quote:Op zondag 27 januari 2013 18:41 schreef TweeGrolsch het volgende:
Jongens we kunnen er gewoon niet meer om heen, PSV is de beste van Nederland
quote:Op zondag 27 januari 2013 18:43 schreef TweeGrolsch het volgende:
PSV moet Alaba kopen als backup voor baas Wilms.
Duurde even, maar dan bespaar je toch mooi even 3 tonquote:Op zondag 27 januari 2013 18:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ok.
Brands is een goede technisch directeur.
Gewoon Nijland verhuurd.
De TT "Half 1 is de schuld"? Wat lul je weer ontzettend dom, simpele boer.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:42 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Owjah. Die TT vroeg er niet om om even mijn respect daarvoor getoond te krijgen. Oh, Oh ja.
Jij bent er zeker weer bij met je grote bakkus?quote:ON:
Woensdag, lekker achterover hangen. Pelle en Immer die er niks van kunnen. Clasie die alleen loopt te naaien en te zaniken. Koeman die zich weer niet in kan houden. En dan in de 2e helft snel erop en erover.
Die kakkies kunnen weer trouw naar hun doos huis en dromen over dat ene woord.
Komt goed![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
We hebben Tamata al en die doet het best goed bij Roda.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:43 schreef TweeGrolsch het volgende:
PSV moet Alaba kopen als backup voor baas Wilms.
Dat weten we nu ook wel.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:43 schreef Helpmefok het volgende:
Jij bent er zeker weer bij met je grote bakkus?
4000 kaarten verkocht, waarvan een deel zelfs nog Feijenoorders zullen blijken te zijn. Wat een schandalig zooitje """"""""""""""""""""supporters"""""""""""""""""""".
Ik wil graag weten of deze neppert erbij is. Hij zal wel beweren dat het wel zo is, maar we weten allemaal wel beter op Fok!.quote:
Nadenken verplegertje, nadenken.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
De TT "Half 1 is de schuld"? Wat lul je weer ontzettend dom, simpele boer.
Nee, ik ben er eens niet bij nee. Als je wil weten waarom zoek je maar terug.quote:[..]
4000 kaarten verkocht, waarvan een deel zelfs nog Feijenoorders zullen blijken te zijn. Wat een schandalig zooitje """"""""""""""""""""supporters"""""""""""""""""""".
Alaba gast, speelt bij Bayern Munchen.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
We hebben Tamata al en die doet het best goed bij Roda.
Als je het antwoord al weet is de vraag overbodig.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik wil graag weten of deze neppert erbij is. Hij zal wel beweren dat het wel zo is, maar we weten allemaal wel beter op Fok!.
Tamata is voor op rechts. Backup van manolevquote:Op zondag 27 januari 2013 18:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
We hebben Tamata al en die doet het best goed bij Roda.
Ik denk dat die TT een beetje cynisch was aangezien er een persoon was die het weggeven van een 0-2 voorsprong verweet aan de 12:30 startingstijd van de wedstrijd.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je gaat zelf zeker ook ?quote:Op zondag 27 januari 2013 18:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[..]
Niets is zeker in voetbal. 2 wedstrijden zijn nooit hetzelfde, 2 helften ook niet.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:41 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
In ieder geval nog tot 9 februari, als het goed is.
Kan op rechts ja, maar speelt nu LB bij Roda.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:45 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Tamata is voor op rechts. Backup van manolev
"Verplegertje".quote:Op zondag 27 januari 2013 18:45 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Nadenken verplegertje, nadenken.
Omdat je een neppert ben.quote:Nee, ik ben er eens niet bij nee. Als je wil weten waarom zoek je maar terug.
Inderdaad, 4K supporters en Feijenoord die weer met de overwinning naar huis gaat.quote:4k supporters, en dan toch weten te winnen. Zal schitterend zijn
Ik proef wat Steve-achtige uitspraken.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niets is zeker in voetbal. 2 wedstrijden zijn nooit hetzelfde, 2 helften ook niet.
Over afgelopen speelronde, speelronde 20.quote:
Je kent me, je kent me. Internetheldquote:Op zondag 27 januari 2013 18:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
"Verplegertje".. Ga even afstuderen in o.a. Geneeskunde, Informatica, Communicatie, MEM en Bestuurskunde en trek dan die lelijke kop van je weer open
.
Liever ambulanceverpleegkundige dan werkeloze teringboer uit Woensel.
[..]
Omdat je een neppert ben.
quote:Op zondag 27 januari 2013 18:48 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Je kent me, je kent me. Internetheld
quote:Op zondag 27 januari 2013 18:48 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Je kent me, je kent me. Internetheld
Klaar nu, beide.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |