Voor de beker mag Feyenoord met 10-0 winnen. Het gaat om die uitwedstrijd in de Kuip voor de competitie.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:02 schreef FL_Freak het volgende:
Zou zo mooi zijn om die kakkies weer uit te kunnen zwaaien, maar beker duels. Altijd anders.
quote:
quote:
quote:
Willen de jank-PSV'ers over "matige trollen" voortaan eerst de hand in eigen boezem steken? Vooral omdat ik hier daadwerkelijk nog kom praten over het beleid van jullie club, terwijl jullie gewoon matig aan het trollen zijn.quote:
Zat jij vanmiddag op de perstribune?quote:Op zondag 27 januari 2013 18:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Willen de jank-PSV'ers over "matige trollen" voortaan eerst de hand in eigen boezem steken? Vooral omdat ik hier daadwerkelijk nog kom praten over het beleid van jullie club, terwijl jullie gewoon matig aan het trollen zijn.
quote:Op zondag 27 januari 2013 18:15 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Zat jij vanmiddag op de perstribune?
Nee voor beide prijzen gaan dit jaarquote:Op zondag 27 januari 2013 18:04 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Voor de beker mag Feyenoord met 10-0 winnen. Het gaat om die uitwedstrijd in de Kuip voor de competitie.
Leuk om te winnen, maar het boeit mij niet echt eigenlijk.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:16 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nee voor beide prijzen gaan dit jaar
Dacht echt dat hij tot 2014 een contract had.twitter:RikElfrink twitterde op zondag 27-01-2013 om 18:16:35Voor de duidelijkheid: Het contract van Stef Nijland loopt dit jaar af. Verhuur aan #Brisbane is dus een definitief afscheid bij #PSV. reageer retweet
Hopelijk halen ze van Dijk ja, dat is een domme kracht.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:55 schreef TweeGrolsch het volgende:
En hutch ook verkopen.
En vervolgens van DIjk halen!
Zo'n beker finale tripje vond ik anders wel vetquote:Op zondag 27 januari 2013 18:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Leuk om te winnen, maar het boeit mij niet echt eigenlijk.
En Groningen vraagt maar 5 miljoen las ik.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:17 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hopelijk halen ze van Dijk ja, dat is een domme kracht.
Link?quote:Op zondag 27 januari 2013 18:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
En Groningen vraagt maar 5 miljoen las ik.
Goed dat je mijn reactie hebt verwijderd. Kudo'squote:Op zondag 27 januari 2013 18:17 schreef GGMM het volgende:
Rustig jongens, laten we nou geen ruzie maken.
Terecht idd.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:19 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Goed dat je mijn reactie hebt verwijderd. Kudo's
Als die dan ook hier net zo snel hier worden verwijderd is het prima. Verder bemoei ik mij er niet mee.quote:
Heb je hem genotet?quote:
Of ik genote heb is voor jou niet zo relevant, maak jij je nou maar druk om je eigen reacties. Was ook van jou puur getroll.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Heb je hem genotet?
En wat was er mis met mijn: BOEM samen met het filmpje?
Ik bedoel, was een inhoudelijke reactie op FL_nogiets. In tegenstelling tot al die "" idiote PSV'ertjes in het Ajaxtopic.
Zin 3 keer gelezen. Snap er geen hol van.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:19 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Als die dan ook hier net zo snel hier worden verwijderd is het prima. Verder bemoei ik mij er niet mee.
Dat postte je net ook al, maar goed...quote:Op zondag 27 januari 2013 18:22 schreef GGMM het volgende:
Maar deze discussie mag verder in feedback of dm als daar behoefte aan is, niet hier iig.
Oké. Opnieuw dan:quote:Op zondag 27 januari 2013 18:22 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Een video posten met 'boem' is niet echt inhoudelijk he
En dit noem jij niet trollen?quote:Op zondag 27 januari 2013 18:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Oké. Opnieuw dan:
Ik acht de kans buitensporig groot (99,999999%) dat wij op eenzelfde wijze PSV kapot spelen.We hebben wat recht te zetten, de boertjes komen maar met een mannetje of 4000 naar jullie EIGEN stadion (
!!! by the way) en jullie sinusbeweging (PEC laag in de sinus, Heracles hoog, Feijenoord weer laag in de sinus) zal jullie opnaaien.
.
Inhoudelijker kan niet.
Niks aan t handje, volgens mij.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:24 schreef HarryVonZwichell het volgende:
Hoe staat het met Jetro Willems?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |