Mijn insperatie voor flauwe opmerkingen zijn op. MAar ik ben wel nog opzoek naar een camera die goede foto's maakt. Tips? Ik wil nu een goeie dus wil er best geld aan uit geven. 100e uro is toch wel genoegquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
* Ynske belt greys en cat en erik af
Ben jij even blij dat we niet in Bienvenue zittenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:37 schreef Goodbye het volgende:
Me tooooo!
En ik ga morgen mijn haar wassen! In het hotel! Want mijn boiler is stuk en ik heb dus geen warm water!
Ahwquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:37 schreef Goodbye het volgende:
Me tooooo!
En ik ga morgen mijn haar wassen! In het hotel! Want mijn boiler is stuk en ik heb dus geen warm water!
Jaaaaa, stortdouche!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ben jij even blij dat we niet in Bienvenue zitten.
Ja, ik hoop dat 'ie het magisch weer gaat doen vanavond/morgen, maar ik vrees het ergste. Hoop dat er morgen nog een monteur kan komen of anders maandag.quote:
Die hebben ook gewoon warm water heurquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ben jij even blij dat we niet in Bienvenue zitten.
Mijn kamer had de beste. Met luchtige douchegordijnen als muren.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:38 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Jaaaaa, stortdouche!![]()
![]()
Al hadden Greys, Roozjee en ik de vorige keer best een goede badkamer!
wtf?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:41 schreef Muis006 het volgende:
Iedere keer als ik aan Bienvenue denk zie ik een grote donkere plek voor me met 1 brede lichtstraal die op Erik focust, in foetushouding op zijn bed liggend met het badkamergordijn aan zijn neusgaten vastgeplakt.
Ik had een eckte eckte badkamertquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mijn kamer had de beste. Met luchtige douchegordijnen als muren.
Zonder wc, die werd ondergepuupt door de bovenbuurman!quote:
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:45 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zonder wc, die werd ondergepuupt door de bovenbuurman!
ga jij lekker FOT moddenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mijn insperatie voor flauwe opmerkingen zijn op. MAar ik ben wel nog opzoek naar een camera die goede foto's maakt. Tips? Ik wil nu een goeie dus wil er best geld aan uit geven. 100e uro is toch wel genoeg
Ik ben geen mod op FOTquote:
Jij bent onze Chatgeneraal!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:53 schreef kanovinnie het volgende:
Waarom denkt iedereen altijd dat ik een FOT mod ben
doe dan GC maarquote:
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je blijft niet thuis. En je neemt je apparaat ook maar mee.
Ik dacht het eigenlijk ookquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:53 schreef kanovinnie het volgende:
Misschien bemoei je je er gewoon te veel meequote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:53 schreef kanovinnie het volgende:
Ik neig naar een jurk. En dan is er nog de keus tussen 2. Dus nee, ik weet het nog niet.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:00 schreef Muis006 het volgende:
Blissebips, weet je al wat je aan doet?
Het staat je toch allemaal prachtigquote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:02 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik neig naar een jurk. En dan is er nog de keus tussen 2. Dus nee, ik weet het nog niet.
En jij?
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:04 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Het staat je toch allemaal prachtig![]()
Ik weet het ook nog nietga straks naar de stad want ik moet een nieuwe spijkerbroek hebben, maar misschien kom ik met een jurkje thuis ofzo
/vrouw
plek zatquote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
kan ik mijn jurk aandoen in de dameswc? is daar genoeg ruimte?
Ik heb me daar de vorige keer ook verkleedquote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
kan ik mijn jurk aandoen in de dameswc? is daar genoeg ruimte?
Klinkt lekker! maar vetquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:02 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Die is heel simpel (en superlekker): ik heb gewoon in twee ronde springvormen biscuitkapsels gebakken (recept daarvoor staat op inet maar je kan ook mix bij jamin kopen), Gewoon 1 taart pakken, daar een dikke laag slagroom opgeklopt met klopfix op, dan door de helft gesneden aardbeien erop, andere taart erop, hele ding afsmeren met een dikke laag slagroom, nog meer aardbeien erop, klaar
Hij was hier binnen een dag op
Komt dat er nog eens extra bij?quote:
Kom je toch?quote:
Ja. Maar dan ben je met z'n 3'en nog goedkoper uit dan dat jullie met z'n 2'en waren.quote:
Nou lekker dan, heb ik speciaal een mooi rokje voor mezelf gekocht, dat past zo mooi bij elkaar. Kom je in een spijkerbroekquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:03 schreef BrandX het volgende:
Gewoon spijkerbroek met trui voor mij hoor![]()
(sowieso heb ik helemaal geen rokjes of jurkjes)
Ik denk dat ik dan overdressed ben.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:24 schreef Myraela het volgende:
Monopoly gewoon met de bibs bloot gaan.
Is dat een goeps dress code? dan verkleed ik me ook even als ik er ben, anders krijg ik in de trein denk ik teveel commentaarquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:24 schreef Myraela het volgende:
Monopoly gewoon met de bibs bloot gaan.
Hoe ga jij in het Rotterdamse arriveren?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:20 schreef Steve het volgende:
[..]
Ja. Maar dan ben je met z'n 3'en nog goedkoper uit dan dat jullie met z'n 2'en waren.
Kloptquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:20 schreef Steve het volgende:
[..]
Ja. Maar dan ben je met z'n 3'en nog goedkoper uit dan dat jullie met z'n 2'en waren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |