No kidding inderdaad.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 09:47 schreef Ambrosius het volgende:
Break Aza, zal niet de laatste zijn.
Is ook mega-hoog tempo wat Li oplegt, niet vreemd. Ik vind het lekker niveautjequote:
Eurosport 2.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:18 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik zet 'm net aan, maar hij gaat gauw weer uit. Wat een irritante kreun van Azarenka zeg![]()
![]()
![]()
De partij van Hijslinge wordt niet op de NOS of Eurosport uitgezonden dus?
Je bedoelt, die werd er nog harder afgemept?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:18 schreef Morthill het volgende:
Vraag is of ze dat kan volhouden.
Ik vodn de partij tegen Sharapova stukken interessanter, die bood tenminste gedegen weerstand
Als je naar de setstanden kijkt misschien, maar qua spel was het veel meer in balans.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:21 schreef Norrage het volgende:
[..]
Je bedoelt, die werd er nog harder afgemept?
Inderdaad. Is dat een zanger ofzo? Hij is geloof ik 12 jaar ouder dan zij.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:28 schreef Ambrosius het volgende:
Wat een idioot die vriend van Aza.
[...]
Zanger van LMFAO, is wel muziek voor jouquote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:32 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Inderdaad. Is dat een zanger ofzo? Hij is geloof ik 12 jaar ouder dan zij.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:33 schreef Norrage het volgende:
[..]
Zanger van LMFAO, is wel muziek voor jou
"Im sexy and I know it"
Begint toch pas om 11.30?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:40 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Eurosport 2 zendt dubbel uit? Ben ik even blij dat mijn gratis pluspakket pas over 3 dagen afloopt
Maar even serieus, hoe slecht geregeld is dat in principe. Staan er 2 landgenoten in de finale, kun je met gare, bufferende, kwalitatief uitermate teleurstellende, irritante, onscherpe, lame-ass streams gaan werken
Hmmm.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:33 schreef Norrage het volgende:
[..]
Zanger van LMFAO, is wel muziek voor jou
"Im sexy and I know it"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |