Beter kies je de volgende keer een club met een goede jeugdopleiding. Mijn speler ontwikkeld zich ook niet bij willem II.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:20 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja is een beetje saai zo..
Volgende reeks maar in lagere divisie in Engeland beginnen ofzo
Misschien is het leuk als er ook verschil is in CA/PA dus dat het random wordt toegewezen? Of is dat nu ook al het geval? Weet niet of dat leuk is hoor, gewoon een idee dat ik hadquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:21 schreef Sejt het volgende:
Sowieso zit ik aan een aantal verbeteringen te denken voor een nieuwe game. Zoals leeftijd en CA/PA, maar ook een aantal leagues, waar men uit mag kiezen, zodat we dichter bij elkaar zitten.
Daarnaast een grotere uitleg over de attributes en tips.
Ah jammer, ik zat te denken om ene legende te maken bij Gangwong FC ofzoquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:21 schreef Sejt het volgende:
Sowieso zit ik aan een aantal verbeteringen te denken voor een nieuwe game. Zoals leeftijd en CA/PA, maar ook een aantal leagues, waar men uit mag kiezen, zodat we dichter bij elkaar zitten.
Daarnaast een grotere uitleg over de attributes en tips.
Risico is dan dat iemand een lage PA krijgt o.i.d., waardoor je al aan het begin meerdere spelers kwijt raakt. Je moet het interessant houden - maar niet door iedereen een PA van -10 te geven. (wonderkid)quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:25 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Misschien is het leuk als er ook verschil is in CA/PA dus dat het random wordt toegewezen? Of is dat nu ook al het geval? Weet niet of dat leuk is hoor, gewoon een idee dat ik had
14 januari 2015:quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:26 schreef Typisch het volgende:
Zou je een update kunnen posten van de championship? De stand.
Achja het is toch een beetje proberen deze eerste keer. Ondanks dat mijn speler poep is vind ik het nog steeds erg leuk en kijk ik uit naar een volgende gamequote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:23 schreef Sejt het volgende:
Starten als 17-jarige kan spannend zijn, maar de eerste 2 seizoenen zal er weinig gebeuren en daarom mist men ineens interesse in het topic/spel. Ik heb het idee dat we al een aantal spelers 'kwijt' zijn namelijk.
Absoluut, al denk ik dat we nog steeds makkelijk aan 20-25 gemotiveerde spelers kunnen komen in een eventuele nieuwe gamequote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:28 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Achja het is toch een beetje proberen deze eerste keer. Ondanks dat mijn speler poep is vind ik het nog steeds erg leuk en kijk ik uit naar een volgende game
Sowieso kan je beter met 10 fanatieke spelers zijn dan met 30 die allemaal langzaam afdruipen. .
Ja ben ik het mee eens. Misschien dan random PA's van -6 tot -10? Want ik denk dat nu vooral de club/competitie en leeftijd keuze doorslaggevend is. Zou je even willen kijken wie Chelsea als affiliated clubs heeft (feeder)?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:27 schreef Sejt het volgende:
[..]
Risico is dan dat iemand een lage PA krijgt o.i.d., waardoor je al aan het begin meerdere spelers kwijt raakt. Je moet het interessant houden - maar niet door iedereen een PA van -10 te geven. (wonderkid)
Het is ook leuker als er vooraf het een en ander afgesproken is. Zoals alleen clubs met een bepaalde rating, allemaal verplicht een nationaliteit als Antilliaan of Luxemburger, van die kleine landjes etc.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:30 schreef Sejt het volgende:
[..]
Absoluut, al denk ik dat we nog steeds makkelijk aan 20-25 gemotiveerde spelers kunnen komen in een eventuele nieuwe game
Dat is een beetje het probleem in de FM Editor. Of je vult een waarde in, of je doet het niet. In het laatste geval zal FM zelf een waarde bepalen. Je kunt niet zeggen dat het een waarde tussen -6 en -10 moet worden.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:32 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja ben ik het mee eens. Misschien dan random PA's van -6 tot -10? Want ik denk dat nu vooral de club/competitie en leeftijd keuze doorslaggevend is. Zou je even willen kijken wie Chelsea als affiliated clubs heeft (feeder)?
Ik ben een van de weinige spelers die zijn contract makkelijk verlengt.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:33 schreef Sejt het volgende:
Juan Grootmoed tot 2017 bij Zwolle!
[ afbeelding ]
League uitslag 2014: http://forcedinduction.nl/showthread.php?tid=46&pid=444#pid444quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:35 schreef TheFastOne het volgende:
Hoeveelste is Boca geworden en staat Miguel al in de basis?
Thanksquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:36 schreef Sejt het volgende:
[..]
Dat is een beetje het probleem in de FM Editor. Of je vult een waarde in, of je doet het niet. In het laatste geval zal FM zelf een waarde bepalen. Je kunt niet zeggen dat het een waarde tussen -6 en -10 moet worden.
En Chelsea:
[ afbeelding ]
Dit is alleen van januari 2015 hè, dus kan zijn dat Chelsea die club niet als feeder heeft aan het begin in 2012.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:39 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
ThanksVit Guimaraes wordt het dan misschien volgende keer!
ga ik bij Gil Vicente ballenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:39 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
ThanksVit Guimaraes wordt het dan misschien volgende keer!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |