quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:48 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ok. Beter wint Spoortie of Fouszy de award!
quote:
Hij is dan ook niet voor niets manager van Heracles.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:50 schreef Sejt het volgende:
Heracles manager Herzog weet het zeker:
[ afbeelding ]
66 minutes/game, 2 assists en superb moralequote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:54 schreef Sejt het volgende:
Check jullie stats t/m maart 2015 hier: http://forcedinduction.nl/showthread.php?tid=39&pid=452#pid452
hahaquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:57 schreef Sejt het volgende:
Dion wint eigenhandig van Twente, maar mist vertrouwen van trainer én fans.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:57 schreef Sejt het volgende:
Dion wint eigenhandig van Twente, maar mist vertrouwen van trainer én fans.
[ afbeelding ]
Ik post regelmatig, aangezien er constant nieuws komt over spelersquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:08 schreef leoon. het volgende:
Zijn er nog updates te melden over Leoon. Futloos, Sejt? Of moet ik puur en alleen de website/forum in de gaten houden?
op het forum staan al je persoonlijke updatesquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:08 schreef leoon. het volgende:
Zijn er nog updates te melden over Leoon. Futloos, Sejt? Of moet ik puur en alleen de website/forum in de gaten houden?
Oke prima, ja ik ben er even een paar dagen tussenuit geweest door verhuizing. Is er een manier om op mijn naam te zoeken en dan alle post te kunnen zien met mijn naam op Fok?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:09 schreef Sejt het volgende:
[..]
Ik post regelmatig, aangezien er constant nieuws komt over spelersDaar zat jij ook een paar keer tussen. Alleen nieuws zoals een MotM of een blessure post ik niet op het andere forum.
I know, die heb ik ook allemaal al doorgelezen en al gezien dat ik me contract niet wil verlengen etc etcquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:10 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
op het forum staan al je persoonlijke updates
I don't know. Je belangrijkste informatie staat op het andere forum + de algemene updates.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:10 schreef leoon. het volgende:
[..]
Oke prima, ja ik ben er even een paar dagen tussenuit geweest door verhuizing. Is er een manier om op mijn naam te zoeken en dan alle post te kunnen zien met mijn naam op Fok?
Superquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:11 schreef Sejt het volgende:
[..]
I don't know. Je belangrijkste informatie staat op het andere forum + de algemene updates.Dus afgezien van de kleinere updates mis je niks
Nice.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:12 schreef Sejt het volgende:
Southampton en Bolton nummer 1 en 2 in de nPower Championship 2014/2015!
Goed nieuws voor onze Fok!ers.
Geen idee, je bent gewoon niet geselecteerd voor wedstrijden. Raar om je dan uit te lenen als PSV zijnde.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:13 schreef leoon. het volgende:
[..]
Super. Mag ik wel vragen stellen zoals waarom ik zo weinig speel bij Frankfurt? Of ben ik gewoon voor de breedte gehaald
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |