Zie ondertitel van de Muis.quote:
Ik blij gewoon de hele tijd bij je in de buurtquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:50 schreef Tha_Erik het volgende:
De bazentafel neemt niemand ons af. Tenzij iemand je van me steelt bij de gaan-zitten-ceremonie.
Directeur Erik?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:52 schreef Tha_Erik het volgende:
De vorige keer droeg ik alle gesprekken. En het leukst/ergst was toen ik tegen iemand zei "Weet je wel wie ik ben?!"
Het klonk nogal alsof ik mezelf erg belangrijk vond. Was stiekem ook zo
.
dat klinkt als iets wat in BNW een goed onderwerp zou zijn. Combineer het met NWO of reptiliamns...klaar.quote:
Hebben ze ook zo'n tafel met die kralen die aan zo'n ijzeren draad vastzitten? Die maakt van die heul rare bochten enzo.quote:
Ceequote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:52 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik blij gewoon de hele tijd bij je in de buurt
Cee ook
Ik schuif er ook stilletjes bijquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:52 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik blij gewoon de hele tijd bij je in de buurt
Cee ook
Ik vond het zo komisch toen jullie me wilden wijsmaken dat je echt Erik Jezus Klaas heet.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:52 schreef Tha_Erik het volgende:
De vorige keer droeg ik alle gesprekken. En het leukst/ergst was toen ik tegen iemand zei "Weet je wel wie ik ben?!"
Het klonk nogal alsof ik mezelf erg belangrijk vond. Was stiekem ook zo
.
Ik weet het niet, maar ik hoop het van harte, ik neem dan wel aan dat ze ook speelgoedautootjes hebben, dan zullen wij ons zeker de hele avond vermakenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hebben ze ook zo'n tafel met die kralen die aan zo'n ijzeren draad vastzitten? Die maakt van die heul rare bochten enzo.
Daar wil ik zitten met een beker appelsap. Geen fristi want daar wordt ik driftig van.
hihihi komen en Erik in één zinquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:54 schreef Steve het volgende:
Ik zal Ynske even pm'en, en in Eindhoven richting Erik komen.
IS THIS A DAGGER WHICH I SEE BEFORE MEquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:54 schreef Steve het volgende:
dat lijkt mij 'nen goeien deal! Ynske kan ook beter dan ik aangeven hoe laat we waar zijn.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:54 schreef Steve het volgende:
Bazigheidquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:54 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Wat definieert een bazen tafel eigenlijk, converstaie volume of persoonlijkheid? Weet ik waar ik voor moet gaan...
Fristi!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar ik hoop het van harte, ik neem dan wel aan dat ze ook speelgoedautootjes hebben, dan zullen wij ons zeker de hele avond vermaken
Appelsap kan ik niet tegen, daar krijg ik gas vanik wil chocomel!
Spannendquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:54 schreef Steve het volgende:
Steve komt wel vaker richting mij en ik richting hem. Soms komen we naar elkaar toequote:
Wat een rekelsquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Steve komt wel vaker richting mij en ik richting hem. Soms komen we naar elkaar toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |