Als je even terugleest zie je dat Peter om het recept van een taart vroegquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:06 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Je hebt het opeens over taart...
Voordat je een foto online gooit (hier of facebook) even vragen of degene met wie je op de foto staat dat ook goed vindtquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:02 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Dus de foto's kunnen veilig op Facebook?
Ja, goed opgelet!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:13 schreef Tha_Erik het volgende:
He muis, heb je recentelijk je onderschrift veranderd? Eerst stond mijn quote onderaan
.
Teruglezen is voor N00bsquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:07 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Als je even terugleest zie je dat Peter om het recept van een taart vroeg.
Nee.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:02 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Dus de foto's kunnen veilig op Facebook?
Zoals ik en greys ook al zeidenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee.
Want sommige mensen, waaronder ik willen niet online. Dus eerst checken of mensen online willen en dan pas kan het ergens.
Ik was naar de appiequote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zoals ik en greys ook al zeiden.
true storyquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:22 schreef Muis006 het volgende:
Trouwens, Facebook en veilig is contradictio in terminis.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:14 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja, goed opgelet!
Ik vond kanovinnie's post dreigend edoch sensueel dus die mocht erin (pun intended).
nee, ik ga echt niet eerst aan iemand vragen of ze niet op de foto willenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:22 schreef Myraela het volgende:
Als je foto's wil maken moet je het eerst even aan degene die op de foto's staan vragen of zij het goed vinden. Voordat je de foto's online zet.
No offence maar als je niet online wilt moet je ook niet naar een meet komen. Als ik foto's maak en jij wilt niet online kan ik daar best een beetje rekening mee houden, maar als je op de achtergrond op een foto staat die verder helemaal tof is ga ik 'm niet daarom niet uploaden.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee.
Want sommige mensen, waaronder ik willen niet online. Dus eerst checken of mensen online willen en dan pas kan het ergens.
Maar jij maakt ook mooie foto'squote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee, ik ga echt niet eerst aan iemand vragen of ze niet op de foto willen
t is de vorige keer ook gewoon goed gegaan zoals t afgesproken is
foto's maken geen probleem, alles in de emmer en niet publiceren verder buiten de emmer zonder toestemming
Het is dat ik niet met je op 1 kamer slaap, dan ben ik alleen sensueel.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:25 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Allemaal
Ben jij ooit iets anders dan dreigend en sensueel?
Zijn er mensen die lelijke foto's makenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar jij maakt ook mooie foto's.
Oehquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:26 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het is dat ik niet met je op 1 kamer slaap, dan ben ik alleen sensueel.
Je bedoelt dat je alleen slaapt en dus alleen sensueel bent?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:26 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het is dat ik niet met je op 1 kamer slaap, dan ben ik alleen sensueel.
Maar het gaat ook om degene die de foto maaktquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:27 schreef kanovinnie het volgende:
Sowieso, als er iemand met een DSLR loopt wel allemaal zeggen dat je niet zo'n dure camera nodig hebt om een mooie foto te maken, maar dat het om degene gaat die de foto maakt. En datje iphone ook hele mooie foto's maakt.
das waar, ik heb ook gewone collega's op FB. Ik zou in hun achting kunnen dalen als er een foto komt van mij met een bingoblad in 1 hand, limonocello in de ander, een epische Fokster op schoot, taart in het gezicht, met satesaus sporen bij m'n mondhoeken.... In de emmer houden dus.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:22 schreef Muis006 het volgende:
Trouwens, Facebook en veilig is contradictio in terminis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
Juist.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je alleen slaapt en dus alleen sensueel bent?
Toch nog iemand die dat vindquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar het gaat ook om degene die de foto maakt. Tenminste, ik vind dat ik best aardige foto's maak met m'n 7 jaar oude compactje
.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:28 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
das waar, ik heb ook gewone collega's op FB. Ik zou in hun achting kunnen dalen als er een foto komt van mij met een bingoblad in 1 hand, limonocello in de ander, een epische Fokster op schoot, taart in het gezicht, met satesaus sporen bij m'n mondhoeken.... In de emmer houden dus.Mag ik niet op schoot?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
M'n moeder is ook haske trots hoorquote:
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
M'n moeder is ook haske trots hoor.
Of jij moet niet naar een meet komen waar dit gewoon de afspraken zijn die gemaakt zijn.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
No offence maar als je niet online wilt moet je ook niet naar een meet komen. Als ik foto's maak en jij wilt niet online kan ik daar best een beetje rekening mee houden, maar als je op de achtergrond op een foto staat die verder helemaal tof is ga ik 'm niet daarom niet uploaden.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
M'n moeder is ook haske trots hoor.
Heeft Henk Limoncello?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Gelukkig zijn we niet vaag bij Henk. Nooit. Altijd heel rustig en kalm en beschaafd. En we drinken allemaal niet. Ook geen limoncello.
zeg, ga je mond eens spoelenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:27 schreef kanovinnie het volgende:
Sowieso, als er iemand met een DSLR loopt wel allemaal zeggen dat je niet zo'n dure camera nodig hebt om een mooie foto te maken, maar dat het om degene gaat die de foto maakt. En datje iphone ook hele mooie foto's maakt.
plus, dan blur je de persoon uit de achtergrond weg. Klaar.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Of jij moet niet naar een meet komen waar dit gewoon de afspraken zijn die gemaakt zijn.
Geen zorgen, neem mijn camera niet meequote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Of jij moet niet naar een meet komen waar dit gewoon de afspraken zijn die gemaakt zijn.
Huhhuhu zoek je compensatie dat je zo'n grote lens hebt?!@?#!?@#quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
zeg, ga je mond eens spoelen
* Ynske blijft wel thuis
* Ynske belt greys en cat en erik afquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Huhhuhu zoek je compensatie dat je zo'n grote lens hebt?!@?#!?@#
Aan het eind van de avond niet meerquote:
Je blijft niet thuis. En je neemt je apparaat ook maar meequote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
zeg, ga je mond eens spoelen
* Ynske blijft wel thuis
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:28 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
das waar, ik heb ook gewone collega's op FB. Ik zou in hun achting kunnen dalen als er een foto komt van mij met een bingoblad in 1 hand, limonocello in de ander, een epische Fokster op schoot, taart in het gezicht, met satesaus sporen bij m'n mondhoeken.... In de emmer houden dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |