Dit. Mocht Federer toch winnen, dan verwacht ik simpele winst voor Djokovic zondag.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:16 schreef Norrage het volgende:
Toch geef ik Murray de edge nu. Fed is slecht in 5 sets, ziet er toch wat vermoeider uit
Google is je vriend: https://www.google.com/se(...)gCUZHxN-W80QWS0YDYCwquote:
Nee.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:19 schreef Lyza666 het volgende:
Heeft Australian Open een tiebreak in de 5e set?
Dat heeft ie voor zijn rug volgens mij.quote:
Omdat ie dacht dat ie al gewonnen had, tegen de meester heb je nooit gewonnen voordat het over is.quote:
Tof.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:20 schreef Niox het volgende:
[..]
Google is je vriend: https://www.google.com/se(...)gCUZHxN-W80QWS0YDYCw
[..]
Nee.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:20 schreef Niox het volgende:
[..]
Google is je vriend: https://www.google.com/se(...)gCUZHxN-W80QWS0YDYCw
It ain't over till the fat lady sings?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:21 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Omdat ie dacht dat ie al gewonnen had, tegen de meester heb je nooit gewonnen voordat het over is.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:22 schreef luckass het volgende:
[..]
It ain't over till the fat lady sings?
[ afbeelding ]
Haha, hier ook. Ik typ 50 woorden aan m'n essay dat ik vandaag af wil hebben, vervolgens weer twee games kijken, en dan weer een paar woorden erbij. Wordt echt een onsamenhangend kutessay zoquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:09 schreef Norrage het volgende:
2-1 godverdomme ik probeer te werken maak het af Murray!
quote:
Begint erop te lijken ja. Jammer.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:26 schreef Norrage het volgende:
Fedje![]()
Wordt weer zo'n 5e set anticlimax zo
Ze zetten van die totale nietsweters op die uitzendingenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:30 schreef Lyza666 het volgende:
Kunnen ze tennis niet zonder commentaar uitzenden? Tis niet dat het wat toevoegt ofzo, al die cliché zinnetjes.
Het heeft je wel veel tijd gekost, ik dacht bijna dat je gelusiterd hadquote:
Ja, maar die Boogert heeft zo'n irritante stem.. Dilemma's, Dilemma's.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:31 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ze zetten van die totale nietsweters op die uitzendingen
Bij tennis vind ik elk commentaar overbodig. Het voegt m.i. echt niets toe.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:32 schreef Niox het volgende:
[..]
Ja, maar die Boogert heeft zo'n irritante stem.. Dilemma's, Dilemma's.
Zonder commentaar wordt het wel een stuk saaierquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:33 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Bij tennis vind ik elk commentaar overbodig. Het voegt m.i. echt niets toe.
Bij WTA potten is het altijd leuk om de WTA afgekraakt te horen worden door Theo Bakkerquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:33 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Bij tennis vind ik elk commentaar overbodig. Het voegt m.i. echt niets toe.
Hm. Nouja, zolang Frank Kramer zich maar bij voetbal houdt en ver weg blijft van tennis, klaag ik maar niet zo heul hard.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:34 schreef Norrage het volgende:
[..]
Bij WTA potten is het altijd leuk om de WTA afgekraakt te horen worden door Theo Bakker
Ik wilde net nog posten: ze zouden Frank Kramer hier neer moeten zettenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:35 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Hm. Nouja, zolang Frank Kramer zich maar bij voetbal houdt en ver weg blijft van tennis, klaag ik maar niet zo heul hard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |