SPOILER: bingoprijsjes worden verzorgd door:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Greys op 24-01-2013 23:51:21 ]IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Dat was de derde, want mijn reactie bij de eerste twee vonden jullie leuk.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:42 schreef Greys het volgende:
JaEn die foto van Steve na zijn eerste slok limoncello
![]()
![]()
Je bent uiteraard welkomquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:47 schreef Myraela het volgende:
Mijn stadjeals ik welkom ben dan kom ik ook wel een wijntje doen. Met twi.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:52 schreef Tha_Erik het volgende:
En ik bedoel geen pluche knuffelbeestje. Alhoewel een knuffel met mij op hetzelfde neerkomt denk ik soms.
Tijd en geld niet eens om mee te eten, moet eerst nog werken. Maar wijntjes zijn wel altijd welkom.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Je bent uiteraard welkom
We zitten al wel behoorlijk volTis maar klein kroegje.
Maar als je niet mee wilt eten gaat het nog wel lukken
Boh.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh Myr, kom een drankje doen ja! Krijg je een knuffel.
Ja perfect! Kunnen jullie gazallag meedoen met de kroegbingo om half negenquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tijd en geld niet eens om mee te eten, moet eerst nog werken. Maar wijntjes zijn wel altijd welkom.
Is het goed als we rond een uurtje of half 8 binnenstromen dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik sta gelijk aan eten![]()
Uurtje voor de bingo binnen komen, geeft me prima de tijd om vast 3 wijntjes weg te drinken. Dat heb ik altijd wel nodig voordat ik optimaal kan genieten van zulke gelegenheden.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja perfect! Kunnen jullie gazallag meedoen met de kroegbingo om half negen
ShowChatquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Eigenlijk gaan Steve en MB (en ik maar ik ietsiepietsie later) best nog wel ver terug qua FOK!historie.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:57 schreef twi het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik sta gelijk aan eten![]()
En leuk dat je ook komt
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Jaquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Greys, nog in contact gekomen met Roger?
Ah tof, dan komt ie morgen opdagenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:05 schreef Greys het volgende:
[..]
JaHij is om 13 uur hier en dan zijn we om 13.15 uur in het hotel!
OH GOD HET IS MORGEN ALquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ah tof, dan komt ie morgen opdagen. Dat scheelt in m'n kosten
. Tenminste, als ie geld meeneemt.
Joh ik zie het twee seconden geleden pasquote:
Ja, maar toen twijfelde ik weer of iedereen wel wil dat zijn/haar vrienden weten dat ze in de kroeg zitten zaterdagquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Kan je dan in een reactie niet de rest taggen?
Héééé, wat leuk dat je komt.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:47 schreef Myraela het volgende:
Mijn stadjeals ik welkom ben dan kom ik ook wel een wijntje doen. Met twi.
Wij ook. Ongeveer. Ik denk dat wij nog even de hotelbar gaan bezoeken.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:05 schreef Greys het volgende:
[..]
JaHij is om 13 uur hier en dan zijn we om 13.15 uur in het hotel!
Smoesjes!quote:
hier gaat t ook steeds slechterquote:
Golden Earring? The Script? Vrienden van Amstel?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 08:57 schreef kanovinnie het volgende:
Vanavond nog ff een concertje meepakken
Geen idee. Ergens in amsterdam. Volgens mij de melkweg.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:07 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Golden Earring? The Script? Vrienden van Amstel?
Randstadrail nemen richting Den Haag, na 2 haltes uitstappen (Melanchtonweg) en dan over het fietspad een stukje teruglopen langs het spoor en daar zit dan bij de spoorwegovergang Het Halve Maatje.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:10 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Nog even thuis knokken geloof ik, maar ik zie dat ik al ingeschreven sta voor het eten...m'n lief was wat minder cooporatief omdat ik net een week in Zweden zat voor werk, maar ja...ik ben verder een gruwelijke huismus wel, dus ik moet ook eens de deur uit![]()
beetje te doen met een tram ofzo die kroeg? Ik pak de trein naar R'dam vanuit Hilversum.
Last van je strot?quote:
neem lief gewoon mee danquote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:10 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Nog even thuis knokken geloof ik, maar ik zie dat ik al ingeschreven sta voor het eten...m'n lief was wat minder cooporatief omdat ik net een week in Zweden zat voor werk, maar ja...ik ben verder een gruwelijke huismus wel, dus ik moet ook eens de deur uit![]()
beetje te doen met een tram ofzo die kroeg? Ik pak de trein naar R'dam vanuit Hilversum.
komt wel goed morgenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Last van je strot?
ff berenburg halen, citroensap, kokend water ende suiker
Groene thee + rum + citroensap en een klein schepje suiker, die gebruik ik meestalquote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Last van je strot?
ff berenburg halen, citroensap, kokend water ende suiker
SAIL!quote:
Stroh Rum 80, recht uit de fles je strot in. Je voelt 'm de rest van de week niet meer.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Groene thee + rum + citroensap en een klein schepje suiker, die gebruik ik meestal
klimaatsysteem uitschakelen werkt ookquote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Groene thee + rum + citroensap en een klein schepje suiker, die gebruik ik meestal
Voor de rest voel je gelijk ook niets meer, maar who's countingquote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:31 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Stroh Rum 80, recht uit de fles je strot in. Je voelt 'm de rest van de week niet meer.
Sailquote:
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:10 schreef Captain_Fabulous het volgende:
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:31 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Stroh Rum 80, recht uit de fles je strot in. Je voelt 'm de rest van de week niet meer.
Goed punt!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
klimaatsysteem uitschakelen werkt ook
Sleutels, portomewallet, telefoon en gaan?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:37 schreef Qwea het volgende:
Ik ga mijn tas straks maar eens inpakken. Scheelt me morgen stress
ja doeiquote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:42 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Sleutels, portomewallet, telefoon en gaan?
was jij soms ook op die Fok verjaardagsmeet-feest bij Oksel in Twente?quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:48 schreef Myraela het volgende:
Als ik niet welkom ben ook, rebels dat ik ben.
Okay, stiekem niet hoor. Kei verlegen enzo. hihihihihiih.
Sail!quote:
Geen pyama?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja doei
Kleren, oplader, kussen, drankflessen voor orgasme, oordoppen, cocktailshaker, ondergoed, tandenborstel.
En dat was het dan denk
Stick met muziekquote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja doei
Kleren, oplader, kussen, drankflessen voor orgasme, oordoppen, cocktailshaker, ondergoed, tandenborstel.
En dat was het dan denk
Nee.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:03 schreef Qwea het volgende:
Bingo cadeautje mot ik nog wel ff inpakken
Ik slaap in ondergoedquote:
alle muziek kunnen vinden?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja doei
En dat was het dan denk
n beugelbh slaapt niet zo tofquote:
So not my problem...quote:
Geen ervaring meequote:
Vaag, vaag? Ik heb het gevoel dat wij de beste vrienden zijn. Blijkbaar niet dusquote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:16 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Begint de bingo wel een beetje op tijd, anders moet ik weg voor ik een kaart vol heb, maar ach, dan geef ik die wel aan Kano ofzo. Die ken ik tenslotte vaag van het fiets topic
Zie OP:quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:16 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Begint de bingo wel een beetje op tijd, anders moet ik weg voor ik een kaart vol heb, maar ach, dan geef ik die wel aan Kano ofzo. Die ken ik tenslotte vaag van het fiets topic
uitproberenquote:
Joop zoenenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:29 schreef kanovinnie het volgende:
Wat moet je doen met een valse bingo?
met of zonder?quote:
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:32 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Met natuurlijk, hij is bijna jarig
onder de tafel.quote:
Je laat die arme man toch niet zo diep bukken?quote:
Oei, dan pas ik wel op!quote:
Neuh, bedankt.quote:
Volgens Greys hoeft het niet ingepakt!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:03 schreef Qwea het volgende:
Bingo cadeautje mot ik nog wel ff inpakken
Uiteraard. Toffe meet was dat.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:57 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
was jij soms ook op die Fok verjaardagsmeet-feest bij Oksel in Twente?
Fixed.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:51 schreef Captain_Fabulous het volgende:
best wel, alleen mocht ik toen van de medische stand niet drinken. Nu kan/mag ik weer een neutje, dus deze wordt siewosie al leuker
Goed, dat is vorige week dinsdag geknipt dus perfectquote:
Myr is episch.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:52 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Was jij niet episch ofzo? Er komen flardes memory boven.
Nee. 90% niet. Niet te vinden via torrentquote:
Geen whoesjquote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Goed, dat is vorige week dinsdag geknipt dus perfect. Geen whoesj. Maar dat is prima.
Helaasquote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:53 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Geen whoesj
Mijn meneer is bezig om een whoesj aan te meten en de foto's van jullie samen zouden episch zijn geweest
Greys ripte een hoop van youtubequote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee. 90% niet. Niet te vinden via torrentPlus Greys heeft alles gedownload zei muis.
ooh. tofquote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Volgens Greys hoeft het niet ingepakt!
daar doe ik niet aanquote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Greys ripte een hoop van youtube.
Laat 'm aan je haar zitten, mens.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:54 schreef Muis006 het volgende:
Ik zit steeds zijn haar goed te doen en dan zegt 'ie met een pruillip: dat mag ik nooit bij jou..
Ik kan me bar weinig van die meet herinneren. We hebben toen de raarste troep gedronken "ONZ- mixjes" en ik vrees dat ik iets teveel op heb.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:52 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Was jij niet episch ofzo? Er komen flardes memory boven.
Ik vind mijne tofquote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:56 schreef Muis006 het volgende:
Ik ben een beetje huiverig voor Q haar bingoprijsje.
Dat doe ik ookquote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Laat 'm aan je haar zitten, mens.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:56 schreef Muis006 het volgende:
Ik ben een beetje huiverig voor Q haar bingoprijsje.
Ja.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Toch goed dus dat ik je tipte over deze meet
Samen douchenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:56 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat doe ik ook
..de 5 minuten voor ik ga douchen whehe.
DMquote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:57 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat is het?
I'll show you mine if you show me yours
het was vaag, maar eigenlijk nog vager als je zoals ik nuchter was...de rest van de wereld is dan zo vaag aan het doenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kan me bar weinig van die meet herinneren. We hebben toen de raarste troep gedronken "ONZ- mixjes" en ik vrees dat ik iets teveel op heb.
Maar episch ben ik uiteraard sowieso.
Ik heb niks gedownload. Vroeg je laatst ook al per appquote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee. 90% niet. Niet te vinden via torrentPlus Greys heeft alles gedownload zei muis.
Die is heel simpel (en superlekker)quote:
Noes dat vind ik zo irritantquote:
De afspraak is dat als je met andere mensen op de foto staat dat je dan eerst even moet checken of die persoon het er wel mee eens is om op facebook te staan.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:02 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Dus de foto's kunnen veilig op Facebook?
Als je even terugleest zie je dat Peter om het recept van een taart vroegquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:06 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Je hebt het opeens over taart...
Voordat je een foto online gooit (hier of facebook) even vragen of degene met wie je op de foto staat dat ook goed vindtquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:02 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ja, goed opgelet!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:13 schreef Tha_Erik het volgende:
He muis, heb je recentelijk je onderschrift veranderd? Eerst stond mijn quote onderaan
.
Teruglezen is voor N00bsquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:07 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Als je even terugleest zie je dat Peter om het recept van een taart vroeg.
Nee.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:02 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Zoals ik en greys ook al zeidenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee.
Want sommige mensen, waaronder ik willen niet online. Dus eerst checken of mensen online willen en dan pas kan het ergens.
Ik was naar de appiequote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zoals ik en greys ook al zeiden.
true storyquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:22 schreef Muis006 het volgende:
Trouwens, Facebook en veilig is contradictio in terminis.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:14 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja, goed opgelet!
Ik vond kanovinnie's post dreigend edoch sensueel dus die mocht erin (pun intended).
nee, ik ga echt niet eerst aan iemand vragen of ze niet op de foto willenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:22 schreef Myraela het volgende:
Als je foto's wil maken moet je het eerst even aan degene die op de foto's staan vragen of zij het goed vinden. Voordat je de foto's online zet.
No offence maar als je niet online wilt moet je ook niet naar een meet komen. Als ik foto's maak en jij wilt niet online kan ik daar best een beetje rekening mee houden, maar als je op de achtergrond op een foto staat die verder helemaal tof is ga ik 'm niet daarom niet uploaden.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee.
Want sommige mensen, waaronder ik willen niet online. Dus eerst checken of mensen online willen en dan pas kan het ergens.
Maar jij maakt ook mooie foto'squote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee, ik ga echt niet eerst aan iemand vragen of ze niet op de foto willen
t is de vorige keer ook gewoon goed gegaan zoals t afgesproken is
foto's maken geen probleem, alles in de emmer en niet publiceren verder buiten de emmer zonder toestemming
Het is dat ik niet met je op 1 kamer slaap, dan ben ik alleen sensueel.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:25 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Allemaal
Ben jij ooit iets anders dan dreigend en sensueel?
Zijn er mensen die lelijke foto's makenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar jij maakt ook mooie foto's.
Oehquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:26 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het is dat ik niet met je op 1 kamer slaap, dan ben ik alleen sensueel.
Je bedoelt dat je alleen slaapt en dus alleen sensueel bent?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:26 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het is dat ik niet met je op 1 kamer slaap, dan ben ik alleen sensueel.
Maar het gaat ook om degene die de foto maaktquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:27 schreef kanovinnie het volgende:
Sowieso, als er iemand met een DSLR loopt wel allemaal zeggen dat je niet zo'n dure camera nodig hebt om een mooie foto te maken, maar dat het om degene gaat die de foto maakt. En datje iphone ook hele mooie foto's maakt.
das waar, ik heb ook gewone collega's op FB. Ik zou in hun achting kunnen dalen als er een foto komt van mij met een bingoblad in 1 hand, limonocello in de ander, een epische Fokster op schoot, taart in het gezicht, met satesaus sporen bij m'n mondhoeken.... In de emmer houden dus.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:22 schreef Muis006 het volgende:
Trouwens, Facebook en veilig is contradictio in terminis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
Juist.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je alleen slaapt en dus alleen sensueel bent?
Toch nog iemand die dat vindquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar het gaat ook om degene die de foto maakt. Tenminste, ik vind dat ik best aardige foto's maak met m'n 7 jaar oude compactje
.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:28 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
das waar, ik heb ook gewone collega's op FB. Ik zou in hun achting kunnen dalen als er een foto komt van mij met een bingoblad in 1 hand, limonocello in de ander, een epische Fokster op schoot, taart in het gezicht, met satesaus sporen bij m'n mondhoeken.... In de emmer houden dus.Mag ik niet op schoot?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
M'n moeder is ook haske trots hoorquote:
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
M'n moeder is ook haske trots hoor.
Of jij moet niet naar een meet komen waar dit gewoon de afspraken zijn die gemaakt zijn.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
No offence maar als je niet online wilt moet je ook niet naar een meet komen. Als ik foto's maak en jij wilt niet online kan ik daar best een beetje rekening mee houden, maar als je op de achtergrond op een foto staat die verder helemaal tof is ga ik 'm niet daarom niet uploaden.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
M'n moeder is ook haske trots hoor.
Heeft Henk Limoncello?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Gelukkig zijn we niet vaag bij Henk. Nooit. Altijd heel rustig en kalm en beschaafd. En we drinken allemaal niet. Ook geen limoncello.
zeg, ga je mond eens spoelenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:27 schreef kanovinnie het volgende:
Sowieso, als er iemand met een DSLR loopt wel allemaal zeggen dat je niet zo'n dure camera nodig hebt om een mooie foto te maken, maar dat het om degene gaat die de foto maakt. En datje iphone ook hele mooie foto's maakt.
plus, dan blur je de persoon uit de achtergrond weg. Klaar.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Of jij moet niet naar een meet komen waar dit gewoon de afspraken zijn die gemaakt zijn.
Geen zorgen, neem mijn camera niet meequote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Of jij moet niet naar een meet komen waar dit gewoon de afspraken zijn die gemaakt zijn.
Huhhuhu zoek je compensatie dat je zo'n grote lens hebt?!@?#!?@#quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
zeg, ga je mond eens spoelen
* Ynske blijft wel thuis
* Ynske belt greys en cat en erik afquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Huhhuhu zoek je compensatie dat je zo'n grote lens hebt?!@?#!?@#
Aan het eind van de avond niet meerquote:
Je blijft niet thuis. En je neemt je apparaat ook maar meequote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
zeg, ga je mond eens spoelen
* Ynske blijft wel thuis
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:28 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
das waar, ik heb ook gewone collega's op FB. Ik zou in hun achting kunnen dalen als er een foto komt van mij met een bingoblad in 1 hand, limonocello in de ander, een epische Fokster op schoot, taart in het gezicht, met satesaus sporen bij m'n mondhoeken.... In de emmer houden dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Mijn insperatie voor flauwe opmerkingen zijn op. MAar ik ben wel nog opzoek naar een camera die goede foto's maakt. Tips? Ik wil nu een goeie dus wil er best geld aan uit geven. 100e uro is toch wel genoegquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
* Ynske belt greys en cat en erik af
Ben jij even blij dat we niet in Bienvenue zittenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:37 schreef Goodbye het volgende:
Me tooooo!
En ik ga morgen mijn haar wassen! In het hotel! Want mijn boiler is stuk en ik heb dus geen warm water!
Ahwquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:37 schreef Goodbye het volgende:
Me tooooo!
En ik ga morgen mijn haar wassen! In het hotel! Want mijn boiler is stuk en ik heb dus geen warm water!
Jaaaaa, stortdouche!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ben jij even blij dat we niet in Bienvenue zitten.
Ja, ik hoop dat 'ie het magisch weer gaat doen vanavond/morgen, maar ik vrees het ergste. Hoop dat er morgen nog een monteur kan komen of anders maandag.quote:
Die hebben ook gewoon warm water heurquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ben jij even blij dat we niet in Bienvenue zitten.
Mijn kamer had de beste. Met luchtige douchegordijnen als muren.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:38 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Jaaaaa, stortdouche!![]()
![]()
Al hadden Greys, Roozjee en ik de vorige keer best een goede badkamer!
wtf?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:41 schreef Muis006 het volgende:
Iedere keer als ik aan Bienvenue denk zie ik een grote donkere plek voor me met 1 brede lichtstraal die op Erik focust, in foetushouding op zijn bed liggend met het badkamergordijn aan zijn neusgaten vastgeplakt.
Ik had een eckte eckte badkamertquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mijn kamer had de beste. Met luchtige douchegordijnen als muren.
Zonder wc, die werd ondergepuupt door de bovenbuurman!quote:
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:45 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zonder wc, die werd ondergepuupt door de bovenbuurman!
ga jij lekker FOT moddenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mijn insperatie voor flauwe opmerkingen zijn op. MAar ik ben wel nog opzoek naar een camera die goede foto's maakt. Tips? Ik wil nu een goeie dus wil er best geld aan uit geven. 100e uro is toch wel genoeg
Ik ben geen mod op FOTquote:
Jij bent onze Chatgeneraal!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:53 schreef kanovinnie het volgende:
Waarom denkt iedereen altijd dat ik een FOT mod ben
doe dan GC maarquote:
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je blijft niet thuis. En je neemt je apparaat ook maar mee.
Ik dacht het eigenlijk ookquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:53 schreef kanovinnie het volgende:
Misschien bemoei je je er gewoon te veel meequote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:53 schreef kanovinnie het volgende:
Ik neig naar een jurk. En dan is er nog de keus tussen 2. Dus nee, ik weet het nog niet.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:00 schreef Muis006 het volgende:
Blissebips, weet je al wat je aan doet?
Het staat je toch allemaal prachtigquote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:02 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik neig naar een jurk. En dan is er nog de keus tussen 2. Dus nee, ik weet het nog niet.
En jij?
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:04 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Het staat je toch allemaal prachtig![]()
Ik weet het ook nog nietga straks naar de stad want ik moet een nieuwe spijkerbroek hebben, maar misschien kom ik met een jurkje thuis ofzo
/vrouw
plek zatquote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
kan ik mijn jurk aandoen in de dameswc? is daar genoeg ruimte?
Ik heb me daar de vorige keer ook verkleedquote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
kan ik mijn jurk aandoen in de dameswc? is daar genoeg ruimte?
Klinkt lekker! maar vetquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:02 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Die is heel simpel (en superlekker): ik heb gewoon in twee ronde springvormen biscuitkapsels gebakken (recept daarvoor staat op inet maar je kan ook mix bij jamin kopen), Gewoon 1 taart pakken, daar een dikke laag slagroom opgeklopt met klopfix op, dan door de helft gesneden aardbeien erop, andere taart erop, hele ding afsmeren met een dikke laag slagroom, nog meer aardbeien erop, klaar
Hij was hier binnen een dag op
Komt dat er nog eens extra bij?quote:
Kom je toch?quote:
Ja. Maar dan ben je met z'n 3'en nog goedkoper uit dan dat jullie met z'n 2'en waren.quote:
Nou lekker dan, heb ik speciaal een mooi rokje voor mezelf gekocht, dat past zo mooi bij elkaar. Kom je in een spijkerbroekquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:03 schreef BrandX het volgende:
Gewoon spijkerbroek met trui voor mij hoor![]()
(sowieso heb ik helemaal geen rokjes of jurkjes)
Ik denk dat ik dan overdressed ben.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:24 schreef Myraela het volgende:
Monopoly gewoon met de bibs bloot gaan.
Is dat een goeps dress code? dan verkleed ik me ook even als ik er ben, anders krijg ik in de trein denk ik teveel commentaarquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:24 schreef Myraela het volgende:
Monopoly gewoon met de bibs bloot gaan.
Hoe ga jij in het Rotterdamse arriveren?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:20 schreef Steve het volgende:
[..]
Ja. Maar dan ben je met z'n 3'en nog goedkoper uit dan dat jullie met z'n 2'en waren.
Kloptquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:20 schreef Steve het volgende:
[..]
Ja. Maar dan ben je met z'n 3'en nog goedkoper uit dan dat jullie met z'n 2'en waren.
Gaat ie niet met de limousynske?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hoe ga jij in het Rotterdamse arriveren?
Gewoon treinen denk ik, want ben 's middags eerst in Eindhoven.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hoe ga jij in het Rotterdamse arriveren?
Takke en haar vent zouden rond vier uur in Rotterdam zijn, wellicht kun je met hen iets afspreken als dat voor jou haalbaar is. De limosynske vertrekt al uuuuuuren eerder. (quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:36 schreef Steve het volgende:
[..]
Gewoon treinen denk ik, want ben 's middags eerst in Eindhoven.
Blijkbaar nietquote:
rijdt vanuit het diepe zuijje, vertrekt rond 11 uur bij mij ( of eerder of later), pikt Erik op en komt rond 1 uur aan chez hotel.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:39 schreef Steve het volgende:
[..]
Hoe laat? En van waar uit? Contact ik Ysnke eerst nog even..
beetje sneu dat werkelijk niemand met je wil meerijden. Echt waar.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:39 schreef Muis006 het volgende:
De LiMuisine rijdt ook al om 12 uur dus..
Krijg je het morgen!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:41 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb je adres niet. Ik wou nog kerstkaarten sturen
In januari?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Krijg je het morgen!kerstkaarten zijn altijd welkom.
Ik. Ga. Geen. Schuldgevoel. Krijgen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
beetje sneu dat werkelijk niemand met je wil meerijden. Echt waar.
Februari is ook goed. Ik ben daar niet moeilijk in.quote:
Ergens tussen half 12 en half 13 of eerder of later (niet eerder denk ik eigenlijk) denk ik dat ze misschien eens bij mij zullen aankloppen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:39 schreef Steve het volgende:
[..]
Hoe laat? En van waar uit? Contact ik Ysnke eerst nog even..
ik zou toch maar uitgaan van half 12quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ergens tussen half 12 en half 13 of eerder of later (niet eerder denk ik eigenlijk) denk ik dat ze misschien eens bij mij zullen aankloppen.
*ruikt onder oksel*quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik. Ga. Geen. Schuldgevoel. Krijgen.
Tuurlijk niet! Wantquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik. Ga. Geen. Schuldgevoel. Krijgen.
Oh ok.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
ik zou toch maar uitgaan van half 12
Zie ondertitel van de Muis.quote:
Ik blij gewoon de hele tijd bij je in de buurtquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:50 schreef Tha_Erik het volgende:
De bazentafel neemt niemand ons af. Tenzij iemand je van me steelt bij de gaan-zitten-ceremonie.
Directeur Erik?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:52 schreef Tha_Erik het volgende:
De vorige keer droeg ik alle gesprekken. En het leukst/ergst was toen ik tegen iemand zei "Weet je wel wie ik ben?!"
Het klonk nogal alsof ik mezelf erg belangrijk vond. Was stiekem ook zo
.
dat klinkt als iets wat in BNW een goed onderwerp zou zijn. Combineer het met NWO of reptiliamns...klaar.quote:
Hebben ze ook zo'n tafel met die kralen die aan zo'n ijzeren draad vastzitten? Die maakt van die heul rare bochten enzo.quote:
Ceequote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:52 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik blij gewoon de hele tijd bij je in de buurt
Cee ook
Ik schuif er ook stilletjes bijquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:52 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik blij gewoon de hele tijd bij je in de buurt
Cee ook
Ik vond het zo komisch toen jullie me wilden wijsmaken dat je echt Erik Jezus Klaas heet.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:52 schreef Tha_Erik het volgende:
De vorige keer droeg ik alle gesprekken. En het leukst/ergst was toen ik tegen iemand zei "Weet je wel wie ik ben?!"
Het klonk nogal alsof ik mezelf erg belangrijk vond. Was stiekem ook zo
.
Ik weet het niet, maar ik hoop het van harte, ik neem dan wel aan dat ze ook speelgoedautootjes hebben, dan zullen wij ons zeker de hele avond vermakenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hebben ze ook zo'n tafel met die kralen die aan zo'n ijzeren draad vastzitten? Die maakt van die heul rare bochten enzo.
Daar wil ik zitten met een beker appelsap. Geen fristi want daar wordt ik driftig van.
hihihi komen en Erik in één zinquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:54 schreef Steve het volgende:
Ik zal Ynske even pm'en, en in Eindhoven richting Erik komen.
IS THIS A DAGGER WHICH I SEE BEFORE MEquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:54 schreef Steve het volgende:
dat lijkt mij 'nen goeien deal! Ynske kan ook beter dan ik aangeven hoe laat we waar zijn.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:54 schreef Steve het volgende:
Bazigheidquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:54 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Wat definieert een bazen tafel eigenlijk, converstaie volume of persoonlijkheid? Weet ik waar ik voor moet gaan...
Fristi!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar ik hoop het van harte, ik neem dan wel aan dat ze ook speelgoedautootjes hebben, dan zullen wij ons zeker de hele avond vermaken
Appelsap kan ik niet tegen, daar krijg ik gas vanik wil chocomel!
Spannendquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:54 schreef Steve het volgende:
Steve komt wel vaker richting mij en ik richting hem. Soms komen we naar elkaar toequote:
Wat een rekelsquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Steve komt wel vaker richting mij en ik richting hem. Soms komen we naar elkaar toe.
Nee man, jij mengt je gewoon meteen al met iedereenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:56 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben echt benieuwd naar hoe iedereen is. Ik ga in een hoekje staan en vooral veel observeren. Later in de avond durf ik vast wel iemand aan te spreken
Erik heeft morgen een hoop troostwerk te verrichten.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:54 schreef Muis006 het volgende:
[..]
IS THIS A DAGGER WHICH I SEE BEFORE ME
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |