NEC "such an illustrious club"quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:21 schreef Sejt het volgende:
Transfernieuws! Fuszy van Waalwijk naar Nijmegen aan einde van contract!
[ afbeelding ]
ENNIESEEquote:
Ja hoi hè.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:55 schreef ado98 het volgende:
Hoe gat het met mijn spelertje? screen van speelminuten?
Mooie ploeg! Stukken beter dan Panathinaikos imo.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:53 schreef Sejt het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik er van moet denken. Braga speelt wel bijna altijd Europees, maar Portugal ken ik niet echt
niks mis met Palathanatikosquote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:57 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja hoi hè.Heb je al in je topic gekeken?
[..]
Mooie ploeg! Stukken beter dan Panathinaikos imo.
maar daar staat het nietquote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:57 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja hoi hè.Heb je al in je topic gekeken?
[..]
Mooie ploeg! Stukken beter dan Panathinaikos imo.
Bij Zavvi is hij 24 euro ofzo. Voor onder de 20 koop ik hem ook. Heb er wel zin inquote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:14 schreef Thas het volgende:
Sorry![]()
![]()
Goedkoper dan dit kan ik hem niet vinden, vorige week was hij nog voor 12 euro verkrijgbaar..
Joh ga je echt wachten voor die 5 euro?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:41 schreef Dieter_Dengler het volgende:
[..]
Bij Zavvi is hij 24 euro ofzo. Voor onder de 20 koop ik hem ook. Heb er wel zin in.
Bij Zavvi moet je een week wachten ofzo, dan betaal ik persoonlijk liever 3 euro meerquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:41 schreef Dieter_Dengler het volgende:
[..]
Bij Zavvi is hij 24 euro ofzo. Voor onder de 20 koop ik hem ook. Heb er wel zin in.
It's not your faultquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:50 schreef Fuszy het volgende:
Naar nec wtf. Niet eens een stap omhoog. Eerder omlaag.
Op Steam was er 50% korting, dus ik heb 25 euro betaald. Nu is 'ie volgens mij weer 50 euro.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:56 schreef SiebeJ het volgende:
Als ik dit zo lees begin ik toch ook wel zin te krijgen om met FM2013 te beginnen. Zit nu nog steeds in een mooie game van 2012.
Ik vind het alleen een beetje zonde om de volle mep te betalen. Hebben jullie al ergens een aanbieding/goedkope versie gevonden?
Goedkoopste dat ik heb kunnen vinden even snel is ¤31,25..quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:05 schreef Introvert het volgende:
Iemand die een aanbieding onder de dertig euro heeft gevonden plus snel leverbaar?
http://www.dlcompare.com/(...)all-manager-2013-403quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:05 schreef Introvert het volgende:
Iemand die een aanbieding onder de dertig euro heeft gevonden plus snel leverbaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |