Bizar , terwijl de verdachten net 30km van Eindhoven wonen. Wat een enorme rompslomp en verkwisting van belastinggeld.quote:'Omdat de verdachten niet in Nederland wonen, is een verzoek om internationale rechtsbijstand gedaan.' Het verzoek is nodig om de verdachten in Nederland te krijgen voor verhoor.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Urker Dagblad en http://teletekst.nos.nl/tekst/107-01.html
Bedanktquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:14 schreef Jian het volgende:
[..]
je vraagt je wel een af waarom je het doet![]()
NWS / Mishandeling Vestdijk Eindhoven #14
Die zijn nu even boodschappen doen ofzo.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:29 schreef Chahna het volgende:
poging tot doodslag dus.
waar zijn die wijsneuzen die zeiden dat het geen openbare geweldpleging was omdat het slachtoffer er wellicht niets aan overhoudt?
Ja gelly? Waar ben je nu? Hallo?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:29 schreef Chahna het volgende:
poging tot doodslag dus.
waar zijn die wijsneuzen die zeiden dat het geen openbare geweldpleging was omdat het slachtoffer er wellicht niets aan overhoudt?
en xa1pt en nog meer.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:32 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ja gelly? Waar ben je nu? Hallo?
vechtpartijtjequote:Op donderdag 24 januari 2013 10:31 schreef Re het volgende:
[..]
ik snap het wel maar het is en blijft een aparte situatie, er is niemand dood, er is geen blijvende schade, er worden per weekend honderden mensen in elkaar getrapt en geslagen maar nu eisen we bloed aan het schavot... alle 8 voor 10 jaar het gevangenis in... of erger
prima als we dat voortaan willen, dan wordt het verschil tussen een vechtpartijtje op straat en iemand doodmaken wel steeds kleiner
quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh daar ben ik best toe bereid hoor, bij deze.
Maar denk niet dat men hier daar genoegen mee neemt, die willen bloed zien.
Dat zijn twee verschillende vragen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:08 schreef ThePlaneteer het volgende:
Waarop baseren jullie je om te zeggen dat dit geen normaal vechtpartijtje is?
Wie zegt dat Re niet gelijk heeft en er vanavond weer iemand in elkaar wordt gerost in het uitgaansleven?
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:08 schreef ThePlaneteer het volgende:
Waarop baseren jullie je om te zeggen dat dit geen normaal vechtpartijtje is?
Wie zegt dat Re niet gelijk heeft en er vanavond weer iemand in elkaar wordt gerost in het uitgaansleven?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vechtpartijquote:Bij een gevecht gebruiken alle partijen geweld
Eigenlijk wel erg dat jij dit verschil moet uitleggenquote:
Mwah, liever dit dan een justitie die corrupt is. En over wat voor tijdsbestek hebben we het eigenlijk?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:37 schreef BlaZ het volgende:
Overigens is vind ik het opmerkelijk dat dit soort zaken tussen Nederland en België nog altijd zo ontzettend slecht geregeld zijn. Waarom kunnen verdachten niet meteen uitgewisseld worden?
[..]
Bizar , terwijl de verdachten net 30km van Eindhoven wonen. Wat een enorme rompslomp en verkwisting van belastinggeld.
waarom ikquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:19 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Eigenlijk wel erg dat jij dit verschil moet uitleggen
Tuurlijk, maar nog liever een efficiënt systeem. 80 dagen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:22 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Mwah, liever dit dan een justitie die corrupt is. En over wat voor tijdsbestek hebben we het eigenlijk?
4 jan heeft de schoppartij plaatsgevonden.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:22 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Mwah, liever dit dan een justitie die corrupt is. En over wat voor tijdsbestek hebben we het eigenlijk?
Sommige users zijn zeldzaam bizar.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:48 schreef Chahna het volgende:
[..]
en xa1pt en nog meer.
de usual suspects zeg maar.
even een voorbeeld:
[..]
vechtpartijtje![]()
wat vind jij van de aanklacht? zeker niet mee eens want dan kun je iedereen wel opsluiten na een weekendje stappen want dit gebeurt heel vaak toch?
zelfs medelijden met de daders:
[..]
Echt, alsjeblieft....quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:29 schreef Chahna het volgende:
poging tot doodslag dus.
ik refereerde naar een gewoon vechtpartijtje natuurlijk, dit was geen vechtpartij...quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:48 schreef Chahna het volgende:
[..]
en xa1pt en nog meer.
de usual suspects zeg maar.
even een voorbeeld:
[..]
vechtpartijtje![]()
wat vind jij van de aanklacht? zeker niet mee eens want dan kun je iedereen wel opsluiten na een weekendje stappen want dit gebeurt heel vaak toch?
zelfs medelijden met de daders:
[..]
hehehequote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:57 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Ik probeer het niet eens meer. kudo's voor jou.
Ken je de film "The Mist" waar een gestoorde relifreak allerhande volgelingen krijgt in een winkel ? Die briesende meute hier doet me een beetje een hun denken.quote:
nee ik ben meer fan van Die Hard en dergelijkequote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:59 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Ken je de film "The Mist" waar een gestoorde relifreak allerhande volgelingen krijgt in een winkel ? Die briesende meute hier doet me een beetje een hun denken.
Ik ook. Maar Stephen King kun je wel waarderen denk ik.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:00 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee ik ben meer fan van Die Hard en dergelijke
Gewoon goed en snel geregeld is de wens, hoeft helemaal niet in verband te staan met corruptie.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:22 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |