SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://cache.ohinternet.com/images/e/ea/Dsc06110p.jpg (eigen risico)
Klacht: mensen die gedragen luiers uit afvalcontainers halen, opwarmen en dan dragen.
Klacht 2: pamperchu met zelfgemaakte pamperchu tuinbroek
[ Bericht 5% gewijzigd door sinterklaaskapoentje op 25-01-2013 13:51:57 ]:')
KLIK!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:44 schreef Nikmans het volgende:
Dit klinkt klachtwaardig maar je screens zijn onleesbaar klein
klik er dan opquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:44 schreef Nikmans het volgende:
Dit klinkt klachtwaardig maar je screens zijn onleesbaar klein
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
Ergste is nog dat iemand anders die foto heeft gemaakt.... Helemaal normaal ja.quote:
Hij is ook echt in zijn nopjes met die outfitquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:55 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Ergste is nog dat iemand anders die foto heeft gemaakt.... Helemaal normaal ja.
Nooit gehoord van de beste Forever Alone uitvinding ooit?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:55 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Ergste is nog dat iemand anders die foto heeft gemaakt.... Helemaal normaal ja.
?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:58 schreef Gedachtenstroom het volgende:
[..]
Nooit gehoord van de beste Forever Alone uitvinding ooit?
Een statief!
Heb je helemaal niemand nodig om je pics te maken
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hij is ook echt in zijn nopjes met die outfitCheck die ogen
Mijn ogenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:00 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Natuurlijk kijken of het niet raar als ie zelf luiers opwarmt en aantrektquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:50 schreef YuckFou het volgende:
Ik vraag me vooral af wat jij doet om op zo'n forum danwel post uit te komen
Oh god als dat zo is hč.......quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:58 schreef Gedachtenstroom het volgende:
[..]
Nooit gehoord van de beste Forever Alone uitvinding ooit?
Een statief!
Heb je helemaal niemand nodig om je pics te maken
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik weet dat het een linkdump is maar ik vind het toch een officiele klacht waard. Het gebeurt namelijk niet zo vaak dat ik me echt een beetje naar voel door iets.
Ik presenteer jullie pamperchu:You better be clownin' dog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://cache.ohinternet.com/images/e/ea/Dsc06110p.jpg (eigen risico)
Klacht: mensen die gedragen luiers uit afvalcontainers halen, opwarmen en dan dragen.
Klacht 2: pamperchu met zelfgemaakte pamperchu tuinbroek
That shit is fucked up!Perry the Platypus, what an unexpected surprise. And by unexpected, I really mean unexpected, what are you doing here, this is my week off.
Origin ID: LatteFragiato
Battlefield 3: [BoF]Robhimself
De klacht is dat ik mijn geschokkeerd voelde en een tijdje naar.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:07 schreef zovty het volgende:
Hoe heb je daar last van eigenlijk?
Ik ben het helemaal met je eens dat het raar is, maar dit is toch niet Raarbaak?
Volgens mij vind je het maar al te interessant. Net als kasthomo`s die homo`s gaan bashen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
De klacht is dat ik mijn geschokkeerd voelde en een tijdje naar.
Ik vind het gewoon klachtwaardig.
- Oke filmpje weggehaald deze was écht te erg
NSFW
Hij mag ook wel naar ONZ hoor zeikerdsquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:13 schreef Pauper_Penispijper het volgende:
[..]
Volgens mij vind je het maar al te interessant. Net als kasthomo`s die homo`s gaan bashen.
Wat gebeurde er in dat filmpje?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
De klacht is dat ik mijn geschokkeerd voelde en een tijdje naar.
Ik vind het gewoon klachtwaardig.
- Oke filmpje weggehaald deze was écht te erg
NSFW
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:06 schreef TheAmazingSun het volgende:
WTF en toch bestaan deze ranzige ecto's echt.
De vrouw had een advertentie op marktplaats gezet voor oppaswerk via gastouderbureau.
Had er 1 of andere ecto van 28 er op gereageerd of ze op hem wilde passen inclusief luier verschonen en op bed leggen![]()
![]()
Maar is zo'n gast hommo denk je? Of zou hij een heterorelatie hebben?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:21 schreef Gedachtenstroom het volgende:
Niks aan de hand. Internet is een gaarbak voor en door idioten. Vroeger moest die gast blozend en stiekem op zoek naar iemand die ook fapte op luiers en in de boks liggen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |