So? De uitkomst is toch goed? Die anaboolspuiter kan worden gestraft.quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:21 schreef sp3c het volgende:
[..]
de politie vroeg om tips naar de daders
niet om internethelden die voor privedetective gingen spelen op Facebook
quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:20 schreef SEMTEX het volgende:
Ik sta niet altijd positief tegenover geenstijl, maar als het gaat om het aanpakken van huftertjes, vind ik dat ze goed werk doen. Ik erger me behoorlijk aan het zgn. spijt hebben van de daders nu terwijl ze 18 dagen de tijd hebben gehad om zichzelf of een vriend aan te geven en dat nagelaten hebben. Pas toen de beelden naar buiten kwamen en de social media dit oppikten, toonden ze 'berouw' (?) en gaven er twee zichzelf aan. M.i. is hun 'spijt' daarom een wassen neus.
[..]
hear hear...
nee de uikomst is niet goedquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:27 schreef HyperViper het volgende:
[..]
So? De uitkomst is toch goed? Die anaboolspuiter kan worden gestraft.
Waarschijnlijk wannabe advocaten, rechters en journalistenquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:10 schreef Funkel het volgende:
Dus er zijn hier serieus gasten die die Brent verdedigen?
Only op fok
Dus...de politie moet een verzoek doen naar de samenleving om wel de privacy van de daders in acht te nemen ?quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:27 schreef HyperViper het volgende:
[..]
So? De uitkomst is toch goed? Die anaboolspuiter kan worden gestraft.
Ja het werkt nog niet optimaal maar we komen er wel. Daarom pleit ik ook voor het linken van je DNA aan je facebook profiel. Dan hebben we dit soort problemen niet.quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:28 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee de uikomst is niet goed
er worden willekeurige mensen bedreigt omdat ze toevallig dezelfde naam hebben
lolwhutquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:29 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ja het werkt nog niet optimaal maar we komen er wel. Daarom pleit ik ook voor het linken van je DNA aan je facebook profiel. Dan hebben we dit soort problemen niet.
tips als in wie het zijn en waar ze wonen?quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:21 schreef sp3c het volgende:
[..]
de politie vroeg om tips naar de daders
niet om internethelden die voor privedetective gingen spelen op Facebook
jij weet dit beter dan mij gezien je eerdere postsquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:21 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Zeg je dit soort dingen nu omdat verder denken een beetje pijn doet ?
zichzelf? haarzelf.... maar geeft niet hoor, ik had je niet hoog zitten.quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:24 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dat idee krijg ik langzamerhand wel ja. En om zichzelf beter te voelen.
Alles minder dan 10 jaar cel wordt toch als te weinig gezien door deze figuren dus waarom zou je het uberhaupt serieus nemen ?quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
De frustratie dat deze jongens er weer te makkelijk vanaf zullen gaan komen zorgt voor emotionele reacties he.
Nee de politie moet gewoon beelden vrijgeven en dan kijken wij als samenleving wel wat we ermee doen en met wie. Natuurlijk grijpen we soms mis en heb je Henk B uit Duiven ipv Henk B uit Arnhem.quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:29 schreef GravitySucks het volgende:
[..]
Dus...de politie moet een verzoek doen naar de samenleving om wel de privacy van de daders in acht te nemen ?
wie hun zusje is zal de politie niet zo bar veel kunnen schelen tenzij ze de camera vast hadquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:30 schreef Chahna het volgende:
[..]
tips als in wie het zijn en waar ze wonen?
dat hebben ze dus gekregen en dat krijg je niet als 'men' niet voor privedetective gaat spelen.
Logisch. Daarom twitteren we hun adressen de wereld in, gaan we langs bij hun huizen en spitten we even door wat de nationaliteit van die Ismail is. Oh ja en dreigen, dat deze jongens ook afgestraft moeten worden met een pak slaag. Pek en veren anyone?quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat eerste keur ik af, het tweede begrijp ik anders heel erg goed. De frustratie dat deze jongens er weer te makkelijk vanaf zullen gaan komen zorgt voor emotionele reacties he.
Dat zeg ik.. Het kan wel, maar het vergt toch wat tijd.quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:26 schreef sp3c het volgende:
[..]
kan wel, er is een uitleveringsverdrag en een verzoek om uitlevering
in de boeien en op het vliegtuig in de boevenwagen zsm graag ... snap werkelijk niet dat het zo lang duurt, ze weten waar hij is, ze zijn er zelfs bij op bezoek geweest!
en grijp die anderen ook in de kraag, zo groot is Turnhout niet
Ach.... de meeste kijkers hebben waarschijnlijk al een zware vorm van Alzheimer dus dat getal kan zomaar kloppen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:18 schreef falling_away het volgende:
[..]
Nou ik vind het niveau van het NOS journaal echt gezakt naar dat van het jeugdjournaal toen ik een kind was. Vooral flitsend en snel wat interessante nieuwtjes naar voren brengen en termen uitleggen alsof de kijkers een IQ van 70 hebben.
ik snap het wel maar het is en blijft een aparte situatie, er is niemand dood, er is geen blijvende schade, er worden per weekend honderden mensen in elkaar getrapt en geslagen maar nu eisen we bloed aan het schavot... alle 8 voor 10 jaar het gevangenis in... of ergerquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat eerste keur ik af, het tweede begrijp ik anders heel erg goed. De frustratie dat deze jongens er weer te makkelijk vanaf zullen gaan komen zorgt voor emotionele reacties he.
Natuurlijk. Logisch. Boeie dat een ander er hinder van ondervindt. Part of the job.quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:30 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Nee de politie moet gewoon beelden vrijgeven en dan kijken wij als samenleving wel wat we ermee doen en met wie. Natuurlijk grijpen we soms mis en heb je Henk B uit Duiven ipv Henk B uit Arnhem.
Tja, er is nog niemand die precies kan uitleggen waarom deze jongens minder verdienen. Het is immers een doelgerichte aanslag geweest waarbij men een poging deed iemand anders te doden.quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:30 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Alles minder dan 10 jaar cel wordt toch als te weinig gezien door deze figuren dus waarom zou je het uberhaupt serieus nemen ?
Ja... zo werkt dat. Verbazingwekkend dat jij het niet kan doorzienquote:
ik zie niet in waarom he zoveel tijd vergtquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:31 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dat zeg ik.. Het kan wel, maar het vergt toch wat tijd.
Sorry ik reageerde op de verkeerde quote, ik ben het met je eens.quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:30 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Nee de politie moet gewoon beelden vrijgeven en dan kijken wij als samenleving wel wat we ermee doen en met wie. Natuurlijk grijpen we soms mis en heb je Henk B uit Duiven ipv Henk B uit Arnhem.
Laat mij raden. Jij bent het type dat overal een complottheorie in ziet...quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:32 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ja... zo werkt dat. Verbazingwekkend dat jij het niet kan doorzien
Voorschrift laat zich lekker opfokkenquote:
Nja mijn punt is dat er in dit soort situaties altijd verliezers zijn. De een wat meer dan de ander. Daar werk je als samenleving aan, finetunen noemen we dat.quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:31 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Natuurlijk. Logisch. Boeie dat een ander er hinder van ondervindt. Part of the job.
Je kunt toch niet zomaar verwachten dat dit binnen 1 dag geregeld is?quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik zie niet in waarom he zoveel tijd vergt
Je zou het niet begrijpen, dus waarom de moeite doen ?quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:31 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Tja, er is nog niemand die precies kan uitleggen waarom deze jongens minder verdienen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |