SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Het is Gangwonquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ah jammer, ik zat te denken om ene legende te maken bij Gangwong FC ofzo
Aziatische competitie is ook leuk
Daarom Daegu FCquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:45 schreef Thas het volgende:
[..]
Het is Gangwon![]()
En die zijn echt heel slecht, degraderen vaak het eerste seizoen(zij, of Chunnam, of Daejeon)
Hoezo Daeguquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Daarom Daegu FCZo jammer dat Thiago Quirino daar is weggegaan
Ik weet niet wat ik er van moet denken. Braga speelt wel bijna altijd Europees, maar Portugal ken ik niet echtquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:48 schreef Sejt het volgende:
Breaking news!! Drazic aan het einde van contract naar Braga!
[ afbeelding ]
Leuke competitie op FM als je het mij vraagt. Gat is wel vrij groot tussen Porto/SLB en de rest. Braga gaat wel.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:53 schreef Sejt het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik er van moet denken. Braga speelt wel bijna altijd Europees, maar Portugal ken ik niet echt
Ik zou voor Panathinaikos zijn gegaan, maar Braga is ook geen slechte ploeg.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:48 schreef Sejt het volgende:
Breaking news!! Drazic aan het einde van contract naar Braga!
[ afbeelding ]
speelde ik in FIFA 11 altijd online mee, Quirino was echt geniaalquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:50 schreef Thas het volgende:
[..]
Hoezo Daegu?
Het gaat in FM tussen Suwon, Seoul en Ulsan (in mijn saves bakt Seongnam er weinig van).
Sowieso gaat het natuurlijk om Song Jin-Hyung van Jeju
[ afbeelding ]
West Ham was ook geïnteresseerd. Als linksback leek mij dat een leuke ploeg, waar je flink getest wordt. Maar nu gaan we het bij Braga proberenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:53 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik zou voor Panathinaikos zijn gegaan, maar Braga is ook geen slechte ploeg.
Alleen Jasper geloof ik.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:55 schreef Irritatie100 het volgende:
Hoeveel Spartanen zijn er nog over nu?
Swansea here we come?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:50 schreef Sejt het volgende:
Garrus zal hogerop moeten.
[ afbeelding ]
Ik heb het spel zelf 1 of 2 weken na release voor net onder de 30 euro gekocht. Dus nu moet je het wel kunnen vinden voor 20-25 euro.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:56 schreef SiebeJ het volgende:
Als ik dit zo lees begin ik toch ook wel zin te krijgen om met FM2013 te beginnen. Zit nu nog steeds in een mooie game van 2012.
Ik vind het alleen een beetje zonde om de volle mep te betalen. Hebben jullie al ergens een aanbieding/goedkope versie gevonden?
Jaquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:56 schreef SiebeJ het volgende:
Als ik dit zo lees begin ik toch ook wel zin te krijgen om met FM2013 te beginnen. Zit nu nog steeds in een mooie game van 2012.
Ik vind het alleen een beetje zonde om de volle mep te betalen. Hebben jullie al ergens een aanbieding/goedkope versie gevonden?
De plek is groen en dat betekent promotiequote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:09 schreef Fargo het volgende:
Sejt, Bolton staat tweede in de Championship. Dat is een promotieplek, toch?
En kun je toevallig zien of ik een beetje een belangrijk aandeel heb gehad, wat speelminuten en zo betreft, in die tweede stek?
NEC "such an illustrious club"quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:21 schreef Sejt het volgende:
Transfernieuws! Fuszy van Waalwijk naar Nijmegen aan einde van contract!
[ afbeelding ]
ENNIESEEquote:
Ja hoi hè.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:55 schreef ado98 het volgende:
Hoe gat het met mijn spelertje? screen van speelminuten?
Mooie ploeg! Stukken beter dan Panathinaikos imo.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:53 schreef Sejt het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik er van moet denken. Braga speelt wel bijna altijd Europees, maar Portugal ken ik niet echt
niks mis met Palathanatikosquote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:57 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja hoi hè.Heb je al in je topic gekeken?
[..]
Mooie ploeg! Stukken beter dan Panathinaikos imo.
maar daar staat het nietquote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:57 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja hoi hè.Heb je al in je topic gekeken?
[..]
Mooie ploeg! Stukken beter dan Panathinaikos imo.
Bij Zavvi is hij 24 euro ofzo. Voor onder de 20 koop ik hem ook. Heb er wel zin inquote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:14 schreef Thas het volgende:
Sorry![]()
![]()
Goedkoper dan dit kan ik hem niet vinden, vorige week was hij nog voor 12 euro verkrijgbaar..
Joh ga je echt wachten voor die 5 euro?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:41 schreef Dieter_Dengler het volgende:
[..]
Bij Zavvi is hij 24 euro ofzo. Voor onder de 20 koop ik hem ook. Heb er wel zin in.
Bij Zavvi moet je een week wachten ofzo, dan betaal ik persoonlijk liever 3 euro meerquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:41 schreef Dieter_Dengler het volgende:
[..]
Bij Zavvi is hij 24 euro ofzo. Voor onder de 20 koop ik hem ook. Heb er wel zin in.
It's not your faultquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:50 schreef Fuszy het volgende:
Naar nec wtf. Niet eens een stap omhoog. Eerder omlaag.
Op Steam was er 50% korting, dus ik heb 25 euro betaald. Nu is 'ie volgens mij weer 50 euro.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:56 schreef SiebeJ het volgende:
Goedkoopste dat ik heb kunnen vinden even snel is ¤31,25..quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:05 schreef Introvert het volgende:
Iemand die een aanbieding onder de dertig euro heeft gevonden plus snel leverbaar?
http://www.dlcompare.com/(...)all-manager-2013-403quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:05 schreef Introvert het volgende:
Iemand die een aanbieding onder de dertig euro heeft gevonden plus snel leverbaar?
Even filmpje kijken... Ti- fucking tanic jaquote:
Alsnogquote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:09 schreef Fargo het volgende:
Sejt, Bolton staat tweede in de Championship. Dat is een promotieplek, toch?
En kun je toevallig zien of ik een beetje een belangrijk aandeel heb gehad, wat speelminuten en zo betreft, in die tweede stek?
Hee Sejt, was het een leuke film?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:29 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Even filmpje kijken... Ti- fucking tanic ja
Je speelt lekker veelquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:49 schreef Introvert het volgende:
Ik ben weer up to date, leuke transfers en geldwolven voorbij zien komen, hoe staat het met Almere City op het moment? Hoe doet de nieuwe aanwinst Bla Blaat het?
Bijna hetzelfde, Django Unchainedquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:29 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Even filmpje kijken... Ti- fucking tanic ja
Nee dusquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:36 schreef Sejt het volgende:
10 wedstrijden * 90 minuten = nieuw record?
[ afbeelding ]
Ik ben blaat.. Wel bij de les blijvenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:33 schreef Sejt het volgende:
[..]
Je speelt lekker veel
http://forcedinduction.nl/showthread.php?tid=19&pid=449#pid449
Je staat niet bepaald basis, maar voor de reserves speel je wel goed!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:36 schreef DeHovenier het volgende:
Sta ik in de basis? En zijn er al clubs in me geïnteresseerd? En heb ik een zaakwaarnemer?
Oeps, las iets te snelquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:38 schreef BlaBla87 het volgende:
[..]
Ik ben blaat.. Wel bij de les blijven
Hij is gewoon trots dat een jong talent als Blaat bij zijn club komt ballen
Absoluut! Moest 'm gewoon zien. Duurt alleen wat langer dan de gemiddelde filmquote:
Ik haal enkele zevens, dat is goed. Ik hoop dat ik bij een andere club wel in de basis kan spelen!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:39 schreef Sejt het volgende:
[..]
Je staat niet bepaald basis, maar voor de reserves speel je wel goed!
http://forcedinduction.nl/showthread.php?tid=11&pid=450#pid450
Geen geïnteresseerde ploegen helaas. En op het moment heeft iedereen een zaakwaarnemer, zelfs Thad weer!
Download of bioscoop?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:40 schreef Sejt het volgende:
[..]
Oeps, las iets te snel
[..]
Absoluut! Moest 'm gewoon zien. Duurt alleen wat langer dan de gemiddelde film
Nu dan wel de juistequote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:49 schreef Introvert het volgende:
Ik ben weer up to date, leuke transfers en geldwolven voorbij zien komen, hoe staat het met Almere City op het moment? Hoe doet de nieuwe aanwinst Bla Blaat het?
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Joh ga je echt wachten voor die 5 euro?
BAM BAM !!quote:
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:44 schreef Sejt het volgende:
Abel gaat zowat op z'n knieën!
[ afbeelding ]
quote:
Ik zeg gewoon nu in één keer naar einde seizoen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:45 schreef Sejt het volgende:
Datum is nu 2 maart 2015. Zullen we proberen het einde van het seizoen te halen?
Jaquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:45 schreef Sejt het volgende:
Datum is nu 2 maart 2015. Zullen we proberen het einde van het seizoen te halen?
Gewoon doen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:45 schreef Sejt het volgende:
Kan ik namelijk even eten gaan maken
geen moment dacht ik dat ie te lang wasquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:40 schreef Sejt het volgende:
[..]
Oeps, las iets te snel
[..]
Absoluut! Moest 'm gewoon zien. Duurt alleen wat langer dan de gemiddelde film
Lekker. Is 'ie al uit op dvd/blueray danquote:
Prima!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:45 schreef Sejt het volgende:
Kan ik namelijk even eten gaan maken
Nee, maar ik heb 'm "geleend" van het internetquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:50 schreef DeHovenier het volgende:
Lekker. Is 'ie al uit op dvd/blueray dan
zijn die appearances en goals in het eerste of tellen de reserves ook mee?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:54 schreef Sejt het volgende:
Check jullie stats t/m maart 2015 hier: http://forcedinduction.nl/showthread.php?tid=39&pid=452#pid452
Reserves zijn hier niet bij opgeteld.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zijn die appearances en goals in het eerste of tellen de reserves ook mee?
175k in waarde gestegen, maar ongelukkig bij GAE... come on transfer!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:54 schreef Sejt het volgende:
Check jullie stats t/m maart 2015 hier: http://forcedinduction.nl/showthread.php?tid=39&pid=452#pid452
Gebroken been, ouchquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:00 schreef Sejt het volgende:
Zware blessure voor Blaat!!
[ afbeelding ]
nice, 3 uit 2quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:57 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Reserves zijn hier niet bij opgeteld.
Grigg 7 keer invallen en 1x scoren. Hopelijk komt er van de zomer dan toch echt een transfer.
Wtf? Ben 140k waard? En Morale: Fairly Poorquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:54 schreef Sejt het volgende:
Ik ben 65k waardquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:04 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Wtf? Ben 140k waard? En Morale: Fairly Poor
Wel een 7.02 rating in de laatste 5 wedstrijden
Godver nog meer concurrentie in de spits bij NEC dus volgend seizoen. Dan kan ik het helemaal wel schudden.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:50 schreef Fuszy het volgende:
Naar nec wtf. Niet eens een stap omhoog. Eerder omlaag.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:07 schreef CarlosJacques het volgende:
[..]
Godver nog meer concurrentie in de spits bij NEC dus volgend seizoen. Dan kan ik het helemaal wel schudden.
Je hebt toch twee wedstrijden gespeeld lieve schat?quote:
Inderdaad, hij loopt maar 1 op 2quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:08 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Je hebt toch twee wedstrijden gespeeld lieve schat?
1 in de basis en 1 wissel
Willem II staat 16e met 1 punt achter op nummer 15quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:08 schreef dion_v_k het volgende:
Sejt, op welke plek staat W2? Weer play-offs?
In ieder geval heb ik mijn basisplaats te pakken lijkt het
Waar staat GAE? Nu wel een keer bovenaan?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:10 schreef Sejt het volgende:
[..]
Willem II staat 16e met 1 punt achter op nummer 15
Uhm, nee. 16equote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Waar staat GAE? Nu wel een keer bovenaan?
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:11 schreef Sejt het volgende:
3 Fok!ers in de race voor de award Young Player of the Year.
[ afbeelding ]
quote:
of the periodquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:11 schreef Sejt het volgende:
3 Fok!ers in de race voor de award Young Player of the Year.
[ afbeelding ]
Topquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:10 schreef Sejt het volgende:
[..]
Willem II staat 16e met 1 punt achter op nummer 15
Jonge, de volgende keer maak jij een baas voetballer en laat je iedereen een poepie ruikenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:15 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Top![]()
Toen ik geen basisplaats had bleven we in de Eredivisie en nu ik wel een basisplaats heb lijken we te degraderen
Carrière voorbij dat word geen real. Misschien kom ik nog bij twentequote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:00 schreef Sejt het volgende:
Zware blessure voor Blaat!!
[ afbeelding ]
Staan 6e, maar hele top 9 staat dicht bij elkaarquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:16 schreef Irritatie100 het volgende:
Hoe doet Düsseldorf het in de 2. Bundesliga?
Je hebt 2 caps op je naam staanquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:15 schreef Fuszy het volgende:
Heb ik al een u21 cap op mijn naam of ben ik nog steeds te slecht?
Datum is begin april 2015.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:19 schreef CarlosJacques het volgende:
Hoever zitten we nu in het seizoen eigelijk?
Rising starquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:20 schreef Sejt het volgende:
[..]
Je hebt 2 caps op je naam staan
[ afbeelding ]
Mooi, hopelijk volgend jaar weer Bundesliga of anders een mooie transfer. Ben iig wel elk seizoen basisspeler geweest tot nu toe, maar heb wel het idee dat ik voor het hoogste niveau te kort kom en dat niveau ook nooit zal bereikenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:19 schreef Sejt het volgende:
[..]
Staan 6e, maar hele top 9 staat dicht bij elkaar
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:18 schreef Sejt het volgende:
Fokke verrekt z'n hamstring!
[ afbeelding ]
Blessures post ik daar niet. Alleen grote screens (stats / attributes) en bijzondere gegevens, zoals transfers of contractverlengingen.quote:
Ok.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:25 schreef Sejt het volgende:
[..]
Blessures post ik daar niet. Alleen grote screens (stats / attributes) en bijzondere gegevens, zoals transfers of contractverlengingen.
Als de fans achter je gaan staanquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:28 schreef Sejt het volgende:
Kyle krijgt steun van zijn fans na blessure.
[ afbeelding ]
Abel: Cercle Bruggequote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:31 schreef Sejt het volgende:
5 Fok!ers in belangstelling van andere clubs.
[ afbeelding ]
Petr gaat eindelijk carriere makenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:35 schreef Sejt het volgende:
[..]
Abel: Cercle Brugge
Jerry: Blackburn Rovers
Slachter: NEC
Beton: Norwich City & PSV
Petr: Birmingham, Cardiff City & Charlton Athletic
naar Cardiff met Bateman tochquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:35 schreef Sejt het volgende:
[..]
Abel: Cercle Brugge
Jerry: Blackburn Rovers
Slachter: NEC
Beton: Norwich City & PSV
Petr: Birmingham, Cardiff City & Charlton Athletic
Dit zijn allemaal momentopnames he. Eén dag na mijn screenie kan een club zich melden voor Fokkequote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:38 schreef DeHovenier het volgende:
Dus ik blijf voorlopig bij H'veen, alhoewel Fokke het niet zo naar z'n zin heeft daar.
Ben benieuwd
We wachten het af!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:41 schreef Sejt het volgende:
[..]
Dit zijn allemaal momentopnames he. Eén dag na mijn screenie kan een club zich melden voor Fokke
wowquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:42 schreef Sejt het volgende:
Spoortie en Fuszy in de race voor de Young Player of the Year (nu wel) award!
[ afbeelding ]
Als 19-jarige even de Young Talent of the Year binnenhengelen!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:42 schreef Sejt het volgende:
Spoortie en Fuszy in de race voor de Young Player of the Year (nu wel) award!
[ afbeelding ]
Record?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:43 schreef Sejt het volgende:
Nieuw record voor de Hall of Shame! Spoortie scores!!
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:44 schreef Spoortie het volgende:
[..]
Als 19-jarige even de Young Talent of the Year binnenhengelen!
Die win ik jonguhquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:44 schreef Spoortie het volgende:
[..]
Toch mooi dat de originele opzet uitkomt, dat wij, als spelers, van hetzelfde niveau (kunnen) zijn als Lucas Andersen. Zie de OP maarquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:44 schreef Spoortie het volgende:
[..]
Wie?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:46 schreef Sejt het volgende:
[..]
Toch mooi dat de originele opzet uitkomt, dat wij, als spelers, van hetzelfde niveau (kunnen) zijn als Lucas Andersen. Zie de OP maar
Ik denk dat veel ook ligt aan de trainingsfaciliteiten van een bepaalde club. Ik denk dat je als groot talent meer zal groeien bij een Ajax of Feyenoord dan bij een kleine club. Of je moet daar elke keer basis staan.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:46 schreef Sejt het volgende:
[..]
Toch mooi dat de originele opzet uitkomt, dat wij, als spelers, van hetzelfde niveau (kunnen) zijn als Lucas Andersen. Zie de OP maar
Dat Spoortie en Fuszy in de race zijn voor de award, samen met Vilhena en Andersenquote:
Niet grappig gaan doen he.quote:
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:48 schreef Spoortie het volgende:
[..]
Niet grappig gaan doen he.
Met je 21 jaar ben je net een opa die die prijs probeert binnen te hengelen
Ok. Beter wint Spoortie of Fuszy de award!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:48 schreef Sejt het volgende:
[..]
Dat Spoortie en Fuszy in de race zijn voor de award, samen met Vilhena en Andersen
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:48 schreef Spoortie het volgende:
[..]
Niet grappig gaan doen he.
Met je 21 jaar ben je net een opa die die prijs probeert binnen te hengelen
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:48 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ok. Beter wint Spoortie of Fuszy de award!
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:48 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ok. Beter wint Spoortie of Fouszy de award!
quote:
Hij is dan ook niet voor niets manager van Heracles.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:50 schreef Sejt het volgende:
Heracles manager Herzog weet het zeker:
[ afbeelding ]
66 minutes/game, 2 assists en superb moralequote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:54 schreef Sejt het volgende:
hahaquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:57 schreef Sejt het volgende:
Dion wint eigenhandig van Twente, maar mist vertrouwen van trainer én fans.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:57 schreef Sejt het volgende:
Dion wint eigenhandig van Twente, maar mist vertrouwen van trainer én fans.
[ afbeelding ]
Ik post regelmatig, aangezien er constant nieuws komt over spelersquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:08 schreef leoon. het volgende:
Zijn er nog updates te melden over Leoon. Futloos, Sejt? Of moet ik puur en alleen de website/forum in de gaten houden?
op het forum staan al je persoonlijke updatesquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:08 schreef leoon. het volgende:
Zijn er nog updates te melden over Leoon. Futloos, Sejt? Of moet ik puur en alleen de website/forum in de gaten houden?
Oke prima, ja ik ben er even een paar dagen tussenuit geweest door verhuizing. Is er een manier om op mijn naam te zoeken en dan alle post te kunnen zien met mijn naam op Fok?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:09 schreef Sejt het volgende:
[..]
Ik post regelmatig, aangezien er constant nieuws komt over spelersDaar zat jij ook een paar keer tussen. Alleen nieuws zoals een MotM of een blessure post ik niet op het andere forum.
I know, die heb ik ook allemaal al doorgelezen en al gezien dat ik me contract niet wil verlengen etc etcquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:10 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
op het forum staan al je persoonlijke updates
I don't know. Je belangrijkste informatie staat op het andere forum + de algemene updates.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:10 schreef leoon. het volgende:
[..]
Oke prima, ja ik ben er even een paar dagen tussenuit geweest door verhuizing. Is er een manier om op mijn naam te zoeken en dan alle post te kunnen zien met mijn naam op Fok?
Superquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:11 schreef Sejt het volgende:
[..]
I don't know. Je belangrijkste informatie staat op het andere forum + de algemene updates.Dus afgezien van de kleinere updates mis je niks
Nice.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:12 schreef Sejt het volgende:
Southampton en Bolton nummer 1 en 2 in de nPower Championship 2014/2015!
Goed nieuws voor onze Fok!ers.
Geen idee, je bent gewoon niet geselecteerd voor wedstrijden. Raar om je dan uit te lenen als PSV zijnde.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:13 schreef leoon. het volgende:
[..]
Super. Mag ik wel vragen stellen zoals waarom ik zo weinig speel bij Frankfurt? Of ben ik gewoon voor de breedte gehaald
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:15 schreef Sejt het volgende:
Volledige League updates komen als alle playoffs klaar zijn!
Jij houdt eigenhandig dit topic draaiendequote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:15 schreef Sejt het volgende:
Volledige League updates komen als alle playoffs klaar zijn!
Jezelf quotenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:17 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Jij houdt eigenhandig dit topic draaiende
quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:22 schreef Sejt het volgende:
Volgende update komt over iets minder dan een uur ofzo.
Kusjequote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:27 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ging per ongeluk, lekker boeiend
quote:
quote:
Ik vond dat het toch wel de goede kant op ging met veel wedstrijden bij Heracles en Sparta + nieuw contract bij PSV. Ik denk nu gaat het komen. Ga ik op huurbasis naar Frankfurt waar ik niet speel, echt kut haha !quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:15 schreef Sejt het volgende:
[..]
Geen idee, je bent gewoon niet geselecteerd voor wedstrijden. Raar om je dan uit te lenen als PSV zijnde.
Eindelijk een keer Player of the Matchquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:54 schreef Sejt het volgende:
quote:
Ik baal alleen dat Blaatje geblesseerd is tot einde van het seizoen terwijl die het bij Almere ook weer goed deed!quote:
True, maar wij zitten op onze luie gat terwijl jij het werk doet om ons een plezier te doen!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:18 schreef Sejt het volgende:
Hey, mijn idee zonder enthousiaste spelers als jullie zou ook niet werken hoor
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:18 schreef Sejt het volgende:
Hey, mijn idee zonder enthousiaste spelers als jullie zou ook niet werken hoor
Valt nu wel mee hoorquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:19 schreef Spoortie het volgende:
[..]
True, maar wij zitten op onze luie gat terwijl jij het werk doet om ons een plezier te doen!
Je ondertitel mag veranderd worden in = baas trouwensquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:21 schreef Sejt het volgende:
De laatste playoff ronde is aan de gang in Engeland. Wie mag aan het grote geld ruimen in de Barclays Premier League?
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:26 schreef leoon. het volgende:
Je ondertitel mag veranderd worden in = baas trouwens
PEC Zwolle gedegradeerd.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:31 schreef Sejt het volgende:
Alle eindstanden van onze divisies zijn nu te zien op http://forcedinduction.nl/forumdisplay.php?fid=4
Deze keer met het volledige scherm, dus incl. topscorerlijsten, etc.
Ditquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:19 schreef Spoortie het volgende:
[..]
True, maar wij zitten op onze luie gat terwijl jij het werk doet om ons een plezier te doen!
serieus wat een mongool ben ik. Ga ik voetballen bij een degradatiekandidaat en RKC gaat europa inquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:31 schreef Sejt het volgende:
Alle eindstanden van onze divisies zijn nu te zien op http://forcedinduction.nl/forumdisplay.php?fid=4
Heerenveen 12e....goh, verrassendquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:31 schreef Sejt het volgende:
Derde plek, dat klopt niet!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:37 schreef Fuszy het volgende:
[..]
mhm derde plek. Nog niet eens heel slecht
De slechtste plek van de 3quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:37 schreef Fuszy het volgende:
[..]
mhm derde plek. Nog niet eens heel slecht
Truequote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:39 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Spoortie (ofzo) is nog lager. Ben al blij dat ik op t podium sta
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:39 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Spoortie (ofzo) is nog lager. Ben al blij dat ik op t podium sta
Gaat over 4 jaar lekker vakken vullen bij de AH samen met Dion van Heeswijkquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:38 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Het domme is dat Juan Grootmoed zijn contract heeft verlengd. Ik hoop dan maar op veel speelminuten.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:39 schreef TheFastOne het volgende:
Hoe ziet het Nederlands elftal er eigenlijk uit?
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:40 schreef dion_v_k het volgende:
Gaat over 4 jaar lekker vakken vullen bij de AH samen met Dion van Heeswijk
Heeft Thad eigenlijk voor USA u20 mogen spelen nadat hij opgeroepen was?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:43 schreef Sejt het volgende:
Miguel krijgt nu zijn kans!
[ afbeelding ]
Jazeker, en hoe!!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:44 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Heeft Thad eigenlijk voor USA u20 mogen spelen nadat hij opgeroepen was?
Zal wel morgen worden met volgende update dan?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:49 schreef Sejt het volgende:
Ik ga even de volgende aflevering Fringe kijkenOndertussen laat ik FM verder spelen tot 1 juli 2015.
Er zal veel te melden zijn na een maand van vakanties, contractonderhandelingen en transferperikelen!
Nee, aflevering Fringe duurt maar 45 minuten ofzoquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:49 schreef leoon. het volgende:
[..]
Zal wel morgen worden met volgende update dan?
Kijk er dan tweequote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:50 schreef Sejt het volgende:
[..]
Nee, aflevering Fringe duurt maar 45 minuten ofzo
2equote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:41 schreef Sejt het volgende:
Een volledig Fok! podium!! 3x gefeliciteerd
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:44 schreef Sejt het volgende:
Garrus weigert te verlengen.
[ afbeelding ]
Jan Slachter eerstequote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:41 schreef Sejt het volgende:
Een volledig Fok! podium!! 3x gefeliciteerd
[ afbeelding ]
Eerst betere laptop kopen, hij loopt nog vast als ik mijn scripties aan het schrijven benquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:45 schreef Dudeweiser het volgende:
ik weet niet of het al gezegd is maar FM13 is 24 euro bij zavvi
Hij heeft al 10+ keer meegedaan bij Portugal -21quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:43 schreef Sejt het volgende:
Miguel krijgt nu zijn kans!
[ afbeelding ]
Dion EN Juanquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:37 schreef Irritatie100 het volgende:
Weer terug de Bundesliga in en een contract tot 2020, prima. Hoewel ik bang ben dat ik een beetje blijf hangen op niveau Düsseldorf, ook gezien mijn scoutrapport
Ach ja, ik speel wel alles dus hoef niet samen met Dion de AH in
Waren er 2, de laatste van het laatste seizoenquote:Op zondag 27 januari 2013 00:18 schreef Dudeweiser het volgende:
Die aflevering van Fringe duurt wel erg lang
Godverdomme Petrquote:Op zondag 27 januari 2013 00:22 schreef Sejt het volgende:
Petr maakt een einde aan alle speculatie, en ondertekent een nieuw contract.
[ afbeelding ]
Gemeente dit dat.quote:Op zondag 27 januari 2013 00:23 schreef Sejt het volgende:
Transfernieuws!! Springer naar PSV voor recordbedrag!
[ afbeelding ]
Zozo, wat een transfer, duur ookquote:Op zondag 27 januari 2013 00:23 schreef Sejt het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 januari 2013 00:23 schreef Sejt het volgende:
[ afbeelding ]
Niet Duitsland, maar meer richting zuiden. Beton naar Saint-Etienne in de Ligue 1.quote:Op zondag 27 januari 2013 00:24 schreef Sejt het volgende:
Nederlands Beton van België naar Duitsland?
[ afbeelding ]
Doet Miguel mee aan dat toernooiquote:Op zondag 27 januari 2013 00:27 schreef Sejt het volgende:
Fokke geblesseerd tijdens het EURO U21 kampioenschap.
[ afbeelding ]
Zal je net weer zienquote:Op zondag 27 januari 2013 00:31 schreef Sejt het volgende:
[..]
Portugal had zich helaas niet gekwalificeerd.
Zit mijn speler eigenlijk nog bij U19?quote:Op zondag 27 januari 2013 00:33 schreef Sejt het volgende:
Nederland wint het EURO U21 toernooi met dank aan vele Fok!ers
[ afbeelding ]
Heldenquote:Op zondag 27 januari 2013 00:33 schreef Sejt het volgende:
Nederland wint het EURO U21 toernooi met dank aan vele Fok!ers
[ afbeelding ]
Je zit bij de U20quote:Op zondag 27 januari 2013 00:34 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Zit mijn speler eigenlijk nog bij U19?
quote:Op zondag 27 januari 2013 00:30 schreef Sejt het volgende:
Fokke clubloos. Wie ziet de kans om deze getalenteerde aanvaller op te pikken?
[ afbeelding ]
Alleen U19 en U21 toch??quote:
Ze spelen geen toernooien, maar je kunt het wel bekijken in FM. Geen idee of ze wedstrijden spelen eigenlijk.quote:
Echt 0,0 transfernieuws over hem inderdaad. Als er maar het minste geringste is, krijg ik het in m'n inbox. Daarnaast kijk ik ook regelmatig naar 'Wanted' status op ons allemaal.quote:Op zondag 27 januari 2013 00:38 schreef Aguero het volgende:
Wanneer maakt Óscar nou zijn klapper?
Hij heeft er al zo'n 150 wedstrijden in het eerste opzitten maar nog niets een geruchtje.
Dion is ook nog nooit in het transfernieuws geweestquote:Op zondag 27 januari 2013 00:40 schreef Sejt het volgende:
[..]
Echt 0,0 transfernieuws over hem inderdaad. Als er maar het minste geringste is, krijg ik het in m'n inbox. Daarnaast kijk ik ook regelmatig naar 'Wanted' status op ons allemaal.
Yesquote:Op zondag 27 januari 2013 00:50 schreef Djurres het volgende:
Ik ga gewoon de volgende keer als Kad Hont.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |