Waarom ga je alleen zaterdag?quote:
Nee, hij draaitquote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:04 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ja de zon gaat onder en weer naar boven
Omdat Heppie ziek is en ik ook nog veel voor school moet doen. Maar dat doen we ook wel hoor.quote:
Oh vandaar. Dacht al beetje zonde anders..quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:12 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Omdat Heppie ziek is en ik ook nog veel voor school moet doen. Maar dat doen we ook wel hoor.
jaquote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:23 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Het prox, is mister V.. V van FOK?!
Oh echt?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja nogalbeetje mijn facebook wachtwoord veranderen enzo
ik heb het niet over vinniieequote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:29 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Hij was toch bij de meet, waarom zo plots deze geescaleerde ruzie?
los van wat er nu aan de hand is dan, waarom ruzie?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik heb het niet over vinniiee
nieuwsgierig aagjequote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:32 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
los van wat er nu aan de hand is dan, waarom ruzie?
Beniei jij mje maar lekerk met je eigen terignzoii1!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:32 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
omdat mn ex mn facebookwachtwoord ging veranderenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:32 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
haha vinniee heeft je moeder geneukt en nu ben je boosquote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:34 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Beniei jij mje maar lekerk met je eigen terignzoii1!
ik bedoel viniequote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
omdat mn ex mn facebookwachtwoord ging veranderen
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:35 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
haha vinniee heeft je moeder geneukt en nu ben je boos
ik kan eegbogen zienquote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
oh weetikveel i dont care
JEapel.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:35 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
haha vinniee heeft je moeder geneukt en nu ben je boos
He hoe was je concert?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |