Gelly doe even normaal, je kan zelf ook tellen dat het er 8 waren. Sterker nog, het gifje staat hier ook al geplaatst.quote:
+ mag wel wat lessen in zelfbeheersing krijgen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Diegene die 8 trappen geeft op het hoofd van het weerloze slachtoffer is idd uit op de dood van het slachtoffer ja.
Dat is je lievelingswoordje he? Heb je nog meer te bieden dan dit en je standaard homo-erotische posts?quote:
Nou... denk het niet. Je mag in dit land stelen, verkrachten, mishandelen en moorden maar wat je niet mag is voor eigen rechter spelen. Daar hebben rechters echt een hekel aan want dan kom je aan hun bestaansrecht en dat verdient STRAF (in hoofdletters).quote:
True, maar zeker steeds meer uitgaansgebieden staan onder cameratoezicht.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:17 schreef Re het volgende:
[..]
of je moet zorgen dat je niet gefilmd wordt natuurlijk...
15 jaar max, zware mishandleing 12 jaar + gericht tegen familie = 1/3 hoger dus 15 jaarquote:
nee?quote:
Die agressieve kutfiets ook ...en dan zo'n burger die er iets van durft te zeggen als je andermans goed in elkaar traptquote:Dergelijke idioten zorgen in ieder geval bij mij voor enigszins sympathie voor de daders.
Nope, dat bewaar ik wel voor hen die waardig genoeg zijn.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:18 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Dat is je lievelingswoordje he? Heb je nog meer te bieden dan dit en je standaard homo-erotische posts?
Heb jij meer te bieden dan dit soort bullshit posts?quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:18 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Dat is je lievelingswoordje he? Heb je nog meer te bieden dan dit en je standaard homo-erotische posts?
nopequote:Op donderdag 24 januari 2013 11:19 schreef desiredbard het volgende:
[..]
nee?
[..]
Die agressieve kutfiets ook ...en dan zo'n burger die er iets van durft te zeggen als je andermans goed in elkaar trapt
Heel begrijpelijk en sypathiek
Sorry heeeeeeluuuh Errrruguhhhhh Domme opmerking van je medemod.
Jouw "verbazing" boeit me geenszins.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:19 schreef desiredbard het volgende:
[..]
nee?
[..]
Die agressieve kutfiets ook ...en dan zo'n burger die er iets van durft te zeggen als je andermans goed in elkaar trapt
Heel begrijpelijk en sypathiek
Sorry heeeeeeluuuh Errrruguhhhhh Domme opmerking van je medemod.
Waarom is het zo moeilijk voor jou om toe te geven dat je geen sympathie maar medelijden voelt voor de daders in kwestie?quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nope, dat bewaar ik wel voor hen die waardig genoeg zijn.
Daar zit ik al 3 topics op te wachten.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:17 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Nou... ik had het niet zo rigoureus aangepakt maar ik weet zeker dat mijn vader mij eigenhandig bij het politiebureau zou hebben afgeleverd.
Ah basisschool retoriek. Het kon ook niet lang duren natuurlijk.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nope, dat bewaar ik wel voor hen die waardig genoeg zijn.
Wat denk je? Ik spring ook nog even op de stronthoop? Zit het je nog dwars ja?quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:19 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Heb jij meer te bieden dan dit soort bullshit posts?
Ik denk dat elk gezond ouderpaar hun kroost eigenhandig naar het politiebureau had getrapt. Iets met eigen verantwoordelijkheid, consequenties enzo.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:20 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Daar zit ik al 3 topics op te wachten.
De mijne ook
En als mijn zoon dochter zoiets flikt schop ik ze er ook persoonlijk heen
Weet je hoe lang het duurde voor hij uit de kast was? Die knul zit in de knoop met zichzelf. Niet teveel lastigvallen hoor, straks doet hij aangifte.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:20 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Waarom is het zo moeilijk voor jou om toe te geven dat je geen sympathie maar medelijden voelt voor de daders in kwestie?
mijn moeder had me bevolen zelf naar het bureau te gaanquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik denk dat elk gezond ouderpaar hun kroost eigenhandig naar het politiebureau had getrapt. Iets met eigen verantwoordelijkheid, consequenties enzo.
Meid tochquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:22 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Weet je hoe lang het duurde voor hij uit de kast was? Die knul zit in de knoop met zichzelf. Niet teveel lastigvallen hoor, straks doet hij aangifte.
Het juridische concept "opzet" is net wat anders als hoe het woord opzet in alledaags verkeer wordt gebruikt. Het handelen van de dader kan zeker de dood tot gevolg hebben dus het zou kunnen dat "voorwaardelijk opzet" van toepassing is.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:14 schreef Re het volgende:
maar er is er dus een die uit is op de dood van het slachtoffer als ik het goed begrijp... of die andere 7 ook?
Oh daar ben ik best toe bereid hoor, bij deze.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:20 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Waarom is het zo moeilijk voor jou om toe te geven dat je geen sympathie maar medelijden voelt voor de daders in kwestie?
Ho ho, dat valt onder goede opvoeding en dat maakt zaken alleen maar erger, aldus Gnaeusquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik denk dat elk gezond ouderpaar hun kroost eigenhandig naar het politiebureau had getrapt. Iets met eigen verantwoordelijkheid, consequenties enzo.
Heerlijk ironisch deze post.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:21 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ah basisschool retoriek. Het kon ook niet lang duren natuurlijk.
[..]
Wat denk je? Ik spring ook nog even op de stronthoop? Zit het je nog dwars ja?
vaak wel iig ... vaak welquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Ho ho, dat valt onder goede opvoeding en dat maakt zaken alleen maar erger, aldus Gnaeus
Fixed.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Ho ho, dat valt onder goede opvoeding en dat maakt zaken alleen maar erger, aldus gelly Gnaeus
Onzin, poging doodslag is 15 jaar (doodslag) - 1/3 (poging) = 10quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:02 schreef Re het volgende:
poging tot doodstraf heeft trouwens een lagere straf dan toebrengen van lichamelijk letsel las ik ergens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |