SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Die maakt niet zulke goede grappenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:41 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Netband is ook al een Federerfan.
Nee, maar het scheelt niet veel.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:42 schreef Norrage het volgende:
[..]
Die maakt niet zulke goede grappen
Niet als Murray niet gehinderd werd.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:47 schreef Zelva het volgende:
Belachelijke beslissing. Kan toch niet anders of dit moet overnieuw gespeeld worden?
Nee. Hij werd niet door de call beinvloed aangezien die 'vrij laat' was.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:47 schreef Zelva het volgende:
Belachelijke beslissing. Kan toch niet anders of dit moet overnieuw gespeeld worden?
Denk dat ie vroeg of als zijn bal in was het punt opnieuw gespeeld moest worden of niet.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:47 schreef GotenSSJ het volgende:
Wel sportief van Federer, iets als "Not like this, should we replay the point?"
Goede hold uiteindelijk.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:48 schreef Norrage het volgende:
Murray moet eens korte ballen op zijn een forehand leren afmaken
Oh.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:49 schreef stefan92 het volgende:
[..]
Denk dat ie vroeg of als zijn bal in was het punt opnieuw gespeeld moest worden of niet.
Inderdaadquote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:49 schreef Rosario het volgende:
Leuk altijd, die tennisfans die alleen meelullen bij de halve finales van een GS..
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:51 schreef Hazzard het volgende:
Hee Andy mocht je dit lezen nog veel succes gewenst in het restant van de wedstrijd. Sla hem maar van de baan. Jammer dat ik er niet bij kon zijn, maar in ieder geval veel succes vanaf hier.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:51 schreef Hazzard het volgende:
Hee Andy mocht je dit lezen nog veel succes gewenst in het restant van de wedstrijd. Sla hem maar van de baan. Jammer dat ik er niet bij kon zijn, maar in ieder geval veel succes vanaf hier.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:55 schreef Norrage het volgende:
DIE CLICHES VAN DE NOS HOU EENS JE BEK
Lekker chillen chillen in z'n bubbelbad ei.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:56 schreef TheGeneral het volgende:
Djokovic zal ook wel moe worden zo in zijn bedje.
Jup. Op dit soort momenten merk je die 31 jaar toch wel.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:01 schreef Norrage het volgende:
Murray sterk op dit moment en Fedje lijkt echt een beetje op zijn laatste benen te staan
Dan ben je in de kracht van je leven.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:02 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Jup. Op dit soort momenten merk je die 31 jaar toch wel.
Niet als tennisser hoor.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan ben je in de kracht van je leven.
My badquote:
Jaquote:
Goeie bronnen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:04 schreef BobW het volgende:
Volgens bronnen kan Federer altijd terugkomen.
Dacht ik ook.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:07 schreef Gorzalka het volgende:
Zei Federer iets tegen Murray na het eerste punt, of interpreteerde ik het verkeerd?
'je moeder is een hoer'quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:07 schreef Gorzalka het volgende:
Zei Federer iets tegen Murray na het eerste punt, of interpreteerde ik het verkeerd?
quote:
quote:
Ik denk dat hij iets gemeens zei en niet algemeen bekende feiten herhaalde.quote:
Misschien vanwege zijn prachtige shirt.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:10 schreef TheGeneral het volgende:
Hoe kan je dan ook van Murray fan zijn
Touché.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:11 schreef BobW het volgende:
[..]
Misschien vanwege zijn prachtige shirt.
Het is dat je naam niet in de TT pastquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:12 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
Ik was even vergeten wat een rotkop Murray heeft.
De dikke bolus die ik nu aan het draaien ben is esthetisch prettiger om aan te zien.
Masochistische neigingen, voorliefde voor haggis, Kim Sears, vrouwelijke tandarts zijn en een man willen om te verbeteren?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:10 schreef TheGeneral het volgende:
Hoe kan je dan ook van Murray fan zijn
Kom je zo ook nog even melden dat 1 + 1 samen 2 is?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:12 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
De dikke bolus die ik nu aan het draaien ben is esthetisch prettiger om aan te zien.
Hij heeft inderdaad een vreselijk nare uitstraling.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:12 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
Net als Djokovicquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:13 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Hij heeft inderdaad een vreselijk nare uitstraling.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Goed gezien.quote:
Dit. Mocht Federer toch winnen, dan verwacht ik simpele winst voor Djokovic zondag.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:16 schreef Norrage het volgende:
Toch geef ik Murray de edge nu. Fed is slecht in 5 sets, ziet er toch wat vermoeider uit
Google is je vriend: https://www.google.com/se(...)gCUZHxN-W80QWS0YDYCwquote:
Nee.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:19 schreef Lyza666 het volgende:
Heeft Australian Open een tiebreak in de 5e set?
Dat heeft ie voor zijn rug volgens mij.quote:
Omdat ie dacht dat ie al gewonnen had, tegen de meester heb je nooit gewonnen voordat het over is.quote:
Tof.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:20 schreef Niox het volgende:
[..]
Google is je vriend: https://www.google.com/se(...)gCUZHxN-W80QWS0YDYCw
[..]
Nee.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:20 schreef Niox het volgende:
[..]
Google is je vriend: https://www.google.com/se(...)gCUZHxN-W80QWS0YDYCw
It ain't over till the fat lady sings?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:21 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Omdat ie dacht dat ie al gewonnen had, tegen de meester heb je nooit gewonnen voordat het over is.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:22 schreef luckass het volgende:
[..]
It ain't over till the fat lady sings?
[ afbeelding ]
Haha, hier ook. Ik typ 50 woorden aan m'n essay dat ik vandaag af wil hebben, vervolgens weer twee games kijken, en dan weer een paar woorden erbij. Wordt echt een onsamenhangend kutessay zoquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:09 schreef Norrage het volgende:
2-1 godverdomme ik probeer te werken maak het af Murray!
quote:
Begint erop te lijken ja. Jammer.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:26 schreef Norrage het volgende:
Fedje![]()
Wordt weer zo'n 5e set anticlimax zo
Ze zetten van die totale nietsweters op die uitzendingenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:30 schreef Lyza666 het volgende:
Kunnen ze tennis niet zonder commentaar uitzenden? Tis niet dat het wat toevoegt ofzo, al die cliché zinnetjes.
Het heeft je wel veel tijd gekost, ik dacht bijna dat je gelusiterd hadquote:
Ja, maar die Boogert heeft zo'n irritante stem.. Dilemma's, Dilemma's.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:31 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ze zetten van die totale nietsweters op die uitzendingen
Bij tennis vind ik elk commentaar overbodig. Het voegt m.i. echt niets toe.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:32 schreef Niox het volgende:
[..]
Ja, maar die Boogert heeft zo'n irritante stem.. Dilemma's, Dilemma's.
Zonder commentaar wordt het wel een stuk saaierquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:33 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Bij tennis vind ik elk commentaar overbodig. Het voegt m.i. echt niets toe.
Bij WTA potten is het altijd leuk om de WTA afgekraakt te horen worden door Theo Bakkerquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:33 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Bij tennis vind ik elk commentaar overbodig. Het voegt m.i. echt niets toe.
Hm. Nouja, zolang Frank Kramer zich maar bij voetbal houdt en ver weg blijft van tennis, klaag ik maar niet zo heul hard.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:34 schreef Norrage het volgende:
[..]
Bij WTA potten is het altijd leuk om de WTA afgekraakt te horen worden door Theo Bakker
Ik wilde net nog posten: ze zouden Frank Kramer hier neer moeten zettenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:35 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Hm. Nouja, zolang Frank Kramer zich maar bij voetbal houdt en ver weg blijft van tennis, klaag ik maar niet zo heul hard.
Zijn we hopelijk van die posts over je weddenschappen af.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:40 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
Federer, mijn geld, wat doe je.
Ik vind deze wel beter dan die kutreclame met Wozniacki.quote:
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:48 schreef stefan92 het volgende:
Balen, maar ja al blij dat we Federer nog zo vaak zien spelen.
Om 16.00 jaquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:58 schreef Szura het volgende:
Vorig jaar waren ze om 14u klaar met de finale toch?
Het voordeel is weer dat we zondag lekker kunnen uitslapenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:53 schreef truedestiny het volgende:
Dat de beste maar mag winnen nu. Heb met beide spelers weinig.
Oh was het nog erger. Weet nog dag ik naar het voetbal moest...quote:
Wat fantastisch. 6 uur en 10 minuten tennis waarbij ze een stoel nodig hadden bij de prijsuitreikingquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:23 schreef Szura het volgende:
[..]
Oh was het nog erger. Weet nog dag ik naar het voetbal moest...
Dat was episch ja, eerst hangen op het net omdat ze niet meer konden staanquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:48 schreef Norrage het volgende:
[..]
Wat fantastisch. 6 uur en 10 minuten tennis waarbij ze een stoel nodig hadden bij de prijsuitreiking
Ach, ja. Wat moet hij nog halen in zijn tenniscarriere? Hij heeft alles. Als hij nog een grandslam wil winnen, dan Wimbledon. Hij maakte het Murray lastig, maar zijn stamina is niet hoog genoeg. Tevens was Djokovic - Ferrer geen partij. Blij dat Nadal begin februari weer terugkomt. Eerst de kleine toernooitjes spelen tegen laag geklasseerde spelers en dan opbouwen naar Roland Garros. Krijgt Djokovic tenminste echte tegenstand in de semis van de grandslams.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:48 schreef stefan92 het volgende:
Balen, maar ja al blij dat we Federer nog zo vaak zien spelen.
Bedoel je dat Djokovic nog veel energie over heeft?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:04 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ach, ja. Wat moet hij nog halen in zijn tenniscarriere? Hij heeft alles. Als hij nog een grandslam wil winnen, dan Wimbledon. Hij maakte het Murray lastig, maar zijn stamina is niet hoog genoeg. Tevens was Djokovic - Ferrer geen partij. [...]
Hij heeft wel een heel makkelijke doorgang gekregen tot de finale. Ook wel zijn verdiensten met uitstekend spel, maar tegen Nadal was dat toch een heel andere verhaal geweest. Het tennis mist toch wat zonder die Spaanse krachtpatser.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:47 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bedoel je dat Djokovic nog veel energie over heeft?
Davis Cup gaat niet gebeuren. De Zwitserse spoeling is te dun. Dan moeten Federer en Wawrinka alles winnen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:54 schreef Szura het volgende:
Fed moet de Davis Cup nog winnen. En alle MS-titels volmaken.
Want nu wordt hij alleen in de 4e ronde er bijna uitgeknikkerd.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:04 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ach, ja. Wat moet hij nog halen in zijn tenniscarriere? Hij heeft alles. Als hij nog een grandslam wil winnen, dan Wimbledon. Hij maakte het Murray lastig, maar zijn stamina is niet hoog genoeg. Tevens was Djokovic - Ferrer geen partij. Blij dat Nadal begin februari weer terugkomt. Eerst de kleine toernooitjes spelen tegen laag geklasseerde spelers en dan opbouwen naar Roland Garros. Krijgt Djokovic tenminste echte tegenstand in de semis van de grandslams.
Morgen 10.30 onze tijdquote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:19 schreef ado98 het volgende:
Weet iemand misschien hoelaat haase en sijsling moeten? ze moeten toch vannacht?
En wie zenden het uit?quote:
Volgens mij zowel Ned2 als ES, meende is ergens eerder in het topic gelezen t ehebben.quote:
Niet voor 11.00 hoor, kan ook zomaar 12.00 worden. Na de vrouwenfinale iig.quote:
Nee dus. Alleen te zien op ES2. NOS mag het contractueel gezien niet uitzenden. Wat is dat voor een karig gedoe.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:51 schreef Salamando het volgende:
[..]
Volgens mij zowel Ned2 als ES, meende is ergens eerder in het topic gelezen t ehebben.
wanneer ga je gs tennis spelen?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:54 schreef Norrage het volgende:
Dat het maar een epische pot gaat worden, zodat ik het einde nog kan meepakken omdat ik 's ochtends zelf nog moet tennissen
[Federer-fan]Ze heet toch Victoria? [/Federer-fan]quote:
Goeiemorgen allemaal, veel plezier van de wedstrijd.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 09:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[Federer-fan]Ze heet toch Victoria? [/Federer-fan]
Heeft ze vaker. Volgens mij ook een modestatement.quote:
jij ookquote:Op zaterdag 26 januari 2013 09:44 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Goeiemorgen allemaal, veel plezier van de wedstrijd.
[..]
Heeft ze vaker. Volgens mij ook een modestatement.
No kidding inderdaad.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 09:47 schreef Ambrosius het volgende:
Break Aza, zal niet de laatste zijn.
Is ook mega-hoog tempo wat Li oplegt, niet vreemd. Ik vind het lekker niveautjequote:
Eurosport 2.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:18 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik zet 'm net aan, maar hij gaat gauw weer uit. Wat een irritante kreun van Azarenka zeg![]()
![]()
![]()
De partij van Hijslinge wordt niet op de NOS of Eurosport uitgezonden dus?
Je bedoelt, die werd er nog harder afgemept?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:18 schreef Morthill het volgende:
Vraag is of ze dat kan volhouden.
Ik vodn de partij tegen Sharapova stukken interessanter, die bood tenminste gedegen weerstand
Als je naar de setstanden kijkt misschien, maar qua spel was het veel meer in balans.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:21 schreef Norrage het volgende:
[..]
Je bedoelt, die werd er nog harder afgemept?
Inderdaad. Is dat een zanger ofzo? Hij is geloof ik 12 jaar ouder dan zij.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:28 schreef Ambrosius het volgende:
Wat een idioot die vriend van Aza.
[...]
Zanger van LMFAO, is wel muziek voor jouquote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:32 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Inderdaad. Is dat een zanger ofzo? Hij is geloof ik 12 jaar ouder dan zij.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:33 schreef Norrage het volgende:
[..]
Zanger van LMFAO, is wel muziek voor jou
"Im sexy and I know it"
Begint toch pas om 11.30?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:40 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Eurosport 2 zendt dubbel uit? Ben ik even blij dat mijn gratis pluspakket pas over 3 dagen afloopt
Maar even serieus, hoe slecht geregeld is dat in principe. Staan er 2 landgenoten in de finale, kun je met gare, bufferende, kwalitatief uitermate teleurstellende, irritante, onscherpe, lame-ass streams gaan werken
Hmmm.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:33 schreef Norrage het volgende:
[..]
Zanger van LMFAO, is wel muziek voor jou
"Im sexy and I know it"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |