Blessures post ik daar niet. Alleen grote screens (stats / attributes) en bijzondere gegevens, zoals transfers of contractverlengingen.quote:
Ok.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:25 schreef Sejt het volgende:
[..]
Blessures post ik daar niet. Alleen grote screens (stats / attributes) en bijzondere gegevens, zoals transfers of contractverlengingen.
Als de fans achter je gaan staanquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:28 schreef Sejt het volgende:
Kyle krijgt steun van zijn fans na blessure.
[ afbeelding ]
Abel: Cercle Bruggequote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:31 schreef Sejt het volgende:
5 Fok!ers in belangstelling van andere clubs.
[ afbeelding ]
Petr gaat eindelijk carriere makenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:35 schreef Sejt het volgende:
[..]
Abel: Cercle Brugge
Jerry: Blackburn Rovers
Slachter: NEC
Beton: Norwich City & PSV
Petr: Birmingham, Cardiff City & Charlton Athletic
naar Cardiff met Bateman tochquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:35 schreef Sejt het volgende:
[..]
Abel: Cercle Brugge
Jerry: Blackburn Rovers
Slachter: NEC
Beton: Norwich City & PSV
Petr: Birmingham, Cardiff City & Charlton Athletic
Dit zijn allemaal momentopnames he. Eén dag na mijn screenie kan een club zich melden voor Fokkequote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:38 schreef DeHovenier het volgende:
Dus ik blijf voorlopig bij H'veen, alhoewel Fokke het niet zo naar z'n zin heeft daar.
Ben benieuwd
We wachten het af!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:41 schreef Sejt het volgende:
[..]
Dit zijn allemaal momentopnames he. Eén dag na mijn screenie kan een club zich melden voor Fokke
wowquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:42 schreef Sejt het volgende:
Spoortie en Fuszy in de race voor de Young Player of the Year (nu wel) award!
[ afbeelding ]
Als 19-jarige even de Young Talent of the Year binnenhengelen!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:42 schreef Sejt het volgende:
Spoortie en Fuszy in de race voor de Young Player of the Year (nu wel) award!
[ afbeelding ]
Record?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:43 schreef Sejt het volgende:
Nieuw record voor de Hall of Shame! Spoortie scores!!
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:44 schreef Spoortie het volgende:
[..]
Als 19-jarige even de Young Talent of the Year binnenhengelen!
Die win ik jonguhquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:44 schreef Spoortie het volgende:
[..]
Toch mooi dat de originele opzet uitkomt, dat wij, als spelers, van hetzelfde niveau (kunnen) zijn als Lucas Andersen. Zie de OP maarquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:44 schreef Spoortie het volgende:
[..]
Wie?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:46 schreef Sejt het volgende:
[..]
Toch mooi dat de originele opzet uitkomt, dat wij, als spelers, van hetzelfde niveau (kunnen) zijn als Lucas Andersen. Zie de OP maar
Ik denk dat veel ook ligt aan de trainingsfaciliteiten van een bepaalde club. Ik denk dat je als groot talent meer zal groeien bij een Ajax of Feyenoord dan bij een kleine club. Of je moet daar elke keer basis staan.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:46 schreef Sejt het volgende:
[..]
Toch mooi dat de originele opzet uitkomt, dat wij, als spelers, van hetzelfde niveau (kunnen) zijn als Lucas Andersen. Zie de OP maar
Dat Spoortie en Fuszy in de race zijn voor de award, samen met Vilhena en Andersenquote:
Niet grappig gaan doen he.quote:
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:48 schreef Spoortie het volgende:
[..]
Niet grappig gaan doen he.
Met je 21 jaar ben je net een opa die die prijs probeert binnen te hengelen
Ok. Beter wint Spoortie of Fuszy de award!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:48 schreef Sejt het volgende:
[..]
Dat Spoortie en Fuszy in de race zijn voor de award, samen met Vilhena en Andersen
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:48 schreef Spoortie het volgende:
[..]
Niet grappig gaan doen he.
Met je 21 jaar ben je net een opa die die prijs probeert binnen te hengelen
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:48 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ok. Beter wint Spoortie of Fuszy de award!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |