abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 24 januari 2013 @ 20:56:09 #201
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_122002817
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 20:54 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Kijk dat bedoel ik met inconsequent
Sukkel haal je weg, en schelden laat je staan, wees consequent man.
We hoeven het niet met elkaar eens te zijn maar dezelfde regels gelden voor allebei de kanten.

Nogmaals als MODS met de term NSBer gooien, prima, riekt naar flamen maar goed... in ieder geval niet gaan janken als je het terug krijgt.

Je bent ook geen N00B hier, ik verwacht een beetje meer van je
(Vraag of je een van Yvonne haar ballen kan lenen) ike heb haar een steje vibrerende japanse toegestuurd zodat ze niet meer zo gefrustreerd zou reageren... helpt jou misschien ook .
schelden richting mijzelf haal ik in de regel niet weg nee

niets inconsequents aan
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  donderdag 24 januari 2013 @ 21:00:22 #202
241662 Jian
Well, well, well
pi_122003080
Ik krijg de indruk dat veel (steeds meer) mensen de aktie van GS toejuichen.

Justitie moet niet terughoudend zijn met het openbaren van beelden van zinloos geweld. Dit blijkt uit een peiling van de NCRV.

In het Radio 1-programma Stand.nl van vanmorgen werd vandaag de stelling geponeerd dat het Openbaar Ministerie (OM) juist wel voorzichtiger moet zijn met het openbaren van beelden van zinloos geweld. Een overweldigende meerderheid van 84% van de NCRV-luisteraars was het echter oneens met deze stelling.

http://www.powned.tv/nieuws/binnenland/2013/01/ncrv.html
pi_122003501
Dus wel inconsequent want je haalt het dus wel weg aan je eigen adres.
jij hebt echt een beurt van Yvonne nodig
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
  Moderator donderdag 24 januari 2013 @ 21:07:52 #204
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_122003540
gast :')
pi_122003577
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 21:07 schreef desiredbard het volgende:
Dus wel inconsequent want je haalt het dus wel weg aan je eigen adres.
jij hebt echt een beurt van Yvonne nodig
Jij neemt fok wel erg serieus.
pi_122003754
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 21:00 schreef Jian het volgende:
nbaren van beelden van zinloos geweld. Dit blijkt uit een peiling van de NCRV.
Die beelden moeten idd gewoon vrijgegeven worden.
Het zou misschien wel een idee zijn om bij niet al te veel voorkomende namen mensen uit te sluiten.
Ik schat de meeste mensen toch wel zo snugger in, een enkele sukkel daargelaten, dat er meerdere Piet vd Bos-en rondlopen in ieder willekeurig gehucht

Maar zoals gebruikelijk de goeden moeten maar onder de kwaden lijden
pi_122003798
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 21:00 schreef Jian het volgende:
Ik krijg de indruk dat veel (steeds meer) mensen de aktie van GS toejuichen.

Justitie moet niet terughoudend zijn met het openbaren van beelden van zinloos geweld. Dit blijkt uit een peiling van de NCRV.

In het Radio 1-programma Stand.nl van vanmorgen werd vandaag de stelling geponeerd dat het Openbaar Ministerie (OM) juist wel voorzichtiger moet zijn met het openbaren van beelden van zinloos geweld. Een overweldigende meerderheid van 84% van de NCRV-luisteraars was het echter oneens met deze stelling.

http://www.powned.tv/nieuws/binnenland/2013/01/ncrv.html
Met het tonen van dat soort feitelijkheden is natuurlijk ook niets mis.
Het zijn de kwaadaardigen die zich vermommen als zgn redelijken die daar tegen zijn, maar hun mening is niets waard.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  Moderator donderdag 24 januari 2013 @ 21:13:55 #208
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_122003894
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2013 21:12 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Het zijn de kwaadaardigen die zich vermommen als zgn redelijken die daar tegen zijn, maar hun mening is niets waard.
snap ook niet waarom dit ineens een issue is

opsporing verzoch diet dit al 30 jaar ofzo, gewoon op youtube tegenwoordig

vroeger keken we dat met het hele gezinnetje gezellig op de bank :')
  Moderator donderdag 24 januari 2013 @ 21:18:04 #209
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_122004157
ik zeg lang leve het digitale tijdperk hoor, gewoon direct online zetten

beetje (veel) mazzel had je ze in de trein naar Belgie al aan kunnen houden
pi_122004345
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2013 21:12 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Daar zit iets in, maar er zijn altijd copy-cats die ook wel eens stoer willen doen tov hun vriendjes..(net als in het incident) vechten is van alle tijden, maar wat er hedentendage gebeurt is toch van de gekke..als je iemand moedwillig, en zelfs meerdere keren tegen zijn hoofd schopt, dan is dat gewoon een poging tot moord..
Ik hoop dat die gasten nou eens echt goed aangepakt worden, en niet door minderjarig te zijn oid, de dans weer ontspringen..
Verloedering alom..(om nog maar te zwijgen over het taalgebruik en 'respect' hiero) teken des tijds..?
Ik hoop het niet.. :{
pi_122004437
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 21:18 schreef sp3c het volgende:
ik zeg lang leve het digitale tijdperk hoor, gewoon direct online zetten

beetje (veel) mazzel had je ze in de trein naar Belgie al aan kunnen houden
Ja hoe zit dat bij jullie, hier zitten 2 of 3 man in een conrollekamer tv-tjes te kijken.
Ik had toch meteen politie ter plaatse verwacht
Wordt het weer lekker polderlands opgenomen en alleen teruggekeken als er iemand aangifte doet?
  Moderator donderdag 24 januari 2013 @ 21:24:03 #212
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_122004525
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 21:22 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Ja hoe zit dat bij jullie, hier zitten 2 of 3 man in een conrollekamer tv-tjes te kijken.
Ik had toch meteen politie ter plaatse verwacht
Wordt het weer lekker polderlands opgenomen en alleen teruggekeken als er iemand aangifte doet?
geen idee

in uitgaansgebieden verwacht ik eigenlijk wel dat er iemand mee zit te kijken maar die kerel zal wel wegbezuinigd zijn
pi_122004757
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 21:13 schreef sp3c het volgende:

[..]

snap ook niet waarom dit ineens een issue is

opsporing verzoch diet dit al 30 jaar ofzo, gewoon op youtube tegenwoordig

vroeger keken we dat met het hele gezinnetje gezellig op de bank :')
Ja dat was ok.
Dit echter is pure evil.
Veel erger nog dan voetballen met iemands kop.
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_122004804
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 20:46 schreef Jian het volgende:

[..]

Ach, kom, je wilt toch niet beweren dat je, je ego (ik hoop dat het daarbij blijft) niet aan het strelen bent als je die resem van juridische kennis uitgiet over die domme paupers, hè.
Wat een verbeelding. Nee, natuurlijk niet. Dat is net zoiets als dat Messi in zijn ego gestreeld zou worden wanneer hij de tegenstanders eerst uit moet leggen dat ze de bal niet met handen mogen spelen voordat ze kunnen gaan voetballen, en dat die nog gaan beweren dat dat wel mag ook. En domheid weet me toch altijd weer te ergeren, je denkt dat je het ziet aankomen, en dat blijkt het toch altijd weer erger dan je dacht. Neem nou gewoon een keer aan hoe een vakgebied in elkaar zit van iemand die het kent, dan kunnen we verder met de discussie, denk ik dan. Maar sommigen missen zelfs het inzicht dat ze ergens geen verstand van hebben.

quote:
Meerdere, maar maak je geen zorgen, jij bent er niet één van!
Ook terzake van dit onderwerp, of is er nog steeds geen probleem?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_122005117
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 21:21 schreef Maron het volgende:
'respect' hiero) teken des tijds..?
Ik hoop het niet..
Sorry ik zei al eerder , ik zal toch echt een inschatting maken voordat ik mijn bek gelijk het slachtoffer opentrek.
Het slachtoffer was dan ook een beter persoon dan ik, over consequent zijn gesproken he sp3c?

Maar we zijj inderdaad op een niveau aangekomen waar het andermans goed is ipv je eigen gebit of leven. Nog effe en we laten ons eigen goed afbreken door tuig om ons maar valselijk veilig te voelen.

Liever Blode Jan dan Dode Jan, toch?
pi_122005120
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 21:28 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Dat is net zoiets als dat Messi in zijn ego gestreeld zou worden wanneer hij de tegenstanders eerst
Je vergelijkt je met iemand die 1 vd beste aller tijden is op zijn vakgebied en daar miljoenen mee verdiend?

Terwijl je zelf al jaren werkeloos bent en in een krot woont? :') :') :')
  Moderator donderdag 24 januari 2013 @ 21:36:45 #217
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_122005263
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 21:34 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Sorry ik zei al eerder , ik zal toch echt een inschatting maken voordat ik mijn bek gelijk het slachtoffer opentrek.
Het slachtoffer was dan ook een beter persoon dan ik, over consequent zijn gesproken he sp3c?

geen idee hoe je normaal gesproken over jezelf praat dus daar kan ik geen antwoord op geven
pi_122005677
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 21:24 schreef sp3c het volgende:

[..]

geen idee

in uitgaansgebieden verwacht ik eigenlijk wel dat er iemand mee zit te kijken maar die kerel zal wel wegbezuinigd zijn
Er zat ook iemand live mee te kijken.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_122005723
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 21:36 schreef sp3c het volgende:

[..]

geen idee hoe je normaal gesproken over jezelf praat dus daar kan ik geen antwoord op geven
Ik vind het van mezelf inconsequent om daders van vandalisme of geweld niet aan te spreken op hun gedrag, waardoor je dit soort tuig de vrije hand lijkt te geven..
Maar liever Blode Ik dan Dode Ik, of roldtoelgekluisterde Ik

Dit soort gedrag wordt gefaciliteerd door het stigmnatiseren van slachtoffers die aanleiding geven en daders waar begrip voor gevoeld moet worden.

3 jaar voor het dooodschoppen van een persoon in die friese Club... wat voor signaal zend dat uit.
Eeen paar uur werkstraf voor het ongelukkig slaan en trauma bezorgen voor iemand...wat voor signaal geeft dat af?
pi_122005735
quote:
10s.gif Op donderdag 24 januari 2013 21:34 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Je vergelijkt je met iemand die 1 vd beste aller tijden is op zijn vakgebied en daar miljoenen mee verdiend?

Terwijl je zelf al jaren werkeloos bent en in een krot woont? :') :') :')
Kun je nagaan waar jij in die vergelijking staat.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  Moderator donderdag 24 januari 2013 @ 21:45:36 #221
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_122005755
tl;dr
pi_122005900
Als er niemand mee had gekeken dan was dit hele topic er niet geweest en liepen de daders gewoon nog stoer te doen en had er nog niemand van hun 'spijt' gehad.
Gelukkig maar dat die persoon achter de camera nog niet wegbezuinigd was.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_122006082
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 21:45 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

/fail :')
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_122006420
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 21:34 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Maar we zijj inderdaad op een niveau aangekomen waar het andermans goed is ipv je eigen gebit of leven. Nog effe en we laten ons eigen goed afbreken door tuig om ons maar valselijk veilig te voelen.

Liever Blode Jan dan Dode Jan, toch?
Nee hoor..maar razernij is een teken van onmacht, en je ziet hoe snel je meegesleept kan worden in boosheid..zowel letterlijk als figuurlijk..en als je jezelf verliest trek je meestal/altijd aan het kortste eind..
Dit gajes was gewoon uit op een weerloos slachtoffer..(just for 'fun')..als het slachtoffer Badr Hari had geheten waren ze er in een grote boog omheen gelopen..de helden..
Ik ken Eindhoven goed, ging vroeger altijd stappen op Stratums-Eind, en er was ook altijd wel ergens mot..mijn man is, net voordat ik hem kende ook eens 'in elkaar geslagen', en met een fles op zijn hoofd kapotgeslagen toen hij perongeluk met een slok op tegen één van een groepje van drie aanliep..(een oudere dame die haar hondje uitliet heeft met haar paraplu die knakkers weggejaagd)
Maar wat er nu gebeurt is echt van de gekke..daarom noemde ik het woord verloedering..
Hoe moet dat gaan over ca. 10 , of 20 jaar..ergens moet er een grens getrokken worden..NU dus..!!
pi_122006536
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 21:45 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

I'm hot.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')