Alsnogquote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:09 schreef Fargo het volgende:
Sejt, Bolton staat tweede in de Championship. Dat is een promotieplek, toch?
En kun je toevallig zien of ik een beetje een belangrijk aandeel heb gehad, wat speelminuten en zo betreft, in die tweede stek?
Hee Sejt, was het een leuke film?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:29 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Even filmpje kijken... Ti- fucking tanic ja
Je speelt lekker veelquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:49 schreef Introvert het volgende:
Ik ben weer up to date, leuke transfers en geldwolven voorbij zien komen, hoe staat het met Almere City op het moment? Hoe doet de nieuwe aanwinst Bla Blaat het?
Bijna hetzelfde, Django Unchainedquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:29 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Even filmpje kijken... Ti- fucking tanic ja
Nee dusquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:36 schreef Sejt het volgende:
10 wedstrijden * 90 minuten = nieuw record?
[ afbeelding ]
Ik ben blaat.. Wel bij de les blijvenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:33 schreef Sejt het volgende:
[..]
Je speelt lekker veel
http://forcedinduction.nl/showthread.php?tid=19&pid=449#pid449
Je staat niet bepaald basis, maar voor de reserves speel je wel goed!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:36 schreef DeHovenier het volgende:
Sta ik in de basis? En zijn er al clubs in me geïnteresseerd? En heb ik een zaakwaarnemer?
Oeps, las iets te snelquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:38 schreef BlaBla87 het volgende:
[..]
Ik ben blaat.. Wel bij de les blijven
Hij is gewoon trots dat een jong talent als Blaat bij zijn club komt ballen
Absoluut! Moest 'm gewoon zien. Duurt alleen wat langer dan de gemiddelde filmquote:
Ik haal enkele zevens, dat is goed. Ik hoop dat ik bij een andere club wel in de basis kan spelen!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:39 schreef Sejt het volgende:
[..]
Je staat niet bepaald basis, maar voor de reserves speel je wel goed!
http://forcedinduction.nl/showthread.php?tid=11&pid=450#pid450
Geen geïnteresseerde ploegen helaas. En op het moment heeft iedereen een zaakwaarnemer, zelfs Thad weer!
Download of bioscoop?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:40 schreef Sejt het volgende:
[..]
Oeps, las iets te snel
[..]
Absoluut! Moest 'm gewoon zien. Duurt alleen wat langer dan de gemiddelde film
Nu dan wel de juistequote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:49 schreef Introvert het volgende:
Ik ben weer up to date, leuke transfers en geldwolven voorbij zien komen, hoe staat het met Almere City op het moment? Hoe doet de nieuwe aanwinst Bla Blaat het?
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Joh ga je echt wachten voor die 5 euro?
BAM BAM !!quote:
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:44 schreef Sejt het volgende:
Abel gaat zowat op z'n knieën!
[ afbeelding ]
quote:
Ik zeg gewoon nu in één keer naar einde seizoen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:45 schreef Sejt het volgende:
Datum is nu 2 maart 2015. Zullen we proberen het einde van het seizoen te halen?
Jaquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:45 schreef Sejt het volgende:
Datum is nu 2 maart 2015. Zullen we proberen het einde van het seizoen te halen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |