Tering, jij vraagt er ook wel om he?quote:Op zondag 27 januari 2013 18:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Al die posts. Het lijkt net alsof PSV de winnaar is van het weekend.
Oh wacht
Over het spel had ie hetquote:Op zondag 27 januari 2013 18:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij had het over PSV'ers die naar het stadion komen.
Ik zou niet te vroeg juichen aangezien het voor PSV altijd mis gaat na de winterstop.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Al die posts. Het lijkt net alsof PSV de winnaar is van het weekend.
Oh wacht
Verstandig.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Valt het op? Ik reageer gewoon niet op hem, scheelt een hoop energie.
Uhm.. Neequote:Op zondag 27 januari 2013 18:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet waar, geef mij nou gewoon gelijk.
quote:Op zondag 27 januari 2013 18:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Valt het op? Ik reageer gewoon niet op hem, scheelt een hoop energie.
Laatste 30 posts is 1 en al k.quote:
Reageerde je ook zo toen je PSV vriendjes het Ajaxtopic probeerden te laten ontsporen? En het grappige is dat ik dat niet eens doe, ik betuig mijn respect aan FL_Freak, spreek uit dat ik het belachelijk vind hoe jullie zó NIET trouw zijn aan je club, heb het over de laatste bekerwedstrijd tussen onze clubs...quote:
In ieder geval nog tot 9 februari, als het goed is.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo. We staan weer bovenaan. Voor zolang het duurt.
Sensatie zoeken kun je vandaag beter in het ajax of twente topic.
Waar heb jij het allemaal over?quote:Op zondag 27 januari 2013 18:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo. We staan weer bovenaan. Voor zolang het duurt.
Sensatie zoeken kun je vandaag beter in het ajax of twente topic.
Ok.quote:
quote:Op zondag 27 januari 2013 18:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ok.
Brands is een goede technisch directeur.
Gewoon Nijland verhuurt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat doet hij knap ja.![]()
O man, mijn handen jeuken.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:41 schreef mrstylo het volgende:
Brands is een goede technisch directeur.
Owjah. Die TT vroeg er niet om om even mijn respect daarvoor getoond te krijgen. Oh, Oh ja.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Reageerde je ook zo toen je PSV vriendjes het Ajaxtopic probeerden te laten ontsporen? En het grappige is dat ik dat niet eens doe, ik betuig mijn respect aan FL_Freak, spreek uit dat ik het belachelijk vind hoe jullie zó NIET trouw zijn aan je club, heb het over de laatste bekerwedstrijd tussen onze clubs...
Kortom, alles is ontopic.
Weer het zoveelste bewijs dat PSV'ertjes niets, maar dan ook niets, kunnen hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |