Maar dat is Immers waarquote:Op zondag 27 januari 2013 02:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bij Feyenoord is Immers 2e qua aantal goals
quote:Op zondag 27 januari 2013 02:45 schreef Doublepain het volgende:
Staat 2de van aantal goals bij PSV, dus je mening is niet rullevant
Die messi kan er inderdaad geen reet van. Simpelweg zo slecht dat het het niet waard is om kritiek te geven. Oh wacht.quote:
Je hebt kritiek nodig om te verbeteren.quote:Op zondag 27 januari 2013 02:49 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Die messi kan er inderdaad geen reet van. Simpelweg zo slecht dat het het niet waard is om kritiek te geven. Oh wacht.
Helaas brengt niet alle kritiek ook automatisch verbetering met zich mee, anders was gini ondertussen koningquote:Op zondag 27 januari 2013 02:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je hebt kritiek nodig om te verbeteren.
Nee, maar het geeft je wel motivatie om het te doen. Dat het niet lukt is een ander verhaal. Deze 2 goals hebben hopelijk zijn waarde omhoog gebracht, dat is het enige wat ik erom geef.quote:Op zondag 27 januari 2013 02:52 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Helaas brengt niet alle kritiek ook automatisch verbetering met zich mee, anders was gini ondertussen koning
Heb je het nou over dezelfde negert als ik of watquote:
Dat hij niet werkt voor zijn geld wil ik niet zeggen, dat hij het niet kan is een ander verhaal.quote:Op zondag 27 januari 2013 03:00 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Heb je het nou over dezelfde negert als ik of wat
Volgens mij is DP gewoon blij dat hij scoort, zodat hij voor zoveel mogelijk geld weg kan gaan bij PSV.quote:Op zondag 27 januari 2013 03:00 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Heb je het nou over dezelfde negert als ik of wat
over de miljoen gelijk doenquote:Op zondag 27 januari 2013 03:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Volgens mij is DP gewoon blij dat hij scoort, zodat hij voor zoveel mogelijk geld weg kan gaan bij PSV.
Hij speelde op z'n 16e toen hij net doorbrak beter dan nu.quote:Op zondag 27 januari 2013 03:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat hij niet werkt voor zijn geld wil ik niet zeggen, dat hij het niet kan is een ander verhaal.
Denk dat hij wel voor 2, maximaal 3, naar een duitse middenmoter zal gaan ofzo.quote:
Of naar een Engelse laagvlieger.quote:Op zondag 27 januari 2013 03:08 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Denk dat hij wel voor 2, maximaal 3, naar een duitse middenmoter zal gaan ofzo.
Gini "Elke keer dat ik er in kom voeg ik iets toe aan PSV" Wijnaldumquote:Op zondag 27 januari 2013 02:44 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ongelooflijk dat ventje
Best een tijdje een leuk spelertje gevonden, maar wat heeft die jongen een compleet verneukte instelling en absurd gebrek aan zelfreflectie
1 keer, volgens de statistieken, aardig spelen en gelijk al weer praatjes
Ja daar zit ik ook op te wachten, die reactie van Dick was priceless, en dat hoofd van Hutch, voor/na de gele kaartquote:Op zondag 27 januari 2013 03:54 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Een Gifje van Advocaat zijn lach naar de camera?
Een Gifje van 'de Hutch' zijn reactie na 'overtreding'?
Bij PSV is het een bekend verhaal. Als ze voor komen te staan en het loopt, dan doet iedereen 100% mee en is de inzet en mentaliteit zoals het hoort. Als het even tegen zit op het veld, ze komen achter te staan etc. dan stort de hele ploeg mentaal, fysiek, emotioneel, etc. volledig in elkaar. Dan is niemand (zelfs Van Bommel en Strootman niet) in staat om de ploeg op sleeptouw te nemen, wakker te schudden etc. Inzet en mentaliteit daalt onder de 50% en zo speelt PSV de wedstrijd uit. Een enkele keer weten ze toch nog punten te pakken (winst of gelijkspel) door individuele kwaliteiten, want eerlijk is eerlijk, PSV heeft nog altijd de beste selectie van de eredivisie.quote:Op zondag 27 januari 2013 03:54 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Een Gifje van Advocaat zijn lach naar de camera?
Een Gifje van 'de Hutch' zijn reactie na 'overtreding'?
Waar blijven ze!!?
Ongelooflijk typerend voor dit PSV weer. Nu weer met 1-5 winnen, en volgende wedstrijd weer de kantjes ervanaf lopen. Zelfs Wijnaldum die opeens weet te scoren(al speelde hij na zijn 2goals en assist -10e hakje- weer bijzonder matig).
Van Bommel die wéér(!!) een belachelijke gele kaart krijgt.
PSV die wéér niet de 0 gewoon kan houden./ bij een 0-3/0-4 had het me niet zoveel uitgemaakt, maar met 1-2 wordt het toch weer even spannend.
Ook wel veelzeggend dat juist Wijnaldum het 100e doelpunt maakt, en nu weer maanden kan teren op dit 'succes' (zie maar zijn reactie). Komt zijn naam toch weer ergens in de boekjes te staan..
Maar toch, 1-5, goed compact spel, het biedt -stiekem- (weer) wat hoop, dat het wellicht toch nog goed komt.
Hou dit maar eens een seizoen vol, dan geloof ik het pas. Iniedergeval blij met de punten
Wat moet jij in godsnaam bij die wedstrijd doen man.quote:Op zondag 27 januari 2013 10:29 schreef tammepiet het volgende:
Joepie kaartje voor psv fey binnen. Ik zeg gelijkspel, fey wint op penals.
Liefhebber van het spel, zou hem thuis ook gekeken hebben. Jij niet?quote:Op zondag 27 januari 2013 10:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat moet jij in godsnaam bij die wedstrijd doen man.
Hij was toch voor Feyenoord las ik een keer in het Feyenoord-topic?quote:Op zondag 27 januari 2013 10:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat moet jij in godsnaam bij die wedstrijd doen man.
Ik zou niet naar 't stadion gaan voor een PSV-Ajax oid. Ik vind 't Nederlandse voetbal inmiddels van zodanig niveau dat ik neutrale wedstrijden nooit zou bezoeken.quote:Op zondag 27 januari 2013 10:38 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Liefhebber van het spel, zou hem thuis ook gekeken hebben. Jij niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |