Ik eis dat ze hier postenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:37 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Sof weet ik niet, Pxe bij Tax neem ik aan.
alles goed?quote:
Ik hoorde dat Dientje12 wel een goeie zou zijnquote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:06 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Zullen we allemaal een naamtopic openen
Nah, ik ben niet zo'n ONZ fan eigenlijkquote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:06 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Zullen we allemaal een naamtopic openen
quote:
Waarom niet?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nah, ik ben niet zo'n ONZ fan eigenlijk![]()
![]()
Zegt de 26-jarigequote:
Beetje respect voor de ouderen jaquote:
Jaquote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:10 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je voelt je nu te goed voor ONZ?
Je zult er geen inhoudelijke discussies vinden neequote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja
Het is gewoon meer van hetzelfde. Ik kwam daar veel in 2004/2005 maar na een tijd heb je het allemaal wel gezien daar. Althans, dat vind ik
Ik vond het 's nachts wel leuk maar dat is omdat er toen nauwelijks SC's waren op Fok. Nu zijn er tig SC'squote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je zult er geen inhoudelijke discussies vinden nee
snachts zijn die KLB-topics ook altijd leukquote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vond het 's nachts wel leuk maar dat is omdat er toen nauwelijks SC's waren op Fok. Nu zijn er tig SC's
Daar kijk ik eigenlijk nooitquote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
snachts zijn die KLB-topics ook altijd leuk
Rokenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:17 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nee, moet de deur open doen om joint te roken
Dat is veel leuker dan ONZ hoorquote:
dan blijft het rokenquote:
neequote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:21 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jij doet alleen wiet in jouw joint?
Is wel minder schadelijk toch?quote:
Ik wil ook weleens wat. Maarja krijg je niet altijd hequote:
Stu, God of sexquote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wil ook weleens wat. Maarja krijg je niet altijd he
Je haalde mijn Aziatische schoonheid wel weg voor een cartoonplaatjequote:
ff geen zin, was een auto in de vijver gereden op stage, dus ben ipv 9 uur pas nu thuis gappiequote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:28 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
adoreer mij perry ONZ / Ga.aguyim
Ik val niet op Aziatischquote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je haalde mijn Aziatische schoonheid wel weg voor een cartoonplaatjeDus dat trek in twijfel
zat er een lekkere chick in?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:29 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
ff geen zin, was een auto in de vijver gereden op stage, dus ben ipv 9 uur pas nu thuis gappie
shame on you..quote:
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:29 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
ff geen zin, was een auto in de vijver gereden op stage, dus ben ipv 9 uur pas nu thuis gappie
when you step trough the ol dirty bastard straight from the brooklyn zooquote:
echt waar fotos komen wel op edestad.nl of dumpert ofzoquote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:31 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]je maakt een grapje hoop ik?
hahaquote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:29 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Niet snel genoegquote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:32 schreef Stuart het volgende:
Wat gaat mijn batterij snel leeg als ik op Fok zit trouwens
Ik slurp, sorry.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:32 schreef Stuart het volgende:
Wat gaat mijn batterij snel leeg als ik op Fok zit trouwens
edestad.nlquote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:32 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
echt waar fotos komen wel op edestad.nl of dumpert ofzo
Ede de gekstuh!quote:
Moet jij niet verder huilen in FB om je slotjes ventje?quote:
Haha, wie heeft de 10-jarigen binnengelaten?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Moet jij niet verder huilen in FB om je slotjes ventje?![]()
Wat een humor, die jongen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:37 schreef Chocoprince het volgende:
[..]
Haha, wie heeft de 10-jarigen binnengelaten?
Adiosquote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:38 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik ga, veel plezier verder nog met het onderhouden van jullie sociale internetleven!
yoo laterquote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:38 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik ga, veel plezier verder nog met het onderhouden van jullie sociale internetleven!
Das grappig, kheb net nog pizza gegeten.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:38 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ciao ciaoquote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:38 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Super concert en Prox heeft Tax soquote:
Hij miste mij net ook niet dusquote:
I love you allquote:
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
I love you all
Nou ja, bijna allemaal
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
I love you all
Nou ja, bijna allemaal
Waarom zo'n enge .gif?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:50 schreef Chocoprince het volgende:
Even testen of je ook meerdere gifs in één post kan doen, ik wou hier geen apart topic voor openen omdat conflict die toch wel zal locken.'
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fok-it TRerd, dit is dus gewoon pesten!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:51 schreef Fok-it het volgende:
TR Chocoprinsjeen niet de eerste. dat je maar voor wat langere tijd opdondert hier.
Same!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:51 schreef Fok-it het volgende:
TR Chocoprinsjeen niet de eerste. dat je maar voor wat langere tijd opdondert hier.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:51 schreef Fok-it het volgende:
waarschijnlijk omdat het bijna 12 uur isquote:
ach flikker toch op.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:56 schreef Chocoprince het volgende:
[..]
Ik dacht al wanneer houdt het op!
You`re on drugs?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:00 schreef Ga.aguyim het volgende:
Soms denk ik wel eens m dat ik een pandabeer ben
Ik wil een lama zijn.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:00 schreef Ga.aguyim het volgende:
Nou, nu is het een nieuwe dag in NL tochquote:
eens m?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:00 schreef Ga.aguyim het volgende:
Dat dus!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
waarschijnlijk omdat het bijna 12 uur is
maar ik doe niet aan bestialiteitquote:
Word ook een lama.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:02 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
maar ik doe niet aan bestialiteit
Diep deze.quote:
Gaan we samen lamaën / lama-enquote:
Het is hier 11.05pm dus vandaar 'morgen'quote:
Je gaat naarquote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:05 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Morgen zit ik bijna 5 uur in de trein.
5 uur?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:05 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Morgen zit ik bijna 5 uur in de trein.
wat denkt gij zelf?quote:
Ja die ene.quote:
nja 4 en dan nog iets van 20 minuten met de auto. En sneeuw dus zal wel langer duren allemaal.quote:
Waarom geen weekend?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:07 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ja die ene.
[..]
nja 4 en dan nog iets van 20 minuten met de auto. En sneeuw dus zal wel langer duren allemaal.
Waarom ga je alleen zaterdag?quote:
Nee, hij draaitquote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:04 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ja de zon gaat onder en weer naar boven
Omdat Heppie ziek is en ik ook nog veel voor school moet doen. Maar dat doen we ook wel hoor.quote:
Oh vandaar. Dacht al beetje zonde anders..quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:12 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Omdat Heppie ziek is en ik ook nog veel voor school moet doen. Maar dat doen we ook wel hoor.
jaquote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:23 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Het prox, is mister V.. V van FOK?!
Oh echt?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja nogalbeetje mijn facebook wachtwoord veranderen enzo
ik heb het niet over vinniieequote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:29 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Hij was toch bij de meet, waarom zo plots deze geescaleerde ruzie?
los van wat er nu aan de hand is dan, waarom ruzie?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik heb het niet over vinniiee
nieuwsgierig aagjequote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:32 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
los van wat er nu aan de hand is dan, waarom ruzie?
Beniei jij mje maar lekerk met je eigen terignzoii1!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:32 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
omdat mn ex mn facebookwachtwoord ging veranderenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:32 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
haha vinniee heeft je moeder geneukt en nu ben je boosquote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:34 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Beniei jij mje maar lekerk met je eigen terignzoii1!
ik bedoel viniequote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
omdat mn ex mn facebookwachtwoord ging veranderen
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:35 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
haha vinniee heeft je moeder geneukt en nu ben je boos
ik kan eegbogen zienquote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
oh weetikveel i dont care
JEapel.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:35 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
haha vinniee heeft je moeder geneukt en nu ben je boos
He hoe was je concert?quote:
Hoax. FOK-kers bellen nietquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:01 schreef Stuart het volgende:
Was even aan de telefoon. Nou ja, even
Oh en Stu, waarom gebruik jij altijd dezequote:
Wat ok je me. ga Tax vervelen ofzo doei doeiquote:
Vind ik leukquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh en Stu, waarom gebruik jij altijd dezeen niet gewoon een ? die smiley is helemaal niet bedoelt als vraagteken
die wordt al gekquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat ok je me. ga Tax vervelen ofzo doei doei
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh en Stu, waarom gebruik jij altijd dezeen niet gewoon een ? die smiley is helemaal niet bedoelt als vraagteken
OMG OMG OMG OMGquote:
Beetje gewerkt en hier op Fok wat gepost. That's it reallyquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:10 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja toch
En wat heb jij allemaal gedaan deze dag?
Super superquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:10 schreef supersof het volgende:
[..]
OMG OMG OMG OMG
Het was zo vet![]()
![]()
![]()
Echt ik kan niet omschrijven, de sfeer enzo. En gewoon WHAAAAA.
Ok ik kan het gewoon niet typen hoe het was.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:10 schreef supersof het volgende:
[..]
OMG OMG OMG OMG
Het was zo vet![]()
![]()
![]()
Echt ik kan niet omschrijven, de sfeer enzo. En gewoon WHAAAAA.
Ok ik kan het gewoon niet typen hoe het was.
Daar bestaat je hele dag uit?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Beetje gewerkt en hier op Fok wat gepost. That's it really
Meestal bestaat mijn dag voornamelijk uit werkenquote:
ah wat erg.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Meestal bestaat mijn dag voornamelijk uit werken
Ja omg, we stonden zo goed.quote:
Moet toch centjes verdienen. Wat hij jij zoal gedaan danquote:
Volgens mij ben jij nog even achter backstage geweest..quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:12 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja omg, we stonden zo goed.![]()
![]()
![]()
Het was echt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh ik ben zo blij
haha nee hoorquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij nog even achter backstage geweest..
fotos gemaakt?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:13 schreef supersof het volgende:
[..]
haha nee hooromg ik kan het gewoon niet geloven, dat ik ze live heb gezien
school, naar centrum, FOK!ken, naar vrienden, FOK!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Moet toch centjes verdienen. Wat hij jij zoal gedaan dan
Ohwait, je bent naar The Script geweest?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:13 schreef supersof het volgende:
[..]
haha nee hooromg ik kan het gewoon niet geloven, dat ik ze live heb gezien
Nee, alleen mn lievelingsliedje gefilmd () Naja niet lievelingen, maar vind deze gewoon echt heel mooi.quote:
JAAAAAquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:15 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ohwait, je bent naar The Script geweest?
Zorg gewoon dat die dwaas gewoon lekker ergens anders verder gaat trollenquote:
Wat heb je 'in het centrium' gedaanquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:14 schreef JRRY het volgende:
[..]
school, naar centrum, FOK!ken, naar vrienden, FOK!
Ik snap wat je bedoelt, neemt niet weg dat iedereen hier gewoon mag postenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zorg gewoon dat die dwaas gewoon lekker ergens anders verder gaat trollen
Ja, een paar dagen 'rust' zou best fijn zijnquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zorg gewoon dat die dwaas gewoon lekker ergens anders verder gaat trollen
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:19 schreef supersof het volgende:
Ok, dit was mijn uitbarstingMaar ik ben nog steeds blij
Een beetje niks eigenlijk, paar dingen gekocht en met een paar vrienden ergens wat gedronken.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat heb je 'in het centrium' gedaan
Ok Jeequote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:19 schreef supersof het volgende:
Ok, dit was mijn uitbarstingMaar ik ben nog steeds blij
Hij pikt ook lapo`s in. verstiert OP`s. en het is nou niet echt meeposten wat hij doetquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt, neemt niet weg dat iedereen hier gewoon mag posten
Klinkt wel gezelligquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:19 schreef JRRY het volgende:
[..]
Een beetje niks eigenlijk, paar dingen gekocht en met een paar vrienden ergens wat gedronken.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klinkt wel gezellig![]()
Ik heb geen vrienden
Dat is mijn eigen 'schuld' hoor dus no worriesquote:
Hoezo dat dan?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is mijn eigen 'schuld' hoor dus no worries
Zo simpel ligt het vaak nietquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:21 schreef JRRY het volgende:
Dan maak je die, Stuart, het is zo simpel. Tenzij je een draak van een persoon bent, heel onzeker of enorm lelijk.
Ik heb genoegquote:
Relax, negeer het desnoods, het is geen noodsituatie ofzo, gewoon even overheen kijkenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij pikt ook lapo`s in. verstiert OP`s. en het is nou niet echt meeposten wat hij doet
Nee tuurlijk nietquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb genoeg
[..]
Relax, negeer het desnoods, het is geen noodsituatie ofzo, gewoon even overheen kijken
Tja je moet ook een beetje een leuke persoon zijn, interessant en ook zelf op anderen afstappen.quote:
Voordeel is dat ze er maar een half deel zijn, in veel SC's gebeuren ergere dingenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee tuurlijk nietmaar eens in de zoveel tijd komen er hier gewoon paar van die sfeerverziekers. Beetje jammer
Geen tijdquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:21 schreef JRRY het volgende:
Dan maak je die, Stuart, het is zo simpel. Tenzij je een draak van een persoon bent, heel onzeker of enorm lelijk.
Je hebt dus geen vrienden, omdat je geen tijd hebt? Dan maak je tijdquote:
Sta je er niet net achter ofzoquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:23 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]
Op deze foto sta ik ook
Inderdaad. En dat is vaak niet zo makkelijk als het lijktquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:23 schreef JRRY het volgende:
[..]
Tja je moet ook een beetje een leuke persoon zijn, interessant en ook zelf op anderen afstappen.
So sad waren er zo weinig bruine meisjes???quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:23 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]
Op deze foto sta ik ook
Ik zou in het weekend wel tijd hebben natuurlijk maar dan doe ik vaak al iets voor mezelf of ben ik te moe om nog weg te gaanquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:24 schreef JRRY het volgende:
[..]
Je hebt dus geen vrienden, omdat je geen tijd hebt? Dan maak je tijd
Je zit non-stop op dinges.
Geen enkele jongenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:25 schreef JRRY het volgende:
[..]
So sad waren er zo weinig bruine meisjes???
Nou, door de weeks echt niet hoor. Kijk, dat ik 300 posts haal op een dag kan iedereen die een beetje snel kan typen natuurlijkquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:25 schreef Fok-it het volgende:
Geen tijd is inderdaad onzin bij Stuart
Tja dat heb ik ook wel eens, eigenlijk zou ik ook veel vaker naar m'n vrienden moeten gaan maar de drempel is al hoger omdat ze bijna allemaal 18 km verderop wonenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zou in het weekend wel tijd hebben natuurlijk maar dan doe ik vaak al iets voor mezelf of ben ik te moe om nog weg te gaan
Geen ideequote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:25 schreef JRRY het volgende:
[..]
So sad waren er zo weinig bruine meisjes???
quote:
Ja met hun vriendinnetje mee zekerquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:27 schreef supersof het volgende:
[..]
Geen idee
En er waren wel jongens hoor
Neequote:
Och gut wat leukquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:28 schreef Stuart het volgende:
Mijn eerste topic in KSC gaf ik de titel van dit liedje
GC / [KSC #2168] Nothing
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:28 schreef Stuart het volgende:
Mijn eerste topic in KSC gaf ik de titel van dit liedje
GC / [KSC #2168] Nothing
Ik ben nooit vroeg klaar met werken. Ik heb wel af en toe tijd tussendoor overdag maar ben meestal niet voor 7.30pm klaar. Veel mensen moeten vroeg op bla bla bla. Door de weeks is echt heel lastig en ik heb 2 dagen per week dat ik tot 9pm werkquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:27 schreef JRRY het volgende:
[..]
Tja dat heb ik ook wel eens, eigenlijk zou ik ook veel vaker naar m'n vrienden moeten gaan maar de drempel is al hoger omdat ze bijna allemaal 18 km verderop wonen
Was jij er? Nee. Ik denk dat ik het wel even beter weet nu.quote:
of ze vertonen homoseksuele trekjesquote:
Oke .quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Was jij er? Nee. Ik denk dat ik het wel even beter weet nu.
Toen vond ik het een leuk liedje. Nu nog wel eigenlijkquote:
Probeer nou eens 1 keer niet serieus te reagerenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Was jij er? Nee. Ik denk dat ik het wel even beter weet nu.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:30 schreef JRRY het volgende:
Maar die zanger he, die is live niet zo heel goed he.
een weekje? Ik heb je nog nooit gezien dus ik vermoed wat langerquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:29 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
Zeg, ik ben een weekje of wat niet wezen fokken, is he tnog wat geworden met die meeting?
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Probeer nou eens 1 keer niet serieus te reageren
Juh vind ik ook, maar naar hun concert gaan als jongen...quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
of ze vertonen homoseksuele trekjes![]()
Nee ok ok. sommige nummers zijn wel leuk
Fok is iets groter dan alleen jij en ik.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
een weekje? Ik heb je nog nooit gezien dus ik vermoed wat langer
Hmmmz, zo ziet het er wel erg rommelig uitquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:31 schreef Stuart het volgende:
Itinerary Information
Date Flight Departing Arriving Date Class Baggage
16FEB KL 1018 LONDON LHR AMSTERDAM 16FEB N 1PC
14:50 LHR AMS 17:05
24FEB KL 1025 AMSTERDAM LONDON LHR 24FEB N 1PC
15:05 AMS LHR
Oh echtquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:31 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
[..]
Fok is iets groter dan alleen jij en ik.
Geef toe, het is geen perfecte vocalist. Ondanks dat kan het wel 'goed' zijn of lekker klinken.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:30 schreef supersof het volgende:
[..]Ga niet kut doen man. Hij was echt zo goed.
Wie wel?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:32 schreef JRRY het volgende:
[..]
Geef toe, het is geen perfecte vocalist. Ondanks dat kan het wel 'goed' zijn of lekker klinken.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:32 schreef JRRY het volgende:
[..]
Geef toe, het is geen perfecte vocalist. Ondanks dat kan het wel 'goed' zijn of lekker klinken.
Noem eens wat danquote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:34 schreef JRRY het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Zoveel goede vocalisten toch?
Nee werken van 7-17quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |