Ah basisschool retoriek. Het kon ook niet lang duren natuurlijk.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nope, dat bewaar ik wel voor hen die waardig genoeg zijn.
Wat denk je? Ik spring ook nog even op de stronthoop? Zit het je nog dwars ja?quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:19 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Heb jij meer te bieden dan dit soort bullshit posts?
Ik denk dat elk gezond ouderpaar hun kroost eigenhandig naar het politiebureau had getrapt. Iets met eigen verantwoordelijkheid, consequenties enzo.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:20 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Daar zit ik al 3 topics op te wachten.
De mijne ook
En als mijn zoon dochter zoiets flikt schop ik ze er ook persoonlijk heen
Weet je hoe lang het duurde voor hij uit de kast was? Die knul zit in de knoop met zichzelf. Niet teveel lastigvallen hoor, straks doet hij aangifte.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:20 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Waarom is het zo moeilijk voor jou om toe te geven dat je geen sympathie maar medelijden voelt voor de daders in kwestie?
mijn moeder had me bevolen zelf naar het bureau te gaanquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik denk dat elk gezond ouderpaar hun kroost eigenhandig naar het politiebureau had getrapt. Iets met eigen verantwoordelijkheid, consequenties enzo.
Meid tochquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:22 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Weet je hoe lang het duurde voor hij uit de kast was? Die knul zit in de knoop met zichzelf. Niet teveel lastigvallen hoor, straks doet hij aangifte.
Het juridische concept "opzet" is net wat anders als hoe het woord opzet in alledaags verkeer wordt gebruikt. Het handelen van de dader kan zeker de dood tot gevolg hebben dus het zou kunnen dat "voorwaardelijk opzet" van toepassing is.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:14 schreef Re het volgende:
maar er is er dus een die uit is op de dood van het slachtoffer als ik het goed begrijp... of die andere 7 ook?
Oh daar ben ik best toe bereid hoor, bij deze.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:20 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Waarom is het zo moeilijk voor jou om toe te geven dat je geen sympathie maar medelijden voelt voor de daders in kwestie?
Ho ho, dat valt onder goede opvoeding en dat maakt zaken alleen maar erger, aldus Gnaeusquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik denk dat elk gezond ouderpaar hun kroost eigenhandig naar het politiebureau had getrapt. Iets met eigen verantwoordelijkheid, consequenties enzo.
Heerlijk ironisch deze post.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:21 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ah basisschool retoriek. Het kon ook niet lang duren natuurlijk.
[..]
Wat denk je? Ik spring ook nog even op de stronthoop? Zit het je nog dwars ja?
vaak wel iig ... vaak welquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Ho ho, dat valt onder goede opvoeding en dat maakt zaken alleen maar erger, aldus Gnaeus
Fixed.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Ho ho, dat valt onder goede opvoeding en dat maakt zaken alleen maar erger, aldus gelly Gnaeus
Onzin, poging doodslag is 15 jaar (doodslag) - 1/3 (poging) = 10quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:02 schreef Re het volgende:
poging tot doodstraf heeft trouwens een lagere straf dan toebrengen van lichamelijk letsel las ik ergens
Ik deed een Martje.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:25 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Het mag weer eens niet gezegd worden van de linkse elite.
Welnee, gewoon gelly aanhouden, dan weet je gelijk met wie zijn posthistory je te maken hebt.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:25 schreef sp3c het volgende:
noem het gewoon gnaeus pls
al die klonen raak ik van in de war
Dat je kan zuigen als de beste, mijn waarde.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:25 schreef Voorschrift het volgende:
Ik ben enkel benieuwd naar wat het verklaart.
Do share.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:26 schreef De_Guidance het volgende:
Gaan we nu iedereens vorige account opnoemen?
Zo ken ik er ook wel een paar.
ik heb me gnaeus zijn posthistorie te makenquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Welnee, gewoon gelly aanhouden, dan weet je gelijk met wie zijn posthistory je te maken hebt.
Doch, een compliment, u heeft mijn dank amice.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat je kan zuigen als de beste, mijn waarde.
ok die vond ik nog wel grappig ... ik laat het staanquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat je kan zuigen als de beste, mijn waarde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |