abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 24 januari 2013 @ 20:56:09 #201
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_122002817
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 20:54 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Kijk dat bedoel ik met inconsequent
Sukkel haal je weg, en schelden laat je staan, wees consequent man.
We hoeven het niet met elkaar eens te zijn maar dezelfde regels gelden voor allebei de kanten.

Nogmaals als MODS met de term NSBer gooien, prima, riekt naar flamen maar goed... in ieder geval niet gaan janken als je het terug krijgt.

Je bent ook geen N00B hier, ik verwacht een beetje meer van je
(Vraag of je een van Yvonne haar ballen kan lenen) ike heb haar een steje vibrerende japanse toegestuurd zodat ze niet meer zo gefrustreerd zou reageren... helpt jou misschien ook .
schelden richting mijzelf haal ik in de regel niet weg nee

niets inconsequents aan
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  donderdag 24 januari 2013 @ 21:00:22 #202
241662 Jian
Well, well, well
pi_122003080
Ik krijg de indruk dat veel (steeds meer) mensen de aktie van GS toejuichen.

Justitie moet niet terughoudend zijn met het openbaren van beelden van zinloos geweld. Dit blijkt uit een peiling van de NCRV.

In het Radio 1-programma Stand.nl van vanmorgen werd vandaag de stelling geponeerd dat het Openbaar Ministerie (OM) juist wel voorzichtiger moet zijn met het openbaren van beelden van zinloos geweld. Een overweldigende meerderheid van 84% van de NCRV-luisteraars was het echter oneens met deze stelling.

http://www.powned.tv/nieuws/binnenland/2013/01/ncrv.html
pi_122003501
Dus wel inconsequent want je haalt het dus wel weg aan je eigen adres.
jij hebt echt een beurt van Yvonne nodig
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
  Moderator donderdag 24 januari 2013 @ 21:07:52 #204
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_122003540
gast :')
pi_122003577
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 21:07 schreef desiredbard het volgende:
Dus wel inconsequent want je haalt het dus wel weg aan je eigen adres.
jij hebt echt een beurt van Yvonne nodig
Jij neemt fok wel erg serieus.
pi_122003754
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 21:00 schreef Jian het volgende:
nbaren van beelden van zinloos geweld. Dit blijkt uit een peiling van de NCRV.
Die beelden moeten idd gewoon vrijgegeven worden.
Het zou misschien wel een idee zijn om bij niet al te veel voorkomende namen mensen uit te sluiten.
Ik schat de meeste mensen toch wel zo snugger in, een enkele sukkel daargelaten, dat er meerdere Piet vd Bos-en rondlopen in ieder willekeurig gehucht

Maar zoals gebruikelijk de goeden moeten maar onder de kwaden lijden
pi_122003798
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 21:00 schreef Jian het volgende:
Ik krijg de indruk dat veel (steeds meer) mensen de aktie van GS toejuichen.

Justitie moet niet terughoudend zijn met het openbaren van beelden van zinloos geweld. Dit blijkt uit een peiling van de NCRV.

In het Radio 1-programma Stand.nl van vanmorgen werd vandaag de stelling geponeerd dat het Openbaar Ministerie (OM) juist wel voorzichtiger moet zijn met het openbaren van beelden van zinloos geweld. Een overweldigende meerderheid van 84% van de NCRV-luisteraars was het echter oneens met deze stelling.

http://www.powned.tv/nieuws/binnenland/2013/01/ncrv.html
Met het tonen van dat soort feitelijkheden is natuurlijk ook niets mis.
Het zijn de kwaadaardigen die zich vermommen als zgn redelijken die daar tegen zijn, maar hun mening is niets waard.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  Moderator donderdag 24 januari 2013 @ 21:13:55 #208
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_122003894
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2013 21:12 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Het zijn de kwaadaardigen die zich vermommen als zgn redelijken die daar tegen zijn, maar hun mening is niets waard.
snap ook niet waarom dit ineens een issue is

opsporing verzoch diet dit al 30 jaar ofzo, gewoon op youtube tegenwoordig

vroeger keken we dat met het hele gezinnetje gezellig op de bank :')
  Moderator donderdag 24 januari 2013 @ 21:18:04 #209
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_122004157
ik zeg lang leve het digitale tijdperk hoor, gewoon direct online zetten

beetje (veel) mazzel had je ze in de trein naar Belgie al aan kunnen houden
pi_122004345
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2013 21:12 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Daar zit iets in, maar er zijn altijd copy-cats die ook wel eens stoer willen doen tov hun vriendjes..(net als in het incident) vechten is van alle tijden, maar wat er hedentendage gebeurt is toch van de gekke..als je iemand moedwillig, en zelfs meerdere keren tegen zijn hoofd schopt, dan is dat gewoon een poging tot moord..
Ik hoop dat die gasten nou eens echt goed aangepakt worden, en niet door minderjarig te zijn oid, de dans weer ontspringen..
Verloedering alom..(om nog maar te zwijgen over het taalgebruik en 'respect' hiero) teken des tijds..?
Ik hoop het niet.. :{
pi_122004437
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 21:18 schreef sp3c het volgende:
ik zeg lang leve het digitale tijdperk hoor, gewoon direct online zetten

beetje (veel) mazzel had je ze in de trein naar Belgie al aan kunnen houden
Ja hoe zit dat bij jullie, hier zitten 2 of 3 man in een conrollekamer tv-tjes te kijken.
Ik had toch meteen politie ter plaatse verwacht
Wordt het weer lekker polderlands opgenomen en alleen teruggekeken als er iemand aangifte doet?
  Moderator donderdag 24 januari 2013 @ 21:24:03 #212
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_122004525
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 21:22 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Ja hoe zit dat bij jullie, hier zitten 2 of 3 man in een conrollekamer tv-tjes te kijken.
Ik had toch meteen politie ter plaatse verwacht
Wordt het weer lekker polderlands opgenomen en alleen teruggekeken als er iemand aangifte doet?
geen idee

in uitgaansgebieden verwacht ik eigenlijk wel dat er iemand mee zit te kijken maar die kerel zal wel wegbezuinigd zijn
pi_122004757
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 21:13 schreef sp3c het volgende:

[..]

snap ook niet waarom dit ineens een issue is

opsporing verzoch diet dit al 30 jaar ofzo, gewoon op youtube tegenwoordig

vroeger keken we dat met het hele gezinnetje gezellig op de bank :')
Ja dat was ok.
Dit echter is pure evil.
Veel erger nog dan voetballen met iemands kop.
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_122004804
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 20:46 schreef Jian het volgende:

[..]

Ach, kom, je wilt toch niet beweren dat je, je ego (ik hoop dat het daarbij blijft) niet aan het strelen bent als je die resem van juridische kennis uitgiet over die domme paupers, hè.
Wat een verbeelding. Nee, natuurlijk niet. Dat is net zoiets als dat Messi in zijn ego gestreeld zou worden wanneer hij de tegenstanders eerst uit moet leggen dat ze de bal niet met handen mogen spelen voordat ze kunnen gaan voetballen, en dat die nog gaan beweren dat dat wel mag ook. En domheid weet me toch altijd weer te ergeren, je denkt dat je het ziet aankomen, en dat blijkt het toch altijd weer erger dan je dacht. Neem nou gewoon een keer aan hoe een vakgebied in elkaar zit van iemand die het kent, dan kunnen we verder met de discussie, denk ik dan. Maar sommigen missen zelfs het inzicht dat ze ergens geen verstand van hebben.

quote:
Meerdere, maar maak je geen zorgen, jij bent er niet één van!
Ook terzake van dit onderwerp, of is er nog steeds geen probleem?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_122005117
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 21:21 schreef Maron het volgende:
'respect' hiero) teken des tijds..?
Ik hoop het niet..
Sorry ik zei al eerder , ik zal toch echt een inschatting maken voordat ik mijn bek gelijk het slachtoffer opentrek.
Het slachtoffer was dan ook een beter persoon dan ik, over consequent zijn gesproken he sp3c?

Maar we zijj inderdaad op een niveau aangekomen waar het andermans goed is ipv je eigen gebit of leven. Nog effe en we laten ons eigen goed afbreken door tuig om ons maar valselijk veilig te voelen.

Liever Blode Jan dan Dode Jan, toch?
pi_122005120
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 21:28 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Dat is net zoiets als dat Messi in zijn ego gestreeld zou worden wanneer hij de tegenstanders eerst
Je vergelijkt je met iemand die 1 vd beste aller tijden is op zijn vakgebied en daar miljoenen mee verdiend?

Terwijl je zelf al jaren werkeloos bent en in een krot woont? :') :') :')
  Moderator donderdag 24 januari 2013 @ 21:36:45 #217
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_122005263
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 21:34 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Sorry ik zei al eerder , ik zal toch echt een inschatting maken voordat ik mijn bek gelijk het slachtoffer opentrek.
Het slachtoffer was dan ook een beter persoon dan ik, over consequent zijn gesproken he sp3c?

geen idee hoe je normaal gesproken over jezelf praat dus daar kan ik geen antwoord op geven
pi_122005677
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 21:24 schreef sp3c het volgende:

[..]

geen idee

in uitgaansgebieden verwacht ik eigenlijk wel dat er iemand mee zit te kijken maar die kerel zal wel wegbezuinigd zijn
Er zat ook iemand live mee te kijken.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_122005723
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 21:36 schreef sp3c het volgende:

[..]

geen idee hoe je normaal gesproken over jezelf praat dus daar kan ik geen antwoord op geven
Ik vind het van mezelf inconsequent om daders van vandalisme of geweld niet aan te spreken op hun gedrag, waardoor je dit soort tuig de vrije hand lijkt te geven..
Maar liever Blode Ik dan Dode Ik, of roldtoelgekluisterde Ik

Dit soort gedrag wordt gefaciliteerd door het stigmnatiseren van slachtoffers die aanleiding geven en daders waar begrip voor gevoeld moet worden.

3 jaar voor het dooodschoppen van een persoon in die friese Club... wat voor signaal zend dat uit.
Eeen paar uur werkstraf voor het ongelukkig slaan en trauma bezorgen voor iemand...wat voor signaal geeft dat af?
pi_122005735
quote:
10s.gif Op donderdag 24 januari 2013 21:34 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Je vergelijkt je met iemand die 1 vd beste aller tijden is op zijn vakgebied en daar miljoenen mee verdiend?

Terwijl je zelf al jaren werkeloos bent en in een krot woont? :') :') :')
Kun je nagaan waar jij in die vergelijking staat.
  Moderator donderdag 24 januari 2013 @ 21:45:36 #221
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_122005755
tl;dr
pi_122005900
Als er niemand mee had gekeken dan was dit hele topic er niet geweest en liepen de daders gewoon nog stoer te doen en had er nog niemand van hun 'spijt' gehad.
Gelukkig maar dat die persoon achter de camera nog niet wegbezuinigd was.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_122006082
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 21:45 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

/fail :')
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_122006420
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 21:34 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Maar we zijj inderdaad op een niveau aangekomen waar het andermans goed is ipv je eigen gebit of leven. Nog effe en we laten ons eigen goed afbreken door tuig om ons maar valselijk veilig te voelen.

Liever Blode Jan dan Dode Jan, toch?
Nee hoor..maar razernij is een teken van onmacht, en je ziet hoe snel je meegesleept kan worden in boosheid..zowel letterlijk als figuurlijk..en als je jezelf verliest trek je meestal/altijd aan het kortste eind..
Dit gajes was gewoon uit op een weerloos slachtoffer..(just for 'fun')..als het slachtoffer Badr Hari had geheten waren ze er in een grote boog omheen gelopen..de helden..
Ik ken Eindhoven goed, ging vroeger altijd stappen op Stratums-Eind, en er was ook altijd wel ergens mot..mijn man is, net voordat ik hem kende ook eens 'in elkaar geslagen', en met een fles op zijn hoofd kapotgeslagen toen hij perongeluk met een slok op tegen één van een groepje van drie aanliep..(een oudere dame die haar hondje uitliet heeft met haar paraplu die knakkers weggejaagd)
Maar wat er nu gebeurt is echt van de gekke..daarom noemde ik het woord verloedering..
Hoe moet dat gaan over ca. 10 , of 20 jaar..ergens moet er een grens getrokken worden..NU dus..!!
pi_122006536
quote:

[..]

I'm hot.

pi_122006793
quote:

[..]

Jij verwijt andere mensen van domheid, maar je komt zelf telkens met dit soort kinderachtige comebacks.

De Ironie.
pi_122007157
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 22:03 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Jij verwijt andere mensen van domheid, maar je komt zelf telkens met dit soort kinderachtige comebacks.
Ja, hij begreep hem immers niet in één keer.
pi_122007199
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 22:10 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ja, hij begreep hem immers niet in één keer.
Iemand die daadwerkelijk intelligent is, negeert de domme.
pi_122007493
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 21:56 schreef Maron het volgende:

[..]

Nee hoor..maar razernij is een teken van onmacht, en je ziet hoe snel je meegesleept kan worden in boosheid..zowel letterlijk als figuurlijk..en als je jezelf verliest trek je meestal/altijd aan het kortste eind..
Dit gajes was gewoon uit op een weerloos slachtoffer..(just for 'fun')..als het slachtoffer Badr Hari had geheten waren ze er in een grote boog omheen gelopen..de helden..
Ik ken Eindhoven goed, ging vroeger altijd stappen op Stratums-Eind, en er was ook altijd wel ergens mot..mijn man is, net voordat ik hem kende ook eens 'in elkaar geslagen', en met een fles op zijn hoofd kapotgeslagen toen hij perongeluk met een slok op tegen één van een groepje van drie aanliep..(een oudere dame die haar hondje uitliet heeft met haar paraplu die knakkers weggejaagd)
Maar wat er nu gebeurt is echt van de gekke..daarom noemde ik het woord verloedering..
Hoe moet dat gaan over ca. 10 , of 20 jaar..ergens moet er een grens getrokken worden..NU dus..!!
net effe profiel gespiekrt... tering ik voel me Jong...
maar vroeger....
Serieus ik weet nog dat is vroegah met mijn fiets te dicht bij de geparkeerde auto's aan het kloten was en een buurtbewoner vroeg je ergens anders te gaan spelen..je dat ook deed.
Als je rottigheid uithaalde en werd betrapt/herkend, was het grootste probleem thuiskomen want je ouders waren op de hoogte

Nu vraag je een 14/15 jarige die bakstenen bij auto's laat stuiteren te verkassen en je wordt bedreigd.
(terugdreigen en de politie komt met vaders langs want ze zijn minderjarig)
Ok de politie kan niks doen tot ik mijn dreiging tot actie maak en ik zal het de moeite waard maken dan ook en pappa weet nu ook dat ie die lieve kinderlag nooit en te nimmer terugkrijgt als etterbak mijn auto schade doet.
Maar dat soort "lef" hadden wij vroeger niet.
pi_122007840
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 22:11 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ok ik zal hem links laten liggen, je hebt gelijk.
pi_122007918
quote:
9s.gif Op donderdag 24 januari 2013 22:21 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ok ik zal hem links laten liggen, je hebt gelijk.
Als jij hem een dom iemand vind, dan moet je dat vooral doen.
pi_122008096
Ja, hef het hele forum dan maar op.
pi_122008131
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 22:23 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Als jij hem een dom iemand vind, dan moet je dat vooral doen.
Typisch Asperger-geval dekt de lading beter. Overduidelijk extreem autistisch. Wel in staat informatie tot zich te nemen, maar geen flauw idee hebben hoe die daadwerkelijk in de praktijk toe te passen en met mensen te communiceren.
  donderdag 24 januari 2013 @ 22:27:13 #234
241662 Jian
Well, well, well
pi_122008181
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 21:28 schreef Weltschmerz het volgende:

Ook terzake van dit onderwerp, of is er nog steeds geen probleem?
Aangaande het onderhavige onderwerp, ik heb het dan over straattereur in zijn algemeenheid, is er wel degelijk een probleem, ik heb nooit anders beweerd. Het is een redelijk complexe materie waarbij nogal wat factoren een rol spelen en onderzoeken alsook de uiteindelijke oplossingen zullen zich dan ook wijd moeten strekken. En zoals ik eerder zei, ben ik in elk geval bereid het breed te trekken en man en paard te noemen, zonder aanzien des "persoon" ...... of etniciteit :)
pi_122008722
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 22:15 schreef desiredbard het volgende:

[..]

net effe profiel gespiekrt... tering ik voel me Jong...
maar vroeger....
Serieus ik weet nog dat is vroegah met mijn fiets te dicht bij de geparkeerde auto's aan het kloten was en een buurtbewoner vroeg je ergens anders te gaan spelen..je dat ook deed.
Als je rottigheid uithaalde en werd betrapt/herkend, was het grootste probleem thuiskomen want je ouders waren op de hoogte

Nu vraag je een 14/15 jarige die bakstenen bij auto's laat stuiteren te verkassen en je wordt bedreigd.
(terugdreigen en de politie komt met vaders langs want ze zijn minderjarig)
Ok de politie kan niks doen tot ik mijn dreiging tot actie maak en ik zal het de moeite waard maken dan ook en pappa weet nu ook dat ie die lieve kinderlag nooit en te nimmer terugkrijgt als etterbak mijn auto schade doet.
Maar dat soort "lef" hadden wij vroeger niet.
Nou..als ik die datum in mijn profiel zie staan dan schrik ik ook, maar dat doet niets af aan mijn objectiviteit..maar ik vind dat je in jouw reacties tegenover SpeC te ver gaat..
Je hebt helemaal gelijk als je zegt dat de etterbakken van nu nergens meer respect voor hebben, maar je kan in ieder geval, (zelfs als je in een rolstoel zit) wel woordelijk het voorbeeld geven..
(bah ik lijk nou wel zo'n belerende oma, terwijl ik dat nog heul niet ben;)
Ze zeggen wel eens dat iemand die werkelijk intelligent is, de domme negeert, maar ik vind iemand pas dom als hij niet probeert om iemand de andere kant van de medaïle te laten zien..
Take care @desiredbard, en maak je niet zo kwaad..makes no sense.. ;)
pi_122009294
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 22:27 schreef Jian het volgende:

[..]

Aangaande het onderhavige onderwerp, ik heb het dan over straattereur in zijn algemeenheid, is er wel degelijk een probleem, ik heb nooit anders beweerd. Het is een redelijk complexe materie waarbij nogal wat factoren een rol spelen en onderzoeken alsook de uiteindelijke oplossingen zullen zich dan ook wijd moeten strekken. En zoals ik eerder zei, ben ik in elk geval bereid het breed te trekken en man en paard te noemen, zonder aanzien des "persoon" ...... of etniciteit :)
Het probleem benoemen lijkt me iets anders dan constateren dat er inderdaad een probleem is. Noem dan eens man en paard, wijs het aan, leg de vinger op de zere plek. Dit is natuurlijk geen benoemen.

quote:

[..]

Waarom?
pi_122009403
Omdat het verspilde moeite is om iets aan iemand uit te leggen, terwijl hij of zij het toch niet snapt.
pi_122011284
Jeetje wat gaat Pownews enorm ver.. Heb zin dat kleine Marokkaantje te slaan.
Bij het huis van die Brent bivakkeren.. :{
pi_122011327
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 23:15 schreef Ambipur het volgende:
Is toch wel vaker zo. Niet alleen pownews.
pi_122011365
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2013 23:16 schreef Ziba het volgende:

[..]

Is toch wel vaker zo. Niet alleen pownews.
Heb je het desbetreffende item gezien? Ik werd er boos van... Respectloos. Als dit het niveau aan journalistiek is tegenwoordig :r
pi_122011454
quote:
Racist :r
  donderdag 24 januari 2013 @ 23:23:24 #242
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_122011710
quote:
Idd... ZE MOETEN VAN BRENT AFBLIJVEN!!!!!! :(
Lo que no se ve es lo que cuenta.
pi_122011719
quote:
Dramaqueen.
pi_122011744
quote:
9s.gif Op donderdag 24 januari 2013 23:23 schreef Specularium het volgende:

[..]

Dramaqueen.
Troost me.
pi_122011759
k heb vandaag nog jonko gerookt met een van hun
If not now, then when.
pi_122011781
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 23:24 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Troost me.
Ik weet niet of jij zand in je vagina hebt.
  donderdag 24 januari 2013 @ 23:25:25 #247
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_122011813
quote:

[..]

De dwaas zegt: ik weet. De voorzichtige: ik vermoed. De wijze: ik vermoed dat ik vermoed.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_122011827
quote:
9s.gif Op donderdag 24 januari 2013 23:24 schreef Specularium het volgende:

[..]

Ik weet niet of jij zand in je vagina hebt.
Ik zei troost me. Als ik jou in mij wilde had ik neuk mij gezegd.
pi_122011882
quote:
2s.gif Op donderdag 24 januari 2013 23:23 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Idd... ZE MOETEN VAN BRENT AFBLIJVEN!!!!!! :(
Heb je het filmpje gezien? Nee, he?
  donderdag 24 januari 2013 @ 23:28:08 #250
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_122011970
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 23:26 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Wat gaat er ver dan :')?
pi_122012004
quote:
14s.gif Op donderdag 24 januari 2013 23:28 schreef Verbodsbord het volgende:

[..]

Wat gaat er ver dan :')?
Goed, wacht even tot straks als het filmpje online is, bekijk het, daarna kunnen wij verder spreken.
pi_122012005
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 23:26 schreef Ambipur het volgende:

[..]

#freebrent

Allemaal razzzizzten die popo
  donderdag 24 januari 2013 @ 23:30:04 #253
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_122012063
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 23:28 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Goed, wacht even tot straks als het filmpje online is, bekijk het, daarna kunnen wij verder spreken.
Ik ging er vanuit dat het over het PowNews van gister ging, blijkbaar was er vandaag een nieuw item over? Wat gebeurde er in grote lijnen vandaag dan?
pi_122012114
quote:
14s.gif Op donderdag 24 januari 2013 23:30 schreef Verbodsbord het volgende:

[..]

Ik ging er vanuit dat het over het PowNews van gister ging, blijkbaar was er vandaag een nieuw item over? Wat gebeurde er in grote lijnen vandaag dan?
Stiefvader werd lastig gevallen op een niet al te waardige meneer. De reporter was aan het zuigen, zoals alleen Pownews dat kan.
pi_122012128
Tooi wel typerend dat er nu geen sukkels zijn die zeggen dat ze vrij moeten komen.

Behalve WS en gnaeus en zo op fok dan..
  donderdag 24 januari 2013 @ 23:31:53 #256
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_122012146
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 23:31 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Stiefvader werd lastig gevallen op een niet al te waardige meneer. De reporter was aan het zuigen, zoals alleen Pownews dat kan.
Ik ben benieuwd :)
pi_122012215
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 23:31 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Tooi wel typerend dat er nu geen sukkels zijn die zeggen dat ze vrij moeten komen.

:')
pi_122012313
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 23:31 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

FREE RELSCHOPPERS
If not now, then when.
  donderdag 24 januari 2013 @ 23:38:52 #259
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_122012568
Danny is een baas.
pi_122012623
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 23:39 schreef Mylene het volgende:
Danny is een baas.
Ajb zeg vrouw.
pi_122012717
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 23:39 schreef Mylene het volgende:
Danny is een baas.
Dat wel, soort getinte Willibrord.
  donderdag 24 januari 2013 @ 23:47:10 #263
241662 Jian
Well, well, well
pi_122012931
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 22:45 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Het probleem benoemen lijkt me iets anders dan constateren dat er inderdaad een probleem is. Noem dan eens man en paard, wijs het aan, leg de vinger op de zere plek. Dit is natuurlijk geen benoemen.

Nee, zeg ik ben geen zins van plan hier het volledige probleem met al zijn deelgebieden in kaart te gaan brengen, voor zover dat hier al mogelijk is. Zeker niet omdat de aanleiding tot dit alles, simpelweg was, dat ik in een bepaalde discussie alleen stelde dat ik van mening ben dat jonge Marokkaanse mannen oververtegenwoordigd zijn bij zgn straatterreur en dat zij dus in mijn optiek een wezenlijk deel van het probleem vormen. Zeker niet het gehele probleem, maar wel een wezenlijk deel! En omdat ik van mening ben dat de oplossing niet ligt in een grootste gemene deler, maar in een meer gespecialiseerde, situationele aanpak, vind ik dat je de deelproblemen moet (durven) benoemen en onderzoeken, zonder zaken te laten liggen omdat je bang bent om op lange (Marokkaanse, Turkse, Antilaanse, Linkse, etc) tenen te trappen. Dat is eigenlijk alles. :)
  donderdag 24 januari 2013 @ 23:49:20 #264
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_122013027
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 23:41 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Ajb zeg vrouw.
Oke dat bij die deur gaat een beetje ver, maar wat is verder het probleem :')?

Wat ben je voor lafhartige idioot als je als (stief)vader geen commentaar geeft op de achterlijke acties van je (stief)zoon.
pi_122013101
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2013 23:49 schreef Verbodsbord het volgende:

[..]

Wat ben je voor lafhartige idioot als je als (stief)vader geen commentaar geeft op de achterlijke acties van je (stief)zoon.
Voor Pownews? Want die zijn zo respectabel genoeg geweest om de reacties met foto's van pa, ma, zusje er niet uit te filteren.
Het probleem is zuigen. Tyf op met dat coninu gezuig.
  donderdag 24 januari 2013 @ 23:54:14 #266
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_122013234
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 23:51 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Voor Pownews? Want die zijn zo respectabel genoeg geweest om de reacties met foto's van pa, ma, zusje er niet uit te filteren.
Heb als ouders/opvoeders gewoon de ballen om verantwoordelijkheid te nemen voor de daden van je eigen achterlijke nageslacht.

Het is juist beter dat er tenminste iemand bovenop zit.
pi_122013294
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2013 23:54 schreef Verbodsbord het volgende:

[..]

Heb als ouders/opvoeders gewoon de ballen om verantwoordelijkheid te nemen voor de daden van je eigen achterlijke nageslacht.

Het is juist beter dat er tenminste iemand bovenop zit.
Disagree.. Journalistiek was ooit een gerespecteerd iets. Geenstijl/Pownews doet dit puur om de bekendheid en reclame inkomsten. Ze zijn niet meer wat ze vroeger waren. Dat gezuig is walgelijk.
  donderdag 24 januari 2013 @ 23:58:14 #268
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_122013422
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 23:55 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Disagree.. Journalistiek was ooit een gerespecteerd iets. Geenstijl/Pownews doet dit puur om de bekendheid en reclame inkomsten. Ze zijn niet meer wat ze vroeger waren. Dat gezuig is walgelijk.
Ach prima als dat jouw mening is, ik kan me er niet druk om maken, en geniet wel van die digitale schandpaal O+
  donderdag 24 januari 2013 @ 23:58:24 #269
241662 Jian
Well, well, well
pi_122013428
Aardig filmpje, niet zo functioneel allemaal, eigenlijk alleen een beetje zuigen een beetje sensatie zoeken, maar ik kan er ook niet zo mee zitten dat ze zo'n stuk tuig een beetje "fucken" :)
pi_122013449
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2013 23:49 schreef Verbodsbord het volgende:

[..]

Als iemand van GS/Pownews daar staat zou ik uit principe ook geen antwoord geven, net zo min als bij NOS/RTL en dergelijke, maar die zie je dit soort dingen niet snel doen.

Betekent overigens niet dat die reporter geen vragen mag stellen (al is de manier waarop natuurlijk voer voor vele discussies.)
  donderdag 24 januari 2013 @ 23:59:25 #271
38396 mazaru
pi_122013482
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 23:51 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Als pa gewoon zoonlief bij zijn oren naar het politiebureau had gesleurd was het waarschijnlijk al een heel ander gesprek geworden.
Maar pa zei letterlijk dat het hem niet interesseerde wat zoonlief had gedaan.
pi_122013551
quote:
2s.gif Op donderdag 24 januari 2013 23:59 schreef mazaru het volgende:

[..]

.
Maar pa zei letterlijk dat het hem niet interesseerde wat zoonlief had gedaan.
Boosheid doet veel met je.. :)
  vrijdag 25 januari 2013 @ 00:00:49 #273
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_122013561
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 23:58 schreef Operc het volgende:

[..]

Als iemand van GS/Pownews daar staat zou ik uit principe ook geen antwoord geven, net zo min als bij NOS/RTL en dergelijke, maar die zie je dit soort dingen niet snel doen.

Betekent overigens niet dat die reporter geen vragen mag stellen (al is de manier waarop natuurlijk voer voor vele discussies.)
Ik had m'n zoon aan z'n haren mee naar de voordeur getrokken om zichzekf te verantwoorden O+
  vrijdag 25 januari 2013 @ 00:01:14 #274
38396 mazaru
pi_122013590
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 00:00 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Boosheid doet veel met je.. :)
Ja, de beelden spreken voor zichzelf
pi_122013615
Ik vond het helemaal niet zuigen. Danny kwam gewoon even verhaal halen. Niets mis mee. Goede journalistiek.
pi_122013653
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 00:01 schreef Mylene het volgende:
Ik vond het helemaal niet zuigen. Danny kwam gewoon even verhaal halen. Niets mis mee. Goede journalistiek.
Smaak is datgene wat veel mensen missen. Net als fatsoen.
  vrijdag 25 januari 2013 @ 00:02:56 #277
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_122013672
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 00:02 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Over fatsoen spreken in deze zaak, wow.
pi_122013702
quote:
15s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 00:02 schreef Verbodsbord het volgende:

[..]

Over fatsoen spreken in deze zaak, wow.
Ja, zolang ouders, zusjes erbij betrokken raken, dan spreek ik over fatsoen ja.
  vrijdag 25 januari 2013 @ 00:03:41 #279
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_122013704
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 00:01 schreef Mylene het volgende:
Nouja die deur proberen open te houden vond ik lichtelijk ver gaan, verder niks mis mee.
  vrijdag 25 januari 2013 @ 00:04:23 #280
38396 mazaru
pi_122013726
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 00:02 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Fatsoen is nou juist het hele probleem. Dat is waar alle ellende mee begonnen is.
pi_122013732
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 00:03 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Ja, zolang ouders, zusjes erbij betrokken raken, dan spreek ik over fatsoen ja.
alleen ze vader die hem vergete is op te voede kwam aan bod
pi_122013778
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 00:04 schreef mazaru het volgende:

[..]

Fatsoen is nou juist het hele probleem. Dat is waar alle ellende mee begonnen is.
Ik oordeel niet over de verdachten/daders. :) Ik oordeel over het opzoeken en lastigvallen van zijn vader.
  vrijdag 25 januari 2013 @ 00:06:31 #283
38396 mazaru
pi_122013814
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 00:05 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Ik oordeel niet over de verdachten/daders. :) Ik oordeel over het opzoeken en lastigvallen van zijn vader.
Als die vader fatsoen had gehad, dan had hij die knul zelf naar het politiebureau gebracht.
  vrijdag 25 januari 2013 @ 00:07:47 #284
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_122013879
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 00:06 schreef mazaru het volgende:

[..]

Als die vader fatsoen had gehad, dan had hij die knul zelf naar het politiebureau gebracht.
Precies dit.
pi_122013906
quote:

[..]

idd die man heeft gewoon geen respect voor die jongen van 22 die nu met zn kapotte kop in het ziekenhuis ligt
pi_122013916
quote:

[..]

Als ja.
Dan nog is dit geen reden om die vader zo aan te vallen. Ik keur het principe van oog om oog niet echt goed.
  † In Memoriam † vrijdag 25 januari 2013 @ 00:10:07 #287
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_122013973
Die reporter... :') Slechtste journalist ooit.
Are you fokking to me?
  vrijdag 25 januari 2013 @ 00:11:42 #288
38396 mazaru
pi_122014041
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 00:08 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Als ja.
Dan nog is dit geen reden om die vader zo aan te vallen. Ik keur het principe van oog om oog niet echt goed.
Ik keur het ongestraft wegkomen met poging tot doodslag meer af dan het principe van oog om oog.

Die gasten zaten gewoon binnen zich kapot te lachen terwijl die journalist buiten stond. Dat laat ook al zien wat voor soort mensen het zijn. Ze zijn gewend om overal mee weg te komen. Het werd hoog tijd dat ze eens flink onder druk werden gezet.
  vrijdag 25 januari 2013 @ 00:12:50 #289
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_122014096
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 00:11 schreef mazaru het volgende:

[..]

Ik keur het ongestraft wegkomen met poging tot doodslag meer af dan het principe van oog om oog.

Die gasten zaten gewoon binnen zich kapot te lachen terwijl die journalist buiten stond. Dat laat ook al zien wat voor soort mensen het zijn. Ze zijn gewend om overal mee weg te komen. Het werd hoog tijd dat ze eens flink onder druk werden gezet.
Door een Openbaar Ministerie en een rechter, ja. Niet door een reporter met een roze microfoon.
Dit, dus.
pi_122014111
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 00:11 schreef mazaru het volgende:

[..]

Waarom wordt hier de indruk gewekt, dat ik opkom voor die sukkels.. :)
  Moderator vrijdag 25 januari 2013 @ 00:13:52 #291
249559 crew  Lavenderr
pi_122014140
quote:

[..]

Idd
  † In Memoriam † vrijdag 25 januari 2013 @ 00:14:31 #292
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_122014168
Trouwens, heeft hij daar zijn auto nu half op een zebrapad staan? En dan die opmerking: "de Belgische politie houdt zich meer bezig met hoe wij geparkeerd staan dan met die dader"

Sorry hoor maar dan ben je gewoon simpel als dat de inhoud van je reportage is. :r
Are you fokking to me?
pi_122014201
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 00:14 schreef Marie30 het volgende:
Trouwens, heeft hij daar zijn auto nu half op een zebrapad staan? En dan die opmerking: "de Belgische politie houdt zich meer bezig met hoe wij geparkeerd staan dan met die dader"

Sorry hoor maar dan ben je gewoon simpel als dat de inhoud van je reportage is. :r
Pownews.. Zegt genoeg. :r
  † In Memoriam † vrijdag 25 januari 2013 @ 00:16:23 #294
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_122014245
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 00:15 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Pownews.. Zegt genoeg. :r
Ik kende het voordien niet zo... maar wat is dat voor riooljournalistiek :')
Are you fokking to me?
pi_122014301
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 00:16 schreef Marie30 het volgende:

[..]

Ik kende het voordien niet zo... maar wat is dat voor riooljournalistiek :')
Sinds ze zijn overgenomen is het zum kotsen.
pi_122014382
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 00:04 schreef Jahr00n het volgende:

[..]

alleen ze vader die hem vergete is op te voede kwam aan bod
Is er iets mis met je toetsenbord..? ik mis enkele letters in de weergave..
(of ligt dat aan mij;)
pi_122014681
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 00:20 schreef Maron het volgende:

[..]

Is er iets mis met je toetsenbord..? ik mis enkele letters in de weergave..
(of ligt dat aan mij;)
You wish.. ;(
pi_122014805
quote:
13s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 00:10 schreef Marie30 het volgende:
Die reporter... :') Slechtste journalist ooit.
Is vast een Turk. Zijn altijd zo gebrekkig en lomp als het aankomt op communicatie en praten.
pi_122014881
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 00:31 schreef Ziba het volgende:

[..]

Is vast een Turk. Zijn altijd zo gebrekkig en lomp als het aankomt op communicatie en praten.
Waarom denk je dat ik zo'n kutwijf ben? Zit in m'n bloed je weet tochhhhhhh.
  vrijdag 25 januari 2013 @ 00:36:31 #300
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_122014993
quote:

[..]

Libanese afkomst :Y
pi_122014996
quote:

[..]

Hallo vooroordelen..;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')