Ik heb het wel gedaan, maar toen was het wel wat beter qua voetbalquote:Op zondag 27 januari 2013 10:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zou niet naar 't stadion gaan voor een PSV-Ajax oid. Ik vind 't Nederlandse voetbal inmiddels van zodanig niveau dat ik neutrale wedstrijden nooit zou bezoeken.
Niveau boeit mij geen moer. Overrated ding dat ik te vaak hoor. Ik heb niets met tikkie, takka of het spel van bijvoorbeeld de nationale ploeg van Spanje.quote:Op zondag 27 januari 2013 10:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zou niet naar 't stadion gaan voor een PSV-Ajax oid. Ik vind 't Nederlandse voetbal inmiddels van zodanig niveau dat ik neutrale wedstrijden nooit zou bezoeken.
Eindhoven vind ik dan toch wel wat verquote:Op zondag 27 januari 2013 10:45 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Niveau boeit mij geen moer. Overrated ding dat ik te vaak hoor. Ik heb niets met tikkie, takka of het spel van bijvoorbeeld de nationale ploeg van Spanje.
Zolang er spanning, emotie en dergelijke in een wedstrijd /tribune zit is het voor mij voldoende.
Dan is 't stadion van die boeren wel de laatste plek waar je moet wezen.quote:Op zondag 27 januari 2013 10:45 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Niveau boeit mij geen moer. Overrated ding dat ik te vaak hoor. Ik heb niets met tikkie, takka of het spel van bijvoorbeeld de nationale ploeg van Spanje.
Zolang er spanning, emotie en dergelijke in een wedstrijd /tribune zit is het voor mij voldoende.
Haha true. Vloeken in de kerk (we zijn in het PSV home)quote:Op zondag 27 januari 2013 10:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dan is 't stadion van die boeren wel de laatste plek waar je moet wezen.
Is absoluut het belangrijkst ja. Samenvattingen van Barca zijn bijvoorbeeld wel leuk, met wat mooie momentjes, maar de hele wedstrijd hoef ik echt niet te zien. Suf als je vantevoren weet wat er gaat gebeuren. Alleen als je binding hebt met een club is het dan leuk om te kijken.quote:Op zondag 27 januari 2013 10:45 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Niets aan toe te voegen.quote:Op zondag 27 januari 2013 10:51 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Is absoluut het belangrijkst ja. Samenvattingen van Barca zijn bijvoorbeeld wel leuk, met wat mooie momentjes, maar de hele wedstrijd hoef ik echt niet te zien. Suf als je vantevoren weet wat er gaat gebeuren. Alleen als je binding hebt met een club is het dan leuk om te kijken.
Spanning en het idee dat de wedstrijd echt ergens om gaat zijn dingen die de mooiste wedstrijd maken. 2 middenmotertjes die in een spannende wedstrijd tegen elkaar spelen voor plek 9 of 10 kan met ook minder boeien dan een spannend degradatieduel.
Nee in dat blote buiken vak (met het dak dicht) die er alles aan doen om River Plate te kopiëren moet je wezenquote:Op zondag 27 januari 2013 10:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dan is 't stadion van die boeren wel de laatste plek waar je moet wezen.
Eauw ja.quote:Op zondag 27 januari 2013 11:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee in dat blote buiken vak (met het dak dicht) die er alles aan doen om River Plate te kopiëren moet je wezen. Enige die qua sfeer kippenvel kunnen creëren in NL is Feyenoord. Maar ben bang dat dit ook verleden tijd wordt als de Kuip verdwijnt.
Maar je hebt wel gelijk. Sfeer in PSV stadion is echt om te janken de laatste jaren. Heeft ooit eens een keer een artikel over in de VI gestaan. Ook in het Philips stadion slaat de vergrijzing toe of iets dergelijks
Volgens mij was de conclusie dat PSV heel trouwe toeschouwers (bewuste woordkeuze) heeft die al jaren een SCC hebben en ook houden, waardoor er geen goede doorstroom is van jongere, fanatiekere supporters. Of ik heb dat ooit ergens anders gelezen, maar het klopt wel..quote:Op zondag 27 januari 2013 11:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee in dat blote buiken vak (met het dak dicht) die er alles aan doen om River Plate te kopiëren moet je wezen. Enige die qua sfeer kippenvel kunnen creëren in NL is Feyenoord. Maar ben bang dat dit ook verleden tijd wordt als de Kuip verdwijnt.
Maar je hebt wel gelijk. Sfeer in PSV stadion is echt om te janken de laatste jaren. Heeft ooit eens een keer een artikel over in de VI gestaan. Ook in het Philips stadion slaat de vergrijzing toe of iets dergelijks
twitter:RikElfrink twitterde op zondag 27-01-2013 om 17:27:36#PSV is erin geslaagd #Nijland te verhuren. Hij vertrekt voor een half jaar naar #Brisbane in #Australie. reageer retweet
Een medaille voor Brandsquote:Op zondag 27 januari 2013 17:30 schreef mrstylo het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op zondag 27-01-2013 om 17:27:36#PSV is erin geslaagd #Nijland te verhuren. Hij vertrekt voor een half jaar naar #Brisbane in #Australie. reageer retweet
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
twitter:thijsslegers twitterde op zondag 27-01-2013 om 17:39:53#nijland naar #brisbane roar in Australië. Club neemt zijn salaris over. 1 down, three (Vukovic, Engelaar Manolev) to go. reageer retweet
twitter:thijsslegers twitterde op zondag 27-01-2013 om 17:41:26Manolev ontbrak vanochtend op training van #jongpsv, waar hij had moeten verschijnen. Fulham wil hem gratis huren (alleen salaris betalen) reageer retweet
En Manolev in opstandtwitter:thijsslegers twitterde op zondag 27-01-2013 om 17:42:15Speler is van mening dat PSV hem moet laten gaan omdat trainer hem niet meer selecteert voor wedstrijden a-selectie reageer retweet
Wie wordt onze RB dan?quote:Op zondag 27 januari 2013 17:55 schreef TweeGrolsch het volgende:
En hutch ook verkopen.
En vervolgens van DIjk halen!
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |