prima man wat jij wil.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
1-op-1 verhouding in de kaartverkoop? Weerhoudt ons er ook niet van om een uitverkochte Kuip te hebben tegen ADO.
Het feit dat het de beker is? Bitch please. Het feit dat de kaarten 25 euro zijn?De goedkoopste kaarten in De Kuip zijn standaard 27,50.
Nee, na het "famous for not travelling" van PSV, zijn jullie nog befaamder voor het niet steunen van je team als het je ook maar een eurocent extra kost bovenop de SCC. Zie ook de CL wedstrijden en EL wedstrijden die PSV met moeite of zelfs totaal niet uitverkocht kregen.
Mooi manquote:Op zondag 27 januari 2013 18:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Boo-hoo de kaartjes zijn te duur.
De peperdure kaarten voor het uitvak waren binnen 5 minuten weg.
quote:Op zondag 27 januari 2013 18:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Boo-hoo de kaartjes zijn te duur.
De peperdure kaarten voor het uitvak waren binnen 5 minuten weg.
Wij moeten elke dag roepen hoe geweldig de feyenoord fans zijn blijkbaar.quote:
Trots op je. Ben je tenminste een van de weinige 'echten'.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:30 schreef FL_Freak het volgende:
Achja ik ben er gewoon lekker bij woensdag.
Voor zo'n wedstrijd zeker, ja.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:31 schreef Caland het volgende:
Sowieso is 25 euro best een schappelijke prijs imo.
Je bent bij de club in goede en slechte tijden. Zo simpel is het.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:32 schreef HarryVonZwichell het volgende:
Wel respect voor de PSV'ers hier, die keer op keer naar het stadion komen en vaak een treurige pot krijgen voorgeschoteld.
quote:Op zondag 27 januari 2013 18:32 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Je bent bij de club in goede en slechte tijden. Zo simpel is het.
Was serieus gemeend.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:31 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Trots op je. Ben je tenminste een van de weinige 'echten'.
Toch pijnlijk moet het zijn, in je eigen stadion staan en het dan ervaren als een uitwedstrijd.
We zijn niet anders gewend. Onder Rutten werd er pas weer wat aantrekkelijker gespeeld, maar toen gingen de resultaten naar beneden.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:32 schreef HarryVonZwichell het volgende:
Wel respect voor de PSV'ers hier, die keer op keer naar het stadion komen en vaak een treurige pot krijgen voorgeschoteld.
Meer goals dan barca, mij hoor je niet klagenquote:Op zondag 27 januari 2013 18:32 schreef HarryVonZwichell het volgende:
Hij had het over PSV'ers die naar het stadion komen.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Meer goals dan barca, mij hoor je niet klagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |