Golden Earring? The Script? Vrienden van Amstel?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 08:57 schreef kanovinnie het volgende:
Vanavond nog ff een concertje meepakken
Geen idee. Ergens in amsterdam. Volgens mij de melkweg.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:07 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Golden Earring? The Script? Vrienden van Amstel?
Randstadrail nemen richting Den Haag, na 2 haltes uitstappen (Melanchtonweg) en dan over het fietspad een stukje teruglopen langs het spoor en daar zit dan bij de spoorwegovergang Het Halve Maatje.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:10 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Nog even thuis knokken geloof ik, maar ik zie dat ik al ingeschreven sta voor het eten...m'n lief was wat minder cooporatief omdat ik net een week in Zweden zat voor werk, maar ja...ik ben verder een gruwelijke huismus wel, dus ik moet ook eens de deur uit![]()
beetje te doen met een tram ofzo die kroeg? Ik pak de trein naar R'dam vanuit Hilversum.
Last van je strot?quote:
neem lief gewoon mee danquote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:10 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Nog even thuis knokken geloof ik, maar ik zie dat ik al ingeschreven sta voor het eten...m'n lief was wat minder cooporatief omdat ik net een week in Zweden zat voor werk, maar ja...ik ben verder een gruwelijke huismus wel, dus ik moet ook eens de deur uit![]()
beetje te doen met een tram ofzo die kroeg? Ik pak de trein naar R'dam vanuit Hilversum.
komt wel goed morgenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Last van je strot?
ff berenburg halen, citroensap, kokend water ende suiker
Groene thee + rum + citroensap en een klein schepje suiker, die gebruik ik meestalquote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Last van je strot?
ff berenburg halen, citroensap, kokend water ende suiker
SAIL!quote:
Stroh Rum 80, recht uit de fles je strot in. Je voelt 'm de rest van de week niet meer.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Groene thee + rum + citroensap en een klein schepje suiker, die gebruik ik meestal
klimaatsysteem uitschakelen werkt ookquote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Groene thee + rum + citroensap en een klein schepje suiker, die gebruik ik meestal
Voor de rest voel je gelijk ook niets meer, maar who's countingquote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:31 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Stroh Rum 80, recht uit de fles je strot in. Je voelt 'm de rest van de week niet meer.
Sailquote:
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:10 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |