SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://cache.ohinternet.com/images/e/ea/Dsc06110p.jpg (eigen risico)
Klacht: mensen die gedragen luiers uit afvalcontainers halen, opwarmen en dan dragen.
Klacht 2: pamperchu met zelfgemaakte pamperchu tuinbroek
[ Bericht 5% gewijzigd door sinterklaaskapoentje op 25-01-2013 13:51:57 ]:')
KLIK!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:44 schreef Nikmans het volgende:
Dit klinkt klachtwaardig maar je screens zijn onleesbaar klein
klik er dan opquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:44 schreef Nikmans het volgende:
Dit klinkt klachtwaardig maar je screens zijn onleesbaar klein
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
Ergste is nog dat iemand anders die foto heeft gemaakt.... Helemaal normaal ja.quote:
Hij is ook echt in zijn nopjes met die outfitquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:55 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Ergste is nog dat iemand anders die foto heeft gemaakt.... Helemaal normaal ja.
Nooit gehoord van de beste Forever Alone uitvinding ooit?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:55 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Ergste is nog dat iemand anders die foto heeft gemaakt.... Helemaal normaal ja.
?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:58 schreef Gedachtenstroom het volgende:
[..]
Nooit gehoord van de beste Forever Alone uitvinding ooit?
Een statief!
Heb je helemaal niemand nodig om je pics te maken
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hij is ook echt in zijn nopjes met die outfitCheck die ogen
Mijn ogenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:00 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Natuurlijk kijken of het niet raar als ie zelf luiers opwarmt en aantrektquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:50 schreef YuckFou het volgende:
Ik vraag me vooral af wat jij doet om op zo'n forum danwel post uit te komen
Oh god als dat zo is hè.......quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:58 schreef Gedachtenstroom het volgende:
[..]
Nooit gehoord van de beste Forever Alone uitvinding ooit?
Een statief!
Heb je helemaal niemand nodig om je pics te maken
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik weet dat het een linkdump is maar ik vind het toch een officiele klacht waard. Het gebeurt namelijk niet zo vaak dat ik me echt een beetje naar voel door iets.
Ik presenteer jullie pamperchu:You better be clownin' dog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://cache.ohinternet.com/images/e/ea/Dsc06110p.jpg (eigen risico)
Klacht: mensen die gedragen luiers uit afvalcontainers halen, opwarmen en dan dragen.
Klacht 2: pamperchu met zelfgemaakte pamperchu tuinbroek
That shit is fucked up!Perry the Platypus, what an unexpected surprise. And by unexpected, I really mean unexpected, what are you doing here, this is my week off.
Origin ID: LatteFragiato
Battlefield 3: [BoF]Robhimself
De klacht is dat ik mijn geschokkeerd voelde en een tijdje naar.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:07 schreef zovty het volgende:
Hoe heb je daar last van eigenlijk?
Ik ben het helemaal met je eens dat het raar is, maar dit is toch niet Raarbaak?
Volgens mij vind je het maar al te interessant. Net als kasthomo`s die homo`s gaan bashen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
De klacht is dat ik mijn geschokkeerd voelde en een tijdje naar.
Ik vind het gewoon klachtwaardig.
- Oke filmpje weggehaald deze was écht te erg
NSFW
Hij mag ook wel naar ONZ hoor zeikerdsquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:13 schreef Pauper_Penispijper het volgende:
[..]
Volgens mij vind je het maar al te interessant. Net als kasthomo`s die homo`s gaan bashen.
Wat gebeurde er in dat filmpje?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
De klacht is dat ik mijn geschokkeerd voelde en een tijdje naar.
Ik vind het gewoon klachtwaardig.
- Oke filmpje weggehaald deze was écht te erg
NSFW
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:06 schreef TheAmazingSun het volgende:
WTF en toch bestaan deze ranzige ecto's echt.
De vrouw had een advertentie op marktplaats gezet voor oppaswerk via gastouderbureau.
Had er 1 of andere ecto van 28 er op gereageerd of ze op hem wilde passen inclusief luier verschonen en op bed leggen![]()
![]()
Maar is zo'n gast hommo denk je? Of zou hij een heterorelatie hebben?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:21 schreef Gedachtenstroom het volgende:
Niks aan de hand. Internet is een gaarbak voor en door idioten. Vroeger moest die gast blozend en stiekem op zoek naar iemand die ook fapte op luiers en in de boks liggen...
Wtf is een 'ecto'? De enige Ecto waar ik van gehoord heb kwam van Ghostbustersquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:06 schreef TheAmazingSun het volgende:
WTF en toch bestaan deze ranzige ecto's echt.
De vrouw had een advertentie op marktplaats gezet voor oppaswerk via gastouderbureau.
Had er 1 of andere ecto van 28 er op gereageerd of ze op hem wilde passen inclusief luier verschonen en op bed leggen![]()
![]()
Sinds internet is niemand met een fetisj echt 'alleen'quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Maar is zo'n gast hommo denk je? Of zou hij een heterorelatie hebben?
Of helemaal niemand
Hij had een luier aan en filmde zichzelf, en had er in gepist, denk dat dit niet mag op fok zoquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:15 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Wat gebeurde er in dat filmpje?
NotsureifIwannaknow
Dan maak ik er wel een filmpje van, voor op fokquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: Probeer het uit en schrijf een review
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hij had een luier aan en filmde zichzelf, en had er in gepist, denk dat dit niet mag op fok zo
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:28 schreef Gedachtenstroom het volgende:
Lijkt me trouwens wel redelijk praktisch met dit weer. Heb je last van je rug, lekker zo'n dampende draagbare pleister op je onderrug
http://www.muscleandstren(...)morph-endomorph.htmlquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:24 schreef Gedachtenstroom het volgende:
[..]
Wtf is een 'ecto'? De enige Ecto waar ik van gehoord heb kwam van Ghostbusters
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:28 schreef LXIV het volgende:
Mjah. Het kan wel praktisch zijn denk ik, om gewoon luiers te dragen. Stel je leidt een drukke vergadering of je zit in de stoptrein en je moet ineens poepen. Dan hoef je dat niet krampachtig meer op te houden maar kun je het gewoon laten gaan. Als je dan 's avonds thuiskomt gooi je die luier wel weg. In dat opzicht lijkt het me wel wat. Wat er verder geil aan is snap ik dan niet.
Volgens mij merk je daar weinig van, het is gewoon lichaamstemperatuur. En het is natuurlijk niet zo dat je die poep produceert op het moment dat je gaat poepen. Die poep is er al. Je verplaatst hem alleen naar een voor jou meer comfortabele plaats.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:36 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]Lekker de hele dag rondlopen in je eigen schijt. Heerlijk geluid ook wanneer je even besluit te gaan zitten en alles zich uitsmeert .
Ik vind het maar een vieze gedachte. Ik hou je niet tegen maar zelf ga ik dat dus echt niet doen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:37 schreef LXIV het volgende:
[..]
Volgens mij merk je daar weinig van, het is gewoon lichaamstemperatuur. En het is natuurlijk niet zo dat je die poep produceert op het moment dat je gaat poepen. Die poep is er al. Je verplaatst hem alleen naar een voor jou meer comfortabele plaats.
sowieso heel onhygienisch. Als je goed ziek wil worden moet je vooral dat doen. Maar ja, eigenlijk ben je dan al ziek.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:56 schreef Karina het volgende:
Ik had weleens gehoord van volwassen mannen die met luiers liepen, ik zag er zelfs van de zomer hier in de buurt eentje rondlopen
Maar die luiers uit vuilnisbakken halen en dan opwarmen... dat is echt fucking ranzig.
Toch vind ik een vrouw die zoiets doet dan weer minder erg dan een manquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:38 schreef Superslechterik het volgende:
Vorige week nog een docu gezien over Adult Babies.
Ook een stel waar de vrouw behalve op haar werk haar hele leven als 6 jarig meisje doorbracht.
Staartjes - roze hello kitty jurkjes - kinderkamer vol met knuffels.
Maar haar vriend vond dat ze best een jonger meisje kon spelen.
Ze hadden regelmatig seks waarbij zij dan in de rol van het 6 jarige meisje bleef..
dude, wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:37 schreef LXIV het volgende:
[..]
Volgens mij merk je daar weinig van, het is gewoon lichaamstemperatuur. En het is natuurlijk niet zo dat je die poep produceert op het moment dat je gaat poepen. Die poep is er al. Je verplaatst hem alleen naar een voor jou meer comfortabele plaats.
Ja, maar als het nog in je endeldarm zit dan is het nog veel erger (kramp). Dan kun je toch beter een wat lauwe, plakkerige prut aan je billen hebben?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:41 schreef najazeg het volgende:
[..]
dude, wat denk je zelf?Tuurlijk zou je dat wel voelen. En al helemaal als je er in gaat zitten. Gebruik je fantasie.
Lijkt mij dan een beetje een kastpedo, die man. Het is wel een alternatief natuurlijk als je op kinderen geilt maar geen kinderen mag neuken. Een 'volwassen vrouw' is immers wel legaal ook al doet die zich jonger voor.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:38 schreef Superslechterik het volgende:
Vorige week nog een docu gezien over Adult Babies.
Ook een stel waar de vrouw behalve op haar werk haar hele leven als 6 jarig meisje doorbracht.
Staartjes - roze hello kitty jurkjes - kinderkamer vol met knuffels.
Maar haar vriend vond dat ze best een jonger meisje kon spelen.
Ze hadden regelmatig seks waarbij zij dan in de rol van het 6 jarige meisje bleef..
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:42 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja, maar als het nog in je endeldarm zit dan is het nog veel erger (kramp). Dan kun je toch beter een wat lauwe, plakkerige prut aan je billen hebben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:52 schreef Faaluser het volgende:
Wat een reacties weer.Hij doet er toch niemand kwaad mee? Laat hem lekker.
quote:
Ja, wel gewoon een partner? Dat is een oudere kerel, die zogenaamd zijn 'Daddy' is en waarmee hij pseudo-incest-pedo sex heeft!!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:51 schreef Faaluser het volgende:
[..]
Dit bijvoorbeeld. Hoe heb je hier last van? Hij is gelukkig en heeft in tegenstelling tot de gemiddelde FOK!'er wel gewoon een partner. Echt triest hoe de auti's hier het meteen belachelijk maken.
vind jij dat echt normaal dan?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:51 schreef Faaluser het volgende:
[..]
Dit bijvoorbeeld. Hoe heb je hier last van? Hij is gelukkig en heeft in tegenstelling tot de gemiddelde FOK!'er wel gewoon een partner. Echt triest hoe de auti's hier het meteen belachelijk maken.
Tuurlijk, leven en laten leven. Maar desondanks kun je wanneer je hier naar kijkt gewoon niet 100% okay ermee zijn, zelfs al probeer je het, daar is het gewoon te abnormaal voor.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:51 schreef Faaluser het volgende:
[..]
Dat merk je nu vooral met internet. Vroeger zou een fetish waarbij je je kinds ging gedragen inclusief luiers, spenen en een box alleen op voor goeie 1 april grappen of VPRO-programma's .quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik blijf mij toch iedere keer weer verbazen over hoe vreemd sommige fetisjen van mensen kunnen zijn.
Lekker tolerant en open minded zijnquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:51 schreef Faaluser het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |