Stu, God of sexquote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wil ook weleens wat. Maarja krijg je niet altijd he
Je haalde mijn Aziatische schoonheid wel weg voor een cartoonplaatjequote:
ff geen zin, was een auto in de vijver gereden op stage, dus ben ipv 9 uur pas nu thuis gappiequote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:28 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
adoreer mij perry ONZ / Ga.aguyim
Ik val niet op Aziatischquote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je haalde mijn Aziatische schoonheid wel weg voor een cartoonplaatjeDus dat trek in twijfel
zat er een lekkere chick in?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:29 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
ff geen zin, was een auto in de vijver gereden op stage, dus ben ipv 9 uur pas nu thuis gappie
shame on you..quote:
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:29 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
ff geen zin, was een auto in de vijver gereden op stage, dus ben ipv 9 uur pas nu thuis gappie
when you step trough the ol dirty bastard straight from the brooklyn zooquote:
echt waar fotos komen wel op edestad.nl of dumpert ofzoquote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:31 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]je maakt een grapje hoop ik?
hahaquote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:29 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Niet snel genoegquote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:32 schreef Stuart het volgende:
Wat gaat mijn batterij snel leeg als ik op Fok zit trouwens
Ik slurp, sorry.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:32 schreef Stuart het volgende:
Wat gaat mijn batterij snel leeg als ik op Fok zit trouwens
edestad.nlquote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:32 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
echt waar fotos komen wel op edestad.nl of dumpert ofzo
Ede de gekstuh!quote:
Moet jij niet verder huilen in FB om je slotjes ventje?quote:
Haha, wie heeft de 10-jarigen binnengelaten?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Moet jij niet verder huilen in FB om je slotjes ventje?![]()
Wat een humor, die jongen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:37 schreef Chocoprince het volgende:
[..]
Haha, wie heeft de 10-jarigen binnengelaten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |