Ik baal alleen dat Blaatje geblesseerd is tot einde van het seizoen terwijl die het bij Almere ook weer goed deed!quote:
True, maar wij zitten op onze luie gat terwijl jij het werk doet om ons een plezier te doen!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:18 schreef Sejt het volgende:
Hey, mijn idee zonder enthousiaste spelers als jullie zou ook niet werken hoor
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:18 schreef Sejt het volgende:
Hey, mijn idee zonder enthousiaste spelers als jullie zou ook niet werken hoor
Valt nu wel mee hoorquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:19 schreef Spoortie het volgende:
[..]
True, maar wij zitten op onze luie gat terwijl jij het werk doet om ons een plezier te doen!
Je ondertitel mag veranderd worden in = baas trouwensquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:21 schreef Sejt het volgende:
De laatste playoff ronde is aan de gang in Engeland. Wie mag aan het grote geld ruimen in de Barclays Premier League?
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:26 schreef leoon. het volgende:
Je ondertitel mag veranderd worden in = baas trouwens
PEC Zwolle gedegradeerd.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:31 schreef Sejt het volgende:
Alle eindstanden van onze divisies zijn nu te zien op http://forcedinduction.nl/forumdisplay.php?fid=4
Deze keer met het volledige scherm, dus incl. topscorerlijsten, etc.
Ditquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:19 schreef Spoortie het volgende:
[..]
True, maar wij zitten op onze luie gat terwijl jij het werk doet om ons een plezier te doen!
serieus wat een mongool ben ik. Ga ik voetballen bij een degradatiekandidaat en RKC gaat europa inquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:31 schreef Sejt het volgende:
Alle eindstanden van onze divisies zijn nu te zien op http://forcedinduction.nl/forumdisplay.php?fid=4
Heerenveen 12e....goh, verrassendquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:31 schreef Sejt het volgende:
Derde plek, dat klopt niet!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:37 schreef Fuszy het volgende:
[..]
mhm derde plek. Nog niet eens heel slecht
De slechtste plek van de 3quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:37 schreef Fuszy het volgende:
[..]
mhm derde plek. Nog niet eens heel slecht
Truequote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:39 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Spoortie (ofzo) is nog lager. Ben al blij dat ik op t podium sta
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:39 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Spoortie (ofzo) is nog lager. Ben al blij dat ik op t podium sta
Gaat over 4 jaar lekker vakken vullen bij de AH samen met Dion van Heeswijkquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:38 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Het domme is dat Juan Grootmoed zijn contract heeft verlengd. Ik hoop dan maar op veel speelminuten.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:39 schreef TheFastOne het volgende:
Hoe ziet het Nederlands elftal er eigenlijk uit?
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:40 schreef dion_v_k het volgende:
Gaat over 4 jaar lekker vakken vullen bij de AH samen met Dion van Heeswijk
Heeft Thad eigenlijk voor USA u20 mogen spelen nadat hij opgeroepen was?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:43 schreef Sejt het volgende:
Miguel krijgt nu zijn kans!
[ afbeelding ]
Jazeker, en hoe!!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:44 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Heeft Thad eigenlijk voor USA u20 mogen spelen nadat hij opgeroepen was?
Zal wel morgen worden met volgende update dan?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:49 schreef Sejt het volgende:
Ik ga even de volgende aflevering Fringe kijkenOndertussen laat ik FM verder spelen tot 1 juli 2015.
Er zal veel te melden zijn na een maand van vakanties, contractonderhandelingen en transferperikelen!
Nee, aflevering Fringe duurt maar 45 minuten ofzoquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:49 schreef leoon. het volgende:
[..]
Zal wel morgen worden met volgende update dan?
Kijk er dan tweequote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:50 schreef Sejt het volgende:
[..]
Nee, aflevering Fringe duurt maar 45 minuten ofzo
2equote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:41 schreef Sejt het volgende:
Een volledig Fok! podium!! 3x gefeliciteerd
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:44 schreef Sejt het volgende:
Garrus weigert te verlengen.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |