Ik vond het ook een mooie afleveringquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:17 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het een prachtig mens... mooie aflevering
Kuch..geboortejaar 1955, dus hij wordt 58.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:47 schreef Haaibaaike het volgende:
Klets niet Jaap is misschien net veertig .Niks geen oude vieze man
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Kuch..geboortejaar 1955, dus hij wordt 58.
2 jaar ouder dan mij is hijquote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:12 schreef golfer het volgende:
ik schatte hem 18 jaar jongerquote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:12 schreef golfer het volgende:
Zal ie leuk vinden, de vieze ouwe man. Als je niet zoals de meeste vrouwen 2 koppen groter dan hem bent maak je misschien wel een kansje bij hem.quote:
Had jij gedacht ! Ik ben 32 jaar getrouwdquote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:33 schreef golfer het volgende:
Zal ie leuk vinden, de vieze ouwe man. Als je niet zoals de meeste vrouwen 2 koppen groter dan hem bent maak je misschien wel een kansje bij hem.
Daar voel je niks van hoor...quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:23 schreef Haaibaaike het volgende:
Had jij gedacht ! Ik ben 32 jaar getrouwd
Wiequote:
Hans niet kennenquote:
In RLSquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:42 schreef oLexie het volgende:
Even iets anders, iemand een idee waar het Mol topic is?
Nee over Jeanette van Nogwatquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:44 schreef Karina het volgende:
Ik zat niet echt op te letten, gaat dit over Verona? Ik hoorde alleen zijn stem net.
Nu weet ik het nog niet, leg dan uit.quote:
Hij staat, hij staat, IK sta!quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:47 schreef trovey het volgende:
[..]
Nu weet ik het nog niet, leg dan uit.
Ja, het is me volledig duidelijk.quote:
Deze man weetquote:
Epke?quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:49 schreef trovey het volgende:
[..]
Ja, het is me volledig duidelijk.![]()
Ja en dat is de trainer van hem of zo? Ik moet er echt alles uittrekken hier.quote:
Ik zit tegelijk het filmtrivia topic te lezen, daar werken we met hintsquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:52 schreef trovey het volgende:
[..]
Ja en dat is de trainer van hem of zo? Ik moet er echt alles uittrekken hier.![]()
En we zijn bij het gaatje gekomen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:53 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ik zit tegelijk het filmtrivia topic te lezen, daar werken we met hints
Het is de turncommentator, vorig jaar opvallend aanwezig tijdens de Olympische Spelen in Londen. Zoek maar eens op het commentaar dat hij gaf tijdens de gouden oefening van Epke Zonderland.
Mannen worden rijp, vrouwen worden rot.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:54 schreef Starlie het volgende:
Die mannen zien er stukken beter uit!
hap hap hapquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:55 schreef Karina het volgende:
Niet altijd, ik kan me ook nog afleveringen herinneren met mannen met dikke buiken, waar de vrouwen er beter uit zagen.
Mmmh, dan hebben die mannen met die dikke pens van mijn leeftijd iets fout gedaan.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:54 schreef Abed het volgende:
[..]
Mannen worden rijp, vrouwen worden rot.
Split....quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:03 schreef Karina het volgende:
dat klinkt pijnlijk, je lies uitscheuren.
Veel mensen zijn hun leven lang lelijk, zonder ooit ziek te zijn geweest :-P Deze dame is op een leeftijd gekomen dat ze er niet meer jonger uitziet als ze niet net zoals een Paay of Breukhoven onder het mes gaat, so what?quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:16 schreef trovey het volgende:
Aha, kanker en alcoholverslaving...daar wil je uiterlijk wel onder lijden ja.
Ik zeg toch ook niet dat ze er wat aan moet doenquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:27 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Veel mensen zijn hun leven lang lelijk, zonder ooit ziek te zijn geweest :-P Deze dame is op een leeftijd gekomen dat ze er niet meer jonger uitziet als ze niet net zoals een Paay of Breukhoven onder het mes gaat, so what?
Ja sorry ik had jou gequote maar het was niet voor jou bedoeld, meer voor een aantal andere opmerkingen...quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:28 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat ze er wat aan moet doen, ik geef alleen een verklaring waarom ze wellicht die wallen e.d. heeft.
Oké.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:42 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja sorry ik had jou gequote maar het was niet voor jou bedoeld, meer voor een aantal andere opmerkingen...
De wallen vielen mij ook op ja. Jammer vind ik!quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:50 schreef alors het volgende:
Jammer van de wallen en de Inez Weszki make up.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |