SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een goed nieuws GotC!
Ik heb gisteren spierversterkende oefeningen gedaan... auw
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~![]()
Gefeliciteerd!!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:07 schreef GotC het volgende:
Ik mag weer gaan hardlopen!Gewoon, zelf!
En ben ontslagen bij de fysio!
En ik heb m'n zooltjes!
Vanavond met Yur wat minuutjes lopen om te kijken hoe het gaat!
![]()
Yayquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:07 schreef GotC het volgende:
En ik heb m'n zooltjes!
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.![]()
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:07 schreef GotC het volgende:
En ik heb m'n zooltjes!
Wat goed! Veel plezier vanavond!
![]()
echt tofquote:
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Ja!quote:Na 7 weken niks is dit wel heel erg welkom nieuws!
Dus, iedereen bedankt voor het meeleven deze hele periode, heeft me wel een hoop geholpen!![]()
Geen dankquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:40 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja!Na 7 weken niks is dit wel heel erg welkom nieuws!
Dus, iedereen bedankt voor het meeleven deze hele periode, heeft me wel een hoop geholpen!
F means you're fucked![]()
Wat fijn GotC, ik denk dat het dan nog best meevalt met het verlies van je conditie na 7 weken. Maar hopelijk kan je voetje het ook meteen goed aan dan. Heb je helemaal geen pijn meer?![]()
Dikke vette jompel voor jou GotC![]()
![]()
Mijn uurtje duurloop dreigt het weer te verliezen van het werk dat nog gedaan moet worden vandaag.![]()
Uhu. Eerlijk gezegd wil ik zoveel tijd in mijn werk steken zodat ik eind vd middag met wat mensen een borrel kan doen én dat ik volgende week een paar daagjes vrij ben (voor nieuwe baan begint...).quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:59 schreef bloodymary1 het volgende:
Vervelend he, steeds dat werken.... daar gaat zoveel tijd in zitten.
Ofwel, prioriteiten dingetjeEn er passen maar 24 uur in een dag!
![]()
Jeuj, GotC weer in mijn Endo-feed liken
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Een van de voordelen van werkloosheid....quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:59 schreef bloodymary1 het volgende:
Vervelend he, steeds dat werken.... daar gaat zoveel tijd in zitten.![]()
Nauwelijks! En dat kleine stukje mag, is waarschijnlijk wat littekenweefsel dat m'n lichaam zelf moet verwerkenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:49 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat fijn GotC, ik denk dat het dan nog best meevalt met het verlies van je conditie na 7 weken. Maar hopelijk kan je voetje het ook meteen goed aan dan. Heb je helemaal geen pijn meer?Denk dat ik vanavond als een hijgend paard in de bosjes hang
Nogmaals, dank allenEn Sem
!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gaan we misschien toch nog samen de CPC lopenWat superfijn!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
![]()
voor GotC!!! Eindelijk....hopelijk lukt het vanavond een beetje en is je conditie niet heel hard gekelderd
Ik ga waarschijnlijk vanavond lopen....gisteren is het er niet meer van gekomen en ik mag vanmiddag eerder gaan, dus eerder thuis en tijd overik hou stiekem wel van mijn flexibele bazen met veel borrels ed
Moet wel Renate nog ff op mijn telefoon zetten...![]()
Heel veel plezier vanavond, geniet ervanquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:40 schreef GotC het volgende:
[..]
Dus, iedereen bedankt voor het meeleven deze hele periode, heeft me wel een hoop geholpen!![]()
![]()
Altijd goed als blessures overgaan!
Ik ga zelf even een week hoogtestage doen op m'n ski's en snowboard, weekje niet rennen is ook wel prima eigenlijk, zeker omdat de lange afstanden wel even wennen waren de laatste weken in training.
Jack does it in real time...![]()
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:07 schreef GotC het volgende:
En ik heb m'n zooltjes!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
wel opletten dat je ook 7 weken terug gaat in je schema ;-)quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:40 schreef GotC het volgende:
[..]
Dus, iedereen bedankt voor het meeleven deze hele periode, heeft me wel een hoop geholpen!
Maar daar heb je Yur natuurlijk ook voor
Ecosia
Heb geen schemaquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:08 schreef Jumparound het volgende:
[..]
wel opletten dat je ook 7 weken terug gaat in je schema ;-)
Maar daar heb je Yur natuurlijk ook voorJa, die van m'n loopgroep, maar dat laat ik nog wel even zitten. Maar daarbij ben ik er zelf ook erg van bewust dat ik rustig aan moet beginnen. Sowieso na een blessure is dat verstandig, ipv mezelf voorbij te lopen.
![]()
Ik voel het... dit wordt het goed nieuws topicBeetje langzaam posten zodat het woensdag nog open is... dan heb ik een gesprek bij een bedrijf waar ik erg graag wil werken
![]()
![]()
Ah, hij is weer beter?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:29 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik voel het... dit wordt het goed nieuws topicBeetje langzaam posten zodat het woensdag nog open is... dan heb ik een gesprek bij een bedrijf waar ik erg graag wil werken
Ik duim voor je!
![]()
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:29 schreef Swetsenegger het volgende:
Bijna weekend
Morgen lopen, want morgenavond birthdaybash, dus zondags slecht
![]()
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Yepquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:33 schreef GotC het volgende:
[..]
Ah, hij is weer beter?Ik duim voor je!
Den Haag is het helaas niet geworden. Gisteren afwijzing.![]()
Zondequote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:37 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Yep
Den Haag is het helaas niet geworden. Gisteren afwijzing.Hadden we kunnen lunchen
![]()
![]()
quote:
Ecosia
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:04 schreef YUR het volgende:
Gelijke CijfersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben moet aan het verzamelen. Ben al een tijdje omgekleed, maar ben door en door koud en stijf en zenuwachtig en moe en gaarZo maar proberen, maar zou me niets verbazen als ik na 5km alweer terug ben... grmbl.
wat voel ik me kut.
Ja doei.![]()
Vrijdag, intervaldag. Zij die gaan sterven groeten u!
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.![]()
Jeeeej! GotC mag weer lopen! Fijn joh!![]()
Ik heb net nieuwe schoenen gekocht; De aardige jongens van (Voet Medisch Adviescentrum) Starshoe in Zoetermeer hebben mij deze schoenen aangeraden. Met een zooltje.. en nog een zooltje.. iets met mega-overpronatie en valgusvoeten..
Maarrr.. zoals de Starshoe-jongen zei: "Dat is geen vies woord hoor, dat heb ik zelf ook" Aahw, toch lief
Het zijn... Mizuno Wave Inspire 8.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:23 schreef DDDDDaaf het volgende:
Vrijdag, intervaldag. Zij die gaan sterven groeten u!
Veel plezier en sterfzeIk moet wachten tot zondag voor de schoentjes weer aan mogen en dat is niet goed voor mijn humeur
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-01-2013 16:46:18 ]![]()
Ga dan niet joh!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:14 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ben moet aan het verzamelen. Ben al een tijdje omgekleed, maar ben door en door koud en stijf en zenuwachtig en moe en gaarZo maar proberen, maar zou me niets verbazen als ik na 5km alweer terug ben... grmbl.
wat voel ik me kut.
![]()
Gaaf!! Heel veel loopplezier ermeequote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:45 schreef mjk86 het volgende:
Jeeeej! GotC mag weer lopen! Fijn joh!![]()
Ik heb net nieuwe schoenen gekocht; De aardige jongens van (Voet Medisch Adviescentrum) Starshoe in Zoetermeer hebben mij deze schoenen aangeraden. Met een zooltje.. en nog een zooltje.. iets met mega-overpronatie en valgusvoeten..
Maarrr.. zoals de Starshoe-jongen zei: "Dat is geen vies woord hoor, dat heb ik zelf ook" Aahw, toch lief
Het zijn... Mizuno Wave Inspire 8.
[ afbeelding ]
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik was van plan om vandaag mijn tweede paar schoenen te kopen, maar in overleg hebben we besloten om eerst eens aan te kijken hoe mijn training van morgen (2,5 uur) en de 27.5 km in Apeldoorn gaan op mijn Brooks. Als dat goed gaat, bestel ik misschien nog wel een paar Brooks erbij.
Als ik toch iets meer heel-drop nodig blijk te hebben, zijn de New Balance 890 v3 een fraaie optie. En die komen ook nog eens in allemaal verschillende kleurstellingen en special editions
Zoals deze:
Leuke pantoffels, met zo'n opdruk.
Er zijn toch ook sites waar je zelf je naam of een logo ofzo op je schoenen kunt zetten? Van Nike bijvoorbeeld?Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Nike heeft inderdaad NikeIDquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:15 schreef Frsh het volgende:
Leuke pantoffels, met zo'n opdruk.
Er zijn toch ook sites waar je zelf je naam of een logo ofzo op je schoenen kunt zetten? Van Nike bijvoorbeeld?
http://www.endomondo.com/workouts/154060745/881511
Ik heb het iig niet koud meer! Blij dat ik gegaan ben![]()
Ja doei.![]()
Meh![]()
Ik ben niet verder dan een kilometer gekomen. Muziek deed stom en ik was ook nog eens vergeten om mijn medicijnen te nemen (astma) dus ik liep al te hijgen als een paard. Dus maar weer omgedraaid. Zondag nieuwe poging...
(Uithijgen duurde lang, merk het nu nog en ben al bijna 20min terug)![]()
![]()
![]()
Tof nieuws GotC! Erg fijn dat je weer op pad kan!
Geniet er van vanavond!Anyway you want it, that's the way you need it.![]()
En denken anderen ook dat je zo oud bent?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
http://www.endomondo.com/workouts/154075662/136692
http://connect.garmin.com/activity/265819620![]()
1-1-1-1-2-2 met effe wandelen tussendoor. Stijve voet (logisch, pees denkt nu omgwtfbbq!) maar ging top!![]()
![]()
![]()
Lekkerrrrben je al klaar voor de spierpijn?
Je klok staat verkeerd denk ik, want hij zegt dat je op 6 december hebt gerend...quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:35 schreef GotC het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/154075665/136692
1-1-1-1-2-2 met effe wandelen tussendoor. Stijve voet (logisch, pees denkt nu omgwtfbbq!) maar ging top!
Ja doei.![]()
Heb 'm aangepastquote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je klok staat verkeerd denk ik, want hij zegt dat je op 6 december hebt gerend...Was het noodlottige loopje
![]()
![]()
Wat fijn!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:35 schreef GotC het volgende:
1-1-1-1-2-2 met effe wandelen tussendoor. Stijve voet (logisch, pees denkt nu omgwtfbbq!) maar ging top!
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.![]()
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:35 schreef GotC het volgende:
1-1-1-1-2-2 met effe wandelen tussendoor. Stijve voet (logisch, pees denkt nu omgwtfbbq!) maar ging top!![]()
![]()
![]()
Wakker worden met een stralend zonnetje en goed loopnieuwscongrats GotC!
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Joehoe wat goed!!!!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:35 schreef GotC het volgende:
![]()
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
weinig tijd deze dagen om te posten dus bij deze: Safari runners alvast veel succes en plezier tegewenst!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
en nog maar even de quote van de dag...quote:Now, you wouldn't believe it if I told you, but I can run like the wind blows. From that day on, if I was going somewhere, I was running.
happy weekend and run hard everybody!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:04 schreef YUR het volgende:
Die heb ik ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
YUR en TWC,mooie afstand!zoals je al zei,27 en net even die paar km's meer "out of the comfort zone" die het een uitdaging maakt'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
![]()
@ijsbaard!!
ik las; "effe lekker swaffelen tussendoor"quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:35 schreef GotC het volgende:
Ecosia
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:03 schreef Jumparound het volgende:
[..]
ik las; "effe lekker swaffelen tussendoor"Doe jij dat nooit dan?
![]()
Ik heb eindelijk een Spibelt...tevens wachtend op de Run2day fysio ...
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:35 schreef GotC het volgende:
jeuj, goed nieuws van de fysioDe pees die ik verdacht is inderdaad overbelast (hij zag ook echt dat-ie licht opgezwollen was), maar dat kan goed komen door mijn trainingen minder intensief en lang te maken de komende tijd. Ook ligt de hoofdoorzaak waarschijnlijk in hoe ik altijd zit. Op mijn werk, achter mijn pc. Ik kan soms hele dagen lang met mijn benen over elkaar zitten: dit is schijnbaar heel belastend voor mijn knieën. Ook lijkt mijn rechterbeen iets sterker dan het linker, waardoor ik nu last heb van de linker. Ik hoef geen nieuwe schoenen, ik overproneer niet, ik hoef geen zooltjes en ik hoef vooral niet stil te zitten. Ik ben er blij mee
goed nieuws!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:58 schreef SEMTEX het volgende:
jeuj, goed nieuws van de fysioDe pees die ik verdacht is inderdaad overbelast (hij zag ook echt dat-ie licht opgezwollen was), maar dat kan goed komen door mijn trainingen minder intensief en lang te maken de komende tijd. Ook ligt de hoofdoorzaak waarschijnlijk in hoe ik altijd zit. Op mijn werk, achter mijn pc. Ik kan soms hele dagen lang met mijn benen over elkaar zitten: dit is schijnbaar heel belastend voor mijn knieën. Ook lijkt mijn rechterbeen iets sterker dan het linker, waardoor ik nu last heb van de linker. Ik hoef geen nieuwe schoenen, ik overproneer niet, ik hoef geen zooltjes en ik hoef vooral niet stil te zitten. Ik ben er blij mee
Ecosia
Alleen maar goed nieuwsquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:58 schreef SEMTEX het volgende:
Super! Enne.... bbqquote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:35 schreef GotC het volgende:
inderdaad....vanmiddag even schoon maken en vanavond "mooi anzitte"quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Mooi, dus je moet vooral vaker je benen uit elkaar doen?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:58 schreef SEMTEX het volgende:
![]()
GotC wees trots! The only way is up now![]()
Hier met een dichte keel & zere longen @trein naar huis. Vandaag teveel gepland waardoor niet kunnen lopen en morgen de ganze dag schoonouders op bezoek (nogal couch potatoes)![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:43 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Mooi, dus je moet vooral vaker je benen uit elkaar doen?![]()
![]()
Even een update: afgelopen woensdag ben ik ingetapet op mijn bovenbeen (zeg maar aan de zijkant schuin over mijn hamstring richting de knie). Ben afgelopen week al 4 keer naar de sportschool geweest om op een voor mij rustig draftempo te lopen van 9km/u gedurende een minuut of 10-15 en het gaat telkens wat beter lijkt. Zeker met de tape lijken mijn spieren ondersteuning te krijgen. Verder blijf ik heel rustig mijn stretch oefeningen uitvoeren; hopelijk wil daarmee de slijmbeursontsteking over niet al te lange tijd aan het verbeteren gaan.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Fijn gotc! Heb je met een peesblessure even stil gelegen?
Ik heb vandaag even gegeken waar ik morgen kan lopen.. Maar het park is in aanbouw op een ferme helling.. Morgen even verder kijken naar een enigszins vlak plekje zonder pakken sneeuw.
Wel mooi hier in Duitsland![]()
![]()
Bonobo11Spuit11 zegtquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:07 schreef GotC het volgende:
En ik heb m'n zooltjes!
Ook voor Semtex en alle andere geblesseerden die weer mogen
Feyenoord!!! * Barça![]()
27.5 toch?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:43 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Die heb ik ook.![]()
[ afbeelding ]
Ik laat die schieten, ga voor een soortgelijke duurloop.![]()
yeaahh voor gotc en semtex!
problemen met de laptop hebben me wat minder op de hoogte gehouden.
heb wel stug doorgetraind.
heerlijk in de sneeuw. ben nu al sjagie dat het weer gaat dooien.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Goedemorgen! Ik zit aangekleed klaar om zometeen weer een klein mijlpaaltje te verleggen: Als het goed is doen we vandaag een duurloop van 2,5 uur. Zo lang heb ik nog niet eerder gelopen... Ben benieuwd!
GotC is nu lekker porridge aan het maken
Nom!! Lekker!!
En we? Gaan GotC mee op de fiets?
Nee, met de marathongroep....meefietsen is op de meeste paden nog niet te doen, dus ze blijft lekker thuisquote:Op zaterdag 26 januari 2013 07:59 schreef Guppyfriend het volgende:
Nom!! Lekker!!
En we? Gaan GotC mee op de fiets?
Ook lekker, zij had gisteren immers ook een mijlpaalquote:Op zaterdag 26 januari 2013 08:01 schreef YUR het volgende:
[..]
Nee, met de marathongroep....meefietsen is op de meeste paden nog niet te doen, dus ze blijft lekker thuis
Succes!![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:58 schreef SEMTEX het volgende:
super nieuws!
En nirak, ik ben 7 weken 'out of the running' geweest dankzij een val tijdens het hardlopen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 08:06 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ook lekker, zij had gisteren immers ook een mijlpaal
Succes!!![]()
![]()
Leuk om weer zoveel goed nieuws te horen!
Ik lees altijd wel mee, maar post niet zoveel meer laatste tijd
Afgelopen 2 keer weer overdag en in het licht gelopen, toch wel fijn!![]()
Ik sla de zaterdagochtend groep even over vandaag. Het is weer deadlinemania en een hele ochtend weg past niet echt in het studieschema. Plus dat mezelf na hardlopen weer aan de studie zetten niet altijd even gemakkelijk is. Misschien dat ik eind van de middag zin heb, of anders morgen. M'n kuiten kunnen een extra dag rust denk ik ook wel waarderen.![]()
quote:De Safari Run gaat door ...
Dat is ons uitgangspunt. We stellen alles in het werk om het parcours goed beloopbaar te maken en houden. Ook dit jaar helpt Gemeente Arnhem ons met materieel en manschappen om wat laatste knelpunten weg te werken. Echter hebben we geen invloed op de weergoden. Matige dooi in combinatie met regen kan ijzel tot gevolg hebben. Het parcours is dan nauwelijks te belopen, maar nog belangrijker is, dat u niet veilig naar Arnhem kunt komen. In dat geval moeten we toch besluiten de Safari Run af te gelasten. Dat besluit nemen we op zondagochtend voor 8:00 uur. Houdt dus de website in de gaten. Voor 8:00 uur op 27 januari plaatsen we een bericht over het al dan niet doorgaan van de zesde Safari Run.Ik wil lopen!
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 26-01-2013 09:05:31 ]![]()
Ik ookquote:
Inderdaad 27,5 . Het gaat mij ook meer om het gebied om te lopen en het wedstrijd element bij de afstand. Ik wil hem dan ook op marathon tempo gaan lopen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 02:07 schreef BlueNumber het volgende:
[..]
27.5 toch?
Ik laat die schieten, ga voor een soortgelijke duurloop.![]()
Dat doettie zelf, moet-ie maar geen marathon willen lopen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 09:59 schreef GotC het volgende:
Denk dat Yur gewoon fijn 2 uur lang in de sneeuw mag lopen
/end jaloersmodusZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Lopen tijdens den sneeuw is vele malen leuker dan de regen
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ik wil lopen! Maar de stoepen en dergelijke zijn hier nog niet eens veilig om op te wandelen, laat staan hardlopen.
Dus nu heb ik mij de afgelopen dagen maar afgebeuld met blogilates.
[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Het is algemeen bekend dat Russen altijd dronken zijn.
[b]Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:[/b]
Ik heb geen sixpack, maar een fust.![]()
Hier sneeuwt t ook dikke vlokken. Mag vanmiddag naar de sporthal, dus geen last van. Hoop wel dat t morgen niet ijzelt, want dan wilde ik buiten weer een stukje lopen. :-(Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Ha, die sneeuw hadden wij gisteravond en vannacht. Nu hemelsblauw en koud... en weer wit... maar morgen wordt het 12 graden naar het schijnt!Ja doei.![]()
Hier begint het heel licht te sneeuwen, ben net terug van een kort interval rondje, maar die wind is wel heel ijzig zeg!![]()
Hier bij Nijmegen ook nog niks maar ik heb vandaag ook rust, heb wel zin om te lopenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:58 schreef sylvesterrr het volgende:
Hier in Utrecht sneeuwt het nog (!) niet. Ik moet maar eens opschieten.![]()
Gisteren 2-3-4 gelopen en het ging verrassend goed! Ik merk wel m'n maatje, uit de loopgroep: zij wilde graag samen lopen als extra stok achter de deur, een ander tempo loopt dus weet niet hoe lang we samen blijven lopen. Mij maakt het niet zo veel uit maar voor haar lijkt het me wel rot om steeds letterlijk achter mij aan te lopen. Daarnaast: als we langer hardlopen dan wordt de afstand tussen ons wellicht steeds groter, maar als dit mijn loop-problemen blijven dan ben ik een gelukkig mens!
Gup & ..-._---_-.- - & kwoth: hoop ook dat de Safarirun gewoon doorgaat, maar ijzel klinkt niet zo positief.![]()
Ik duim ook dat het door gaat voor jullie.
Net weer een lesje Renate gedaan, ging wel aardig. Kreeg alleen last van kramp in mijn buik op een welbekende en vervelende plekHeb dat vreemd genoeg wel vaker met rennen.
Maar de shockabsorber is goedgekeurden mijn schenen zijn pijn vrij
![]()
![]()
Serinde, als je gewoon samen goede afspraken maakt zodat je wel allebei in je eigen tempo kunt blijven lopen, dan is de stok achter de deur het afspreken om in elk geval te gaan en dan komt het vast wel goed.
Hoop voor gup en stippeltje_streepje ook dat de run morgen doorgaat.. zou wel erg balen zijn als het niet zo was.![]()
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:42 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik duim ook dat het door gaat voor jullie.
Net weer een lesje Renate gedaan, ging wel aardig. Kreeg alleen last van kramp in mijn buik op een welbekende en vervelende plekHeb dat vreemd genoeg wel vaker met rennen.
Maar de shockabsorber is goedgekeurden mijn schenen zijn pijn vrij
voor de SA en
voor je schenen.
Ik ga volgende week weer instappen in het 15km schema van Renate, was begonnen maar vond het al stoer genoeg om met dit weer te gaan rennen.![]()
Mooi voor de sneeuw uitgelopen net. En zo beroerd als het donderdag ging (zware benen, geen lekker tempo kunnen vinden), zo lekker ging het nu. Grootste afstand ooit gelopen
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.![]()
Op Facebook staan nu updates, dat ze wel aan het opbouwen zijn. Goede berichten!!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 09:51 schreef Quoi het volgende:
Gup, streepjestippeltje![]()
Hier sneeuwt t en ik klink als een inwoner van Pieterburen
Tentje bouwen!!
Hier trouwens nog meer mensen met rare tenen?
Mijn 'wijsteen', naast mijn grote teen, is een beetje krom. Daar heb ik nu dus áltijd blaarvorming, en na gisteren ook weer een goedeDit doordat mijn teenen dus tegen elkaar aan komen, bij stilstand al, maar bij hardlopen gaat dat natuurlijk helemaal lekker wrijven. De blaar zit dan ook echt op de voor-zijkant van m'n teen. Fijn
Ja doei.![]()
Ik ben echt zo energiek geworden van het loopje vanochtend! Zonder pijntjes, niet te zwaar, genieten van de sneeuw, zonder muziek.
Mensen die niet lopen begrijpen gewoon maar moeilijk waarom je met dit winterweer gaat lopen maar het geeft echt zo'n boost! Woehoe!Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
ik kom de hei af en het begint me toch te sneeuwen!
12 km, 1:09.
bij de laatste stukjes heuvel op voelde ik mn knie, vlak of omlaag niet...
naja, rest van de week weer intervallen..Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
@GDPP onze paden hebben elkaar bijna gekruist vandaag!
Ecosia
Wow, just wow. Dit ging zo lekker. Wel wat zwaar, met stevige wind en verse sneeuw die aan het vallen nog. Maar ik baalde echt dat ik al klaar was met de training. Had graag nog een kilometer of twee, drie lekker aan het freewheelen geweest. Maar goed, maar weer verstandig doen en me aan het schema houden.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ben er eindelijk achter wat compressiekousen doen voor je...
Ze drukken alles wat strakker op elkaar, waardoor je (slag)aderswanden dichter op elkaar staan en de klepjes in je aders dus minder "hard" hoeven te werken om vocht omhoog te drijven. Het vocht wilt naar beneden en die klepjes zorgen dus dat het omhoog gestuwed wordt.
Mijn steunkous is inmiddels binnen, aantrekken gaat best makkelijk, maar uittrekken is echt een ramp!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Zie hetquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:16 schreef Jumparound het volgende:
@GDPP onze paden hebben elkaar bijna gekruist vandaag!. Ooit komen we elkaar vast een keer tegen
Wat heerlijk voor je!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:21 schreef mosselmossel het volgende:
Wow, just wow. Dit ging zo lekker. Wel wat zwaar, met stevige wind en verse sneeuw die aan het vallen nog. Maar ik baalde echt dat ik al klaar was met de training. Had graag nog een kilometer of twee, drie lekker aan het freewheelen geweest. Maar goed, maar weer verstandig doen en me aan het schema houden.![]()
Slacker, uittrekken is idd een crime met die dingen..![]()
Ja! En als cat1 al moeilijk is, stel je cat3 voor... pffff. Ben blij dat ze maar 1x uit hoeven op een dag.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:26 schreef GotC het volgende:
Slacker, uittrekken is idd een crime met die dingen..In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Te laat... Toen ik naar buiten ging begon het net te sneeuwen. Op zich niet zo erg, maar op een gegeven moment was er door de wind een horizontale sneeuwbui.
http://www.endomondo.com/workouts/154214320/2822481
Check mijn laatste foto op fobo voor mijn gezicht vlak na het lopen.
[ Bericht 17% gewijzigd door sylvesterrr op 26-01-2013 12:44:12 ]![]()
Geen last meer van sinds hardloopsokken...? Gebruik je die ook?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:59 schreef motorbloempje het volgende:
Mijn 'wijsteen', naast mijn grote teen, is een beetje krom. Daar heb ik nu dus áltijd blaarvorming, en na gisteren ook weer een goedeDit doordat mijn teenen dus tegen elkaar aan komen, bij stilstand al, maar bij hardlopen gaat dat natuurlijk helemaal lekker wrijven. De blaar zit dan ook echt op de voor-zijkant van m'n teen. Fijn
Ja. Helpt nietquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:44 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Geen last meer van sinds hardloopsokken...? Gebruik je die ook?
Ja doei.![]()
Mijn wijstenen zijn nagelloos sinds een jaar of zoquote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:59 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
![]()
Mijn wijstenen zijn ook heel krom, ze wijzen naar buiten. Dat komt omdat ze langer zijn dan de grote teen. Is dat bij jou ook? Omdat dat dan niet goed in schoenen past is dat van kinds af aan krom gaan groeien. Ik heb wel eens gelezen dat als je dat hebt dat je wijsteen langer is, dat je dan heel intelligent bent.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:59 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
Maar ik heb er verder geen last van met blaren of zo gelukkig. Misschien kun je er iets tussen doen met lopen (dat niet schuift uiteraard)?![]()
Zo ongeveer kijk ik ook na inspanning.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:39 schreef sylvesterrr het volgende:
Te laat... Toen ik naar buiten ging begon het net te sneeuwen. Op zich niet zo erg, maar op een gegeven moment was er door de wind een horizontale sneeuwbui.
Check mijn laatste foto op fobo voor mijn gezicht vlak na het lopen.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
bevroren wimpersquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:39 schreef sylvesterrr het volgende:
Check mijn laatste foto op fobo voor mijn gezicht vlak na het lopen.![]()
Ha! Zo zag ik er ook uit ongeveer vanmorgenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:39 schreef sylvesterrr het volgende:
Check mijn laatste foto op fobo voor mijn gezicht vlak na het lopen.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik zag dat het begon te sneeuwen, en ben toen razendsnel naar buiten gegaan voor mijn rondje met Evy les 17. Bleek les 16 te zijn, maar met inderdaad horizontale sneeuw niet echt een ramp. Gisteren "mocht" ik niet rennen, heb toen maar geschaatst (wiebelend als de slinger van een Friese staartklok, al ging het later iets beter). Ik vrees juist dat ik maandag niet kan rennen: dan ligt er overal blubberzooi![]()
Sneeuw was juist lekker verkoelend, merkte ik.![]()
* YUR weet nu hoe Yeti zich voelt
Maar ik heb echt superontspannen 2,5 uur door de sneeuwbuien gelopen. De laatste kilometers door de duinen met verse sneeuw, heerlijk!
Een nieuw persoonlijk record qua afstand en tijd. Maar die gaat volgend weekend alweer verbeterd worden
Hier in Duitsland ligt redelijk veel sneeuw, maar er valt geen nieuwe. fijne temperatuur (rond vriespunt) en een stuwmeer is best handig. Op sneeuw lopen viel me wel tegen. Maar het is geluktLes 6 van Evy zit erop, en prachtig uitzicht!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Straks nog even de berg op wandelen en dan 2 rustdagen.![]()
zag ''m net voorbij komen op endomundoquote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:33 schreef YUR het volgende:
Maar ik heb echt superontspannen 2,5 uur door de sneeuwbuien gelopen. De laatste kilometers door de duinen met verse sneeuw, heerlijk!
Een nieuw persoonlijk record qua afstand en tijd. Maar die gaat volgend weekend alweer verbeterd worden![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:34 schreef Nirak het volgende:
Hier in Duitsland ligt redelijk veel sneeuw, maar er valt geen nieuwe. fijne temperatuur (rond vriespunt) en een stuwmeer is best handig. Op sneeuw lopen viel me wel tegen. Maar het is geluktLes 6 van Evy zit erop, en prachtig uitzicht!
Mooi! Waar zit je ergens? Leuk he in een andere omgeving lopen? Vorig jaar op vakantie had ik dat ook gedaan op Corsica en in Italie, leuk met bergen en zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Straks nog even de berg op wandelen en dan 2 rustdagen.![]()
Echt supersnel hoor!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:48 schreef YUR het volgende:
Als alles goed gaat, ga ik deze maand over de 200km heen
Als dat zo doorgaat haal ik dat het hele jaar nog niet..... Maar gelukkig kan ik er vanaf deze week weer lekker tegenaan gaan. Zin in!![]()
Duitsland, in de buurt van Heimbach (eifel). Lekker weer eens wat anders, dan gaat de tijd snel voorbijquote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:48 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Mooi! Waar zit je ergens? Leuk he in een andere omgeving lopen? Vorig jaar op vakantie had ik dat ook gedaan op Corsica en in Italie, leuk met bergen en zo.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:33 schreef YUR het volgende:
Een nieuw persoonlijk record qua afstand en tijd. Maar die gaat volgend weekend alweer verbeterd wordenhet bevalt wel dus de langere afstanden? En die hartslag van je erg laag niet normaal meer.
Mijn ldl werd wat langer door de sneeuw. De route die ik in mijn hoofd had zou betekenen dat ik dan aardig wat kilometers door open gebied tegen de wind en sneeuw zou moeten lopen. Dan maar een wat langere route wat minder tegen de wind in. Kou was prima te doen.![]()
Wow, prima duurlopen TWC en Yur. Het lijkt mij echt fijn om zo'n eind ontspannen te kunnen rennen!
Het zal mij morgen benieuwen of de Safariloop doorgaat. Goed dat ze aan het opbouwen zijn. Maar ijzel is natuurlijk geen goede bodem en vragen om blessurres in het bos. Los van het feit dat je er ook nog naar toe moet!
Hoop wel dat we kunnen starten. Het wordt mijn eerste loopevenement en anders heb ik mij de hele week 'voor niets' rustig gehouden.Anyway you want it, that's the way you need it.![]()
Dat. Ik heb na mijn 21km van vorige zondag eigenlijk niets meer gedaan. Of niets is overdreven: ik kom net terug van twee uurtjes schaatsenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:11 schreef kwoth het volgende:
... en anders heb ik mij de hele week 'voor niets' rustig gehouden..
![]()
Mijn hartslagmeter heeft gefaald vandaag, maar hoog was ie niet neequote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:51 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]het bevalt wel dus de langere afstanden? En die hartslag van je erg laag niet normaal meer.
Mijn ldl werd wat langer door de sneeuw. De route die ik in mijn hoofd had zou betekenen dat ik dan aardig wat kilometers door open gebied tegen de wind en sneeuw zou moeten lopen. Dan maar een wat langere route wat minder tegen de wind in. Kou was prima te doen.
Ik had me zo voorgenomen te blijven lopen deze winter, maar er wordt hier zo weinig schoon gehouden, en ik ben een watje als 't om gladheid gaat (hardlopen maar ook fietsen of bij iemand in een auto stappen, ik ben er echt een beetje fobisch voor, zit al 10 dagen thuis op 1x naar de winkels na, waarbij ik elke keer als er een auto aan kwam afstapte en aan de kant van de weg bleef staan tot 'ie voorbij was). Ik hoop dat 't morgen echt snel gaat dooien en die vieze glibber troep snel weg is! Kutsneeuw.
![]()
![]()
Nice, ik ben wat traag op gang gekomen deze maand, dus ik denk dat ik op 160 km strand.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:48 schreef YUR het volgende:
Als alles goed gaat, ga ik deze maand over de 200km heen![]()
Wij ookquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:22 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Dat. Ik heb na mijn 21km van vorige zondag eigenlijk niets meer gedaan. Of niets is overdreven: ik kom net terug van twee uurtjes schaatsen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En verder moet het gewoon doorgaan morgenwe zijn nota bene al in Arnhem!!
Leuk, de guppiesHoop zo dat jullie lekker kunnen safarirunnen!
YUR, mooi zo'n afstand en dat met die sneeuwbuien. Heerlijk toch zo, grenzen verleggen![]()
En had ik al gereageerd op GotC? Damn, wat fijn dat die 1-1-2-2-1 of 1-1-2 () goed gingen, ook da's grenzen verleggen.
Ik heb mijn loopschema even vaarwel gezegd deze week. Sluimerende verkoudheid heeft zich doorgezet en bij elke adem koude lucht schiet de boel hier dicht, benauwd e.d. Even goed voor mezelf zorgen dus. Schoonouders na een dagje net vaarwel gezegd en kan na zo'n bezoekje altijd veel bier en een sigaar gebruikeno nee wacht Ofwel: bleh.
![]()
Leuke guppen
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:12 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Wij ook
Leuk! Zo zag het er bij ons ook ongeveer uit, minus de flatgebouwen op de achtergrond. En we hadden sneeuw, een thermoskan met warme chocomel en een thermoskan met warme knakworsten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En verder moet het gewoon doorgaan morgenwe zijn nota bene al in Arnhem!!
![]()
![]()
hoewel wij niets te klagen hebben over het weer op dit moment word ik echt jaloers van al die sneeuw en ijsfoto's'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dan weet je ook eens hoe wij ons soms voelenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:49 schreef rechtsedirecte het volgende:
hoewel wij niets te klagen hebben over het weer op dit moment word ik echt jaloers van al die sneeuw en ijsfoto's![]()
![]()
Allemaal goeie berichten vanuit de steeds leger rakende lappenmand![]()
![]()
![]()
Ik heb de laatste mogelijkheid om in de sneeuw te lopen vandaag ook gepakt: Bijna 13km door winterwonderland. Het was weer genieten![]()
http://www.endomondo.com/workouts/154325312/2436456![]()
Ik zou morgen een rondje moeten maar vraag me af in hoeverre er te lopen valt. Denk dat het eerste stuk wat ongestrooid was een vieze grote gladde blubberbende is![]()
En jij krijgt er zeiknatte (en koude) voeten van.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:10 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, stom is dat. Dat die blubberbende vaak nog gladder is dan de sneeuw of 't ijs zelf![]()
Ik loop de laatste twee weken al steevast over de straat in plaats van op de stoep voor 75% van m'n loopjesstoepen zijn niet te lopen.
Ja doei.![]()
hier zo direkt maar even een rondje en dan aan het werk...'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Mogge MoBloquote:... hier rustig wakker worden en dan vlug even een rondje om, moet om een uur of 10 weer terug zijn want vandaag aan het werk en het wordt later op de dag te heet om te lopen...dilemma's
linkervoet mis ik de groteteennagel(is aan het terug groeien) en de ringteennagel (heet dat zo?)quote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:59 schreef motorbloempje het volgende:
rechtervoet is erg breed en al veter ik m'n schoen nog zo los is krijg toch altijd wel een blaar/megaveel eelt tussen m'n tenen.Tik em aan ouwe, me tooquote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:48 schreef YUR het volgende:
Als alles goed gaat, ga ik deze maand over de 200km heen![]()
Vandaag intervalletje gelopen, 6 x 1k, pauzedribbel 2 minuten
http://connect.garmin.com/activity/266175382Feyenoord!!! * Barça![]()
ditquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:04 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik zou morgen een rondje moeten maar vraag me af in hoeverre er te lopen valt. Denk dat het eerste stuk wat ongestrooid was een vieze grote gladde blubberbende isGuard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
Wij hadden ook sneeuw en een thermoskan. Met warme thee! Verder is dit naast m'n huis, dus de warme choco hebben we gewoon thuis gedaan.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:40 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Leuk! Zo zag het er bij ons ook ongeveer uit, minus de flatgebouwen op de achtergrond. En we hadden sneeuw, een thermoskan met warme chocomel en een thermoskan met warme knakworsten!
En daarna after skate food
Pannenkoeken!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:45 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Wij hadden ook sneeuw en een thermoskan. Met warme thee! Verder is dit naast m'n huis, dus de warme choco hebben we gewoon thuis gedaan.
[ afbeelding ]Daar heb ik er ook héél véél van gebakken vanmiddag...
![]()
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:12 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Wij ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En verder moet het gewoon doorgaan morgenwe zijn nota bene al in Arnhem!!
![]()
jullie zijn tof. En lief!
![]()
Soep erbij?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:45 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Wij hadden ook sneeuw en een thermoskan. Met warme thee! Verder is dit naast m'n huis, dus de warme choco hebben we gewoon thuis gedaan.
[ afbeelding ]Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Jup, we werden het niet eens, snert of pannenkoeken... Dan maar gewoon allebei gedaan
Dacht dat het groentesoep wasquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:01 schreef Guppyfriend het volgende:
Jup, we werden het niet eens, snert of pannenkoeken... Dan maar gewoon allebei gedaan
Het kwam uit een blik, dus het was een beetje behelpenquote:maar wel lekker
Ah. Is ook wel lekker. Maar het liefst zelf gemaakt.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:05 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Het kwam uit een blik, dus het was een beetje behelpenmaar wel lekker
![]()
[bert-en-ernie-grapje]quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:01 schreef Guppyfriend het volgende:
Voor jou is het snert, maar ik vind het gewoon lekker!
[/bert-en-ernie-grapje]![]()
Kun je tijdens het rennen,als endomondo aan staat op je mobiel ook foto's maken van bijvoorbeeld het landschap waar je rent? Bij mij lukte het vorige keer niet maar misschien hebben jullie er een oplossing voor?![]()
Ik heb vandaag voor het eerst sinds tijden weer eens gevoetbald en was binnen no time echt helemaal afgemat. Proefde veel bloed in m'n mond en toen ik aan het omkleden was zag ik dat al mijn tandvlees bij m'n ondergebit heel donkerrood / bloeddoorlopen was. Op sommige plekken bloedde het ook. Is dat een bekende klacht bij jullie duursporters?![]()
Met Android blijft bij mij Endomondo iig braaf op de achtergrond draaien. iPhone is iets slechter in multitasken, maar volgens mij moet je wel gewoon foto's kunnen maken terwijl Endomondo je loopje registreert.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:33 schreef boom85 het volgende:
Kun je tijdens het rennen,als endomondo aan staat op je mobiel ook foto's maken van bijvoorbeeld het landschap waar je rent? Bij mij lukte het vorige keer niet maar misschien hebben jullie er een oplossing voor?Voor mij iig niet.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:37 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ik heb vandaag voor het eerst sinds tijden weer eens gevoetbald en was binnen no time echt helemaal afgemat. Proefde veel bloed in m'n mond en toen ik aan het omkleden was zag ik dat al mijn tandvlees bij m'n ondergebit heel donkerrood / bloeddoorlopen was. Op sommige plekken bloedde het ook. Is dat een bekende klacht bij jullie duursporters?![]()
Nope.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:37 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ik heb vandaag voor het eerst sinds tijden weer eens gevoetbald en was binnen no time echt helemaal afgemat. Proefde veel bloed in m'n mond en toen ik aan het omkleden was zag ik dat al mijn tandvlees bij m'n ondergebit heel donkerrood / bloeddoorlopen was. Op sommige plekken bloedde het ook. Is dat een bekende klacht bij jullie duursporters?
Klinkt als ontstoken tandvlees.![]()
alleen na een zombierunquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:37 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ik heb vandaag voor het eerst sinds tijden weer eens gevoetbald en was binnen no time echt helemaal afgemat. Proefde veel bloed in m'n mond en toen ik aan het omkleden was zag ik dat al mijn tandvlees bij m'n ondergebit heel donkerrood / bloeddoorlopen was. Op sommige plekken bloedde het ook. Is dat een bekende klacht bij jullie duursporters?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:
Snel een koptelefoon kopen, kan ik dat ook weer eens doen!Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
niet echt erg, na het tandenpoetsen je tanden bewerken met een tandestoker. Maar neem even contact op met je tandarts, als je dat fout doet kan je het nog meer verklotenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:42 schreef El_Liberaliste het volgende:
Dat stelt me niet echt gerust
Het zag er heel onprettig uit.
Ecosia
inderdaad, volgens mij kan onstoken tandvlees meer klachten veroorzaken dan alleen aan je tanden dus misschien is de vermoeidheid er ook indirekt een gevolg van zijnquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:40 schreef GotC het volgende:
[..]
Nope.
Klinkt als ontstoken tandvlees.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ontstoken tandvlees zorgt voor meer tandproblemen dan cariës[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
De vermoeidheid komt gewoon omdat ik voor het eerst in een jaar weer tegen een bal getrapt heb, in niet sportgerelateerde dingen ben ik niet zo vaak moe. Maar ik zal er met het poetsen eens op letten.. Thanks in ieder geval.![]()
Als het bloed tijdens het poetsen, poets je te hard. Zegt m'n tandarts[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
erwten zijn fruit...!quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Huh? Nee hoor.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:40 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Met Android blijft bij mij Endomondo iig braaf op de achtergrond draaien. iPhone is iets slechter in multitasken, maar volgens mij moet je wel gewoon foto's kunnen maken terwijl Endomondo je loopje registreert.![]()
Hallooo, is sklivvz iemand van hier?Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~![]()
Terugkomend op je duurloop van gister YUR,was je tempo gebaseerd op je schema?
Dit omdat ik verwacht had dat je anders rond de 5.45 zou lopen of voelde ditgewoon goed aan?
[ Bericht 38% gewijzigd door rechtsedirecte op 27-01-2013 06:18:17 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Wakker!! Nu de site van de safarirun refreshen, in de hoop dat t doorgaathet regent hier, dus ik hoop het echt!!
Iden hier! Goedemorgen!quote:Op zondag 27 januari 2013 07:32 schreef Guppyfriend het volgende:
Wakker!! Nu de site van de safarirun refreshen, in de hoop dat t doorgaathet regent hier, dus ik hoop het echt!!
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-01-2013 07:41:16 ]![]()
Dooi is goed ingeslagen zeg!Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ik heb net op tijd geschaatst ja!quote:[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Hier ook inderdaad, nu maar hopen dat het komende nacht niet opeens allemaal weer gaat bevriezenquote:![]()
Succes alvast bij de safari-run!quote:Laatste nieuws
Safari Run gaat definitief door
Hoewel het weer beslist niet optimaal is, gaat de Safari Run gewoon door. We zijn bikkels en laten ons niet door een beetje regen en wind uit het veld slaan. Om 11:00 uur klinkt het eerste startschot van de zesde Safari Run. We zijn alvast begonnen met de laatste voorbereidingen en hopen u over een paar uurtjes te begroeten. Veel succes en geniet. We hebben er zin in.![]()
![]()
Mooi, ik heb ook zin!![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Jeuh! Ik voel wel mijn benen van het schaatsen. Ik hoop dat dat spieren zijn die voor het hardlopen niet zo belangrijk zijn.![]()
quote:
Ik ook!! Hahaha, maar het was wel leuk, dus ik heb het ervoor overquote:Op zondag 27 januari 2013 08:21 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Jeuh! Ik voel wel mijn benen van het schaatsen. Ik hoop dat dat spieren zijn die voor het hardlopen niet zo belangrijk zijn.
Over een kleine anderhalf uur mag ik aan de bak. Regen en windkracht 7, zoals strandlopen horen te zijn![]()
![]()
Dit voelde goed aan. Het belangrijkste is op dit moment om mijn lichaam te laten wennen aan de lange inspanning. Tempo is wat van ondergeschikt belangquote:Op zondag 27 januari 2013 04:47 schreef rechtsedirecte het volgende:
Terugkomend op je duurloop van gister YUR,was je tempo gebaseerd op je schema?
Dit omdat ik verwacht had dat je anders rond de 5.45 zou lopen of voelde ditgewoon goed aan?
+1quote:Op zondag 27 januari 2013 08:43 schreef YUR het volgende:
Guppy, kwoth en gestippeld streepje, veel plezier op safari vandaag!![]()
Dit dusquote:Op zondag 27 januari 2013 08:43 schreef YUR het volgende:
Guppy, kwoth en gestippeld streepje, veel plezier op safari vandaag!![]()
![]()
tempo is in dit geval inderdaad van ondergeschikt belang maar mijn eigen ervaring is dat 5.45 wel het langzaamste wat ik zelf comfortabel kon lopen op een LDL, vroeg me dus af of dit een "vrije keus" was op opgelegd door je schemaquote:Op zondag 27 januari 2013 08:45 schreef YUR het volgende:
[..]
Dit voelde goed aan. Het belangrijkste is op dit moment om mijn lichaam te laten wennen aan de lange inspanning. Tempo is wat van ondergeschikt belang'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
vandaag ook de puinduinrun zag ik net op FB'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Niet echt een vrije keus, we liepen de eerste 1u45 met mijn vaste groep á 15 man. Het tempo voelde regelmatig als erg rustig, maar daar kon ik mezelf redelijk makkelijk bij neerleggen door tegen mezelf te zeggen dat het om de minuten gaat en niet om de kilometersquote:Op zondag 27 januari 2013 09:00 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
tempo is in dit geval inderdaad van ondergeschikt belang maar mijn eigen ervaring is dat 5.45 wel het langzaamste wat ik zelf comfortabel kon lopen op een LDL, vroeg me dus af of dit een "vrije keus" was op opgelegd door je schema
Waarschijnlijk ga ik in Apeldoorn het tempo iets meer richting beoogd marathontempo opschroeven.F means you're fucked![]()
richting de 5.20-5.25?quote:Op zondag 27 januari 2013 09:06 schreef YUR het volgende:
[..]
Niet echt een vrije keus, we liepen de eerste 1u45 met mijn vaste groep á 15 man. Het tempo voelde regelmatig als erg rustig, maar daar kon ik mezelf redelijk makkelijk bij neerleggen door tegen mezelf te zeggen dat het om de minuten gaat en niet om de kilometers
Waarschijnlijk ga ik in Apeldoorn het tempo iets meer richting beoogd marathontempo opschroeven.
ik las trouwens in runner's World het advies om een LDL tijdens training 40sec tot 1min15 boven je marathontijd te lopen...dat lijkt me wel erg langzaam'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Het klopt wel ongeveer....tijdens onze uitleg op de club werd gesteld:quote:Op zondag 27 januari 2013 09:10 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
richting de 5.20-5.25?
ik las trouwens in runner's World het advies om een LDL tijdens training 40sec tot 1min15 boven je marathontijd te lopen...dat lijkt me wel erg langzaam
DL3 = marathontempo
DL2 = marathontempo + 20 sec
DL1 = marathontempo + 40 sec
In dat oogpunt klopt de 6min/km van gisteren weer wel, want ik wil inderdaad eigenlijk 5m19/km gaan lopen (3u45)F means you're fucked![]()
En daar ga ik vandaag vrijwilligen als parcourswachtquote:Op zondag 27 januari 2013 09:01 schreef rechtsedirecte het volgende:
vandaag ook de puinduinrun zag ik net op FB![]()
![]()
kijkend naar je vooruitgang het laatste jaar moet dat zeker lukken, ik moet zeggen dat voor mijzelf rond de 5.20 een lekker duurlooptempo is wat lang vol te houden is...maar weet natuurlijk niet hoe of dat ook 42km lang lukt hoop het in November toch te proberenquote:Op zondag 27 januari 2013 09:12 schreef YUR het volgende:
In dat oogpunt klopt de 6min/km van gisteren weer wel, want ik wil inderdaad eigenlijk 5m19/km gaan lopen (3u45)'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
heheb ik daar overheen gelezen of heb je dat stiekum niet verteld?quote:Op zondag 27 januari 2013 09:14 schreef GotC het volgende:
[..]
En daar ga ik vandaag vrijwilligen als parcourswacht'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dat is inderdaad de grote vraag...hoe lang houdt mijn lichaam het vol? Want wat er de komende maanden allemaal gaat gebeuren met mijn lichaam is natuurlijk allemaal nieuw en onbekendquote:Op zondag 27 januari 2013 09:18 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
kijkend naar je vooruitgang het laatste jaar moet dat zeker lukken, ik moet zeggen dat voor mijzelf rond de 5.20 een lekker duurlooptempo is wat lang vol te houden is...maar weet natuurlijk niet hoe of dat ook 42km lang lukt hoop het in November toch te proberen
En vergeet de laatste 195 meter niet
Ze had het wel verteld toen ik me had ongeschreven voor de puinduinrun. Ik ben inmiddels uitgeschreven, maar GotC houdt stug volquote:Op zondag 27 januari 2013 09:19 schreef rechtsedirecte het volgende:
he
[..]
heb ik daar overheen gelezen of heb je dat stiekum niet verteld?
Ik bedoel maarquote:Op zondag 27 januari 2013 09:32 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het zou lullig zijn als je lichaam na 42km zegt: "vergeet het maar!"
Zoiets levert soms wel mooi beeldmateriaal op.quote:Op zondag 27 januari 2013 09:32 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het zou lullig zijn als je lichaam na 42km zegt: "vergeet het maar!"
![]()
ik wilde net zeggen, " het zal niet de eerste keer zijn dat het gebeurt"quote:Op zondag 27 januari 2013 09:35 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Zoiets levert soms wel mooi beeldmateriaal op.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Doet me hier aan denken:quote:Op zondag 27 januari 2013 09:35 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Zoiets levert soms wel mooi beeldmateriaal op.
Leuk!!quote:Op zondag 27 januari 2013 09:14 schreef GotC het volgende:
[..]
En daar ga ik vandaag vrijwilligen als parcourswacht[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Pff wat lijkt me dat beroerd finishen. Je finisht! Maar genieten kan niet meer.quote:Op zondag 27 januari 2013 09:35 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Zoiets levert soms wel mooi beeldmateriaal op.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Op de site staat dat we bikkels zijn
Storm, regen, gladheid door dooi.. Succes voor iedereen die vandaag gaat lopen!I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Fijn dat de Safari run doorgaat! Veel plezier lopers daar!
Ik ga hier zo maar eens kijken of het een beetje te belopen is.So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.![]()
En dat zijn we! Maar sowieso iedereen die met dit weer naar buiten gaat!
Ben best zenuwachtig aan het worden. Wel maf, want het gaat niet om de competitie maar wil wel een schone tijd zetten!Anyway you want it, that's the way you need it.![]()
Hahaha! Gaat je lukken!
Heb om kwart over acht een rondje gedaan en alleen hier in de wijk midden op straat gelopen want daar was het het minst glad. Heel klein beetje regen, veel dooi maar gelukkig weinig wind. Lekker!![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 10:24 schreef Serinde het volgende:
Heb om kwart over acht een rondje gedaan en alleen hier in de wijk midden op straat gelopen want daar was het het minst glad. Heel klein beetje regen, veel dooi maar gelukkig weinig wind. Lekker!
Wat? Ben je een man met 1 bal?quote:Op zondag 27 januari 2013 10:15 schreef Guppyfriend het volgende:
Op de site staat dat we bikkels zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb ook zin om te lopen, maar ik sla toch maar over... Maandag, dinsdag en woensdag mag ik weer
quote:Op zondag 27 januari 2013 10:30 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wat? Ben je een man met 1 bal?OjaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Why o Why?quote:Op zondag 27 januari 2013 10:45 schreef Quoi het volgende:
Top dat de safarirun doorgaat. Succes!
Ik ben helaas echt even "uit de running"...Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
ik ga je gewoon stalken!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:25 schreef GDPP het volgende:
[..]
Zie het. Ooit komen we elkaar vast een keer tegen
Ecosia
Dat is zuur. Beterschap!quote:Op zondag 27 januari 2013 10:57 schreef Quoi het volgende:
[..]
Longen zitten vol met alles behalve lucht. En dat heeft alle kleuren van de regenboog
Dan kende ge nie lope nie.quote:Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Worst advice evah!quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
De omstandigheden
Doablequote:Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
It is, right?
Waarom wilden we dit ook al weer...?
Omdat het kan.quote:Op zondag 27 januari 2013 11:23 schreef Guppyfriend het volgende:
It is, right?
Waarom wilden we dit ook al weer...?Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Oh ja
Ik ben zo bij dat ik niet naar buiten hoef vandaag in dit schijtweer, laat staan om te gaan hollen
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Arme GotC staat nu mensen te vertellen welke kant ze op moeten rennen, terwijl ze dat waarschijnlijk gewoon weten
Owww, de safarirun! Succes Gup!!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik vind dit eigenlijk wel mooie weersomstandigheden...quote:Op zondag 27 januari 2013 11:36 schreef De_kluizenaar het volgende:
Ik ben zo bij dat ik niet naar buiten hoef vandaag in dit schijtweer, laat staan om te gaan hollen
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.![]()
Het regent harder dan ik hebben kan.quote:Op zondag 27 januari 2013 11:42 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Ik vind dit eigenlijk wel mooie weersomstandigheden...Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Als dit het alternatief is, geef mij dan maar vrieskou en sneeuw.So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.![]()
Nouik wordt van dit vieze kledderweer alleen maar depressief.. En ik moet straks nog met de hond naar buiten, bah. En studeren.. ook bah
![]()
![]()
Je bent niet alleenquote:Op zondag 27 januari 2013 11:53 schreef hatsaflats het volgende:
Binnen opgesloten zitten omdat studie niet
Ben even buiten geweest, volgens mij maximaal 6k gerend.Na 2 kilometer had ik al zeiknatte voeten door die kleddersneeuw en t bleef maar regenen.
Thuisgekomen wil ik Endomondo uitzetten, blijkt dat mijn telefoon uit mijn heuptasje gevallen is. Maar waar...
![]()
Wat een kutdag tot nog toe. Mijn vriendinnetje is wel heel lief en zorgzaam, om het een beetje goed te maken
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
Volgens Endomondo is je telefoon nu hier:quote:Op zondag 27 januari 2013 11:58 schreef Frsh het volgende:
Ben even buiten geweest, volgens mij maximaal 6k gerend.Na 2 kilometer had ik al zeiknatte voeten door die kleddersneeuw en t bleef maar regenen.
Thuisgekomen wil ik Endomondo uitzetten, blijkt dat mijn telefoon uit mijn heuptasje gevallen is. Maar waar...
![]()
Wat een kutdag tot nog toe. Mijn vriendinnetje is wel heel lief en zorgzaam, om het een beetje goed te maken
Je workout loopt nog!F means you're fucked![]()
Pak snel de fiets!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Het lijkt alsof mijn foon bij een vriendje voor de deur ligt (daar was ik vanmorgen), maar die kon m niet vinden buiten. We gaan zo nog een keer samen zoeken.Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
Of de batterij is leeg, of de sneeuw is tot in zijn binnenste doorgedrongen...quote:
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
Het lijkt of je workout uiteindelijk is gestopt in een huis in de straat Sandenburgquote:Op zondag 27 januari 2013 12:06 schreef Frsh het volgende:
Het lijkt alsof mijn foon bij een vriendje voor de deur ligt (daar was ik vanmorgen), maar die kon m niet vinden buiten. We gaan zo nog een keer samen zoeken.
Ja, maar niet gelukt. Daarna zsm sim gelockt, dus bellen lukt nu niet meer.quote:Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
Wat een helse loop zeg over het strand bij hoek van holland. Vijf km wind mee, daarna 5 km tegen en dat twee keer.![]()
Waar woon jij dan?quote:Op zondag 27 januari 2013 12:22 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Ze woont echt tussen ons in jump zag ik laatst. Ik dacht dat ze ook in bussum woonde.So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.![]()
Oh mèn, waarom wilden we ditverslag volgt
Is 5k gewoon niet te weinig om echt te kunnen genieten?quote:Op zondag 27 januari 2013 12:59 schreef Guppyfriend het volgende:
Oh mèn, waarom wilden we ditverslag volgt
![]()
![]()
Tering. Nog nóóit zó koud gehad. Maar, iedereen was dankbaar en gezellig, en handige startnummer magneetjes gekregen.![]()
Whot whot? Wat heb je gedaan dan?quote:Op zondag 27 januari 2013 13:42 schreef GotC het volgende:
Tering. Nog nóóit zó koud gehad. Maar, iedereen was dankbaar en gezellig, en handige startnummer magneetjes gekregen.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Parcourswacht bij de Puinduinrun.quote:Op zondag 27 januari 2013 13:47 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Whot whot? Wat heb je gedaan dan?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: