Adiosquote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:38 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik ga, veel plezier verder nog met het onderhouden van jullie sociale internetleven!
yoo laterquote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:38 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik ga, veel plezier verder nog met het onderhouden van jullie sociale internetleven!
Das grappig, kheb net nog pizza gegeten.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:38 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ciao ciaoquote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:38 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Super concert en Prox heeft Tax soquote:
Hij miste mij net ook niet dusquote:
I love you allquote:
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
I love you all
Nou ja, bijna allemaal
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
I love you all
Nou ja, bijna allemaal
Waarom zo'n enge .gif?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:50 schreef Chocoprince het volgende:
Even testen of je ook meerdere gifs in één post kan doen, ik wou hier geen apart topic voor openen omdat conflict die toch wel zal locken.'
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fok-it TRerd, dit is dus gewoon pesten!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:51 schreef Fok-it het volgende:
TR Chocoprinsjeen niet de eerste. dat je maar voor wat langere tijd opdondert hier.
Same!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:51 schreef Fok-it het volgende:
TR Chocoprinsjeen niet de eerste. dat je maar voor wat langere tijd opdondert hier.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:51 schreef Fok-it het volgende:
waarschijnlijk omdat het bijna 12 uur isquote:
ach flikker toch op.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:56 schreef Chocoprince het volgende:
[..]
Ik dacht al wanneer houdt het op!
You`re on drugs?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:00 schreef Ga.aguyim het volgende:
Soms denk ik wel eens m dat ik een pandabeer ben
Ik wil een lama zijn.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:00 schreef Ga.aguyim het volgende:
Nou, nu is het een nieuwe dag in NL tochquote:
eens m?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:00 schreef Ga.aguyim het volgende:
Dat dus!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
waarschijnlijk omdat het bijna 12 uur is
maar ik doe niet aan bestialiteitquote:
Word ook een lama.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:02 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
maar ik doe niet aan bestialiteit
Diep deze.quote:
Gaan we samen lamaën / lama-enquote:
Het is hier 11.05pm dus vandaar 'morgen'quote:
Je gaat naarquote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:05 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Morgen zit ik bijna 5 uur in de trein.
5 uur?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:05 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Morgen zit ik bijna 5 uur in de trein.
wat denkt gij zelf?quote:
Ja die ene.quote:
nja 4 en dan nog iets van 20 minuten met de auto. En sneeuw dus zal wel langer duren allemaal.quote:
Waarom geen weekend?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:07 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ja die ene.
[..]
nja 4 en dan nog iets van 20 minuten met de auto. En sneeuw dus zal wel langer duren allemaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |