schelden richting mijzelf haal ik in de regel niet weg neequote:Op donderdag 24 januari 2013 20:54 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Kijk dat bedoel ik met inconsequent
Sukkel haal je weg, en schelden laat je staan, wees consequent man.
We hoeven het niet met elkaar eens te zijn maar dezelfde regels gelden voor allebei de kanten.
Nogmaals als MODS met de term NSBer gooien, prima, riekt naar flamen maar goed... in ieder geval niet gaan janken als je het terug krijgt.
Je bent ook geen N00B hier, ik verwacht een beetje meer van je
(Vraag of je een van Yvonne haar ballen kan lenen) ike heb haar een steje vibrerende japanse toegestuurd zodat ze niet meer zo gefrustreerd zou reageren... helpt jou misschien ook .
Jij neemt fok wel erg serieus.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:07 schreef desiredbard het volgende:
Dus wel inconsequent want je haalt het dus wel weg aan je eigen adres.
jij hebt echt een beurt van Yvonne nodig
Die beelden moeten idd gewoon vrijgegeven worden.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:00 schreef Jian het volgende:
nbaren van beelden van zinloos geweld. Dit blijkt uit een peiling van de NCRV.
Met het tonen van dat soort feitelijkheden is natuurlijk ook niets mis.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:00 schreef Jian het volgende:
Ik krijg de indruk dat veel (steeds meer) mensen de aktie van GS toejuichen.
Justitie moet niet terughoudend zijn met het openbaren van beelden van zinloos geweld. Dit blijkt uit een peiling van de NCRV.
In het Radio 1-programma Stand.nl van vanmorgen werd vandaag de stelling geponeerd dat het Openbaar Ministerie (OM) juist wel voorzichtiger moet zijn met het openbaren van beelden van zinloos geweld. Een overweldigende meerderheid van 84% van de NCRV-luisteraars was het echter oneens met deze stelling.
http://www.powned.tv/nieuws/binnenland/2013/01/ncrv.html
snap ook niet waarom dit ineens een issue isquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:12 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Met het tonen van dat soort feitelijkheden is natuurlijk ook niets mis.
Het zijn de kwaadaardigen die zich vermommen als zgn redelijken die daar tegen zijn, maar hun mening is niets waard.
Daar zit iets in, maar er zijn altijd copy-cats die ook wel eens stoer willen doen tov hun vriendjes..(net als in het incident) vechten is van alle tijden, maar wat er hedentendage gebeurt is toch van de gekke..als je iemand moedwillig, en zelfs meerdere keren tegen zijn hoofd schopt, dan is dat gewoon een poging tot moord..quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:12 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Met het tonen van dat soort feitelijkheden is natuurlijk ook niets mis.
Het zijn de kwaadaardigen die zich vermommen als zgn redelijken die daar tegen zijn, maar hun mening is niets waard.
Ja hoe zit dat bij jullie, hier zitten 2 of 3 man in een conrollekamer tv-tjes te kijken.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:18 schreef sp3c het volgende:
ik zeg lang leve het digitale tijdperk hoor, gewoon direct online zetten
beetje (veel) mazzel had je ze in de trein naar Belgie al aan kunnen houden
geen ideequote:Op donderdag 24 januari 2013 21:22 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Ja hoe zit dat bij jullie, hier zitten 2 of 3 man in een conrollekamer tv-tjes te kijken.
Ik had toch meteen politie ter plaatse verwacht
Wordt het weer lekker polderlands opgenomen en alleen teruggekeken als er iemand aangifte doet?
Ja dat was ok.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
snap ook niet waarom dit ineens een issue is
opsporing verzoch diet dit al 30 jaar ofzo, gewoon op youtube tegenwoordig
vroeger keken we dat met het hele gezinnetje gezellig op de bank
Wat een verbeelding. Nee, natuurlijk niet. Dat is net zoiets als dat Messi in zijn ego gestreeld zou worden wanneer hij de tegenstanders eerst uit moet leggen dat ze de bal niet met handen mogen spelen voordat ze kunnen gaan voetballen, en dat die nog gaan beweren dat dat wel mag ook. En domheid weet me toch altijd weer te ergeren, je denkt dat je het ziet aankomen, en dat blijkt het toch altijd weer erger dan je dacht. Neem nou gewoon een keer aan hoe een vakgebied in elkaar zit van iemand die het kent, dan kunnen we verder met de discussie, denk ik dan. Maar sommigen missen zelfs het inzicht dat ze ergens geen verstand van hebben.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Ach, kom, je wilt toch niet beweren dat je, je ego (ik hoop dat het daarbij blijft) niet aan het strelen bent als je die resem van juridische kennis uitgiet over die domme paupers, hè.
Ook terzake van dit onderwerp, of is er nog steeds geen probleem?quote:Meerdere, maar maak je geen zorgen, jij bent er niet één van!
Sorry ik zei al eerder , ik zal toch echt een inschatting maken voordat ik mijn bek gelijk het slachtoffer opentrek.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:21 schreef Maron het volgende:
'respect' hiero) teken des tijds..?
Ik hoop het niet..
Je vergelijkt je met iemand die 1 vd beste aller tijden is op zijn vakgebied en daar miljoenen mee verdiend?quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:28 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als dat Messi in zijn ego gestreeld zou worden wanneer hij de tegenstanders eerst
geen idee hoe je normaal gesproken over jezelf praat dus daar kan ik geen antwoord op gevenquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:34 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Sorry ik zei al eerder , ik zal toch echt een inschatting maken voordat ik mijn bek gelijk het slachtoffer opentrek.
Het slachtoffer was dan ook een beter persoon dan ik, over consequent zijn gesproken he sp3c?
Er zat ook iemand live mee te kijken.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:24 schreef sp3c het volgende:
[..]
geen idee
in uitgaansgebieden verwacht ik eigenlijk wel dat er iemand mee zit te kijken maar die kerel zal wel wegbezuinigd zijn
Ik vind het van mezelf inconsequent om daders van vandalisme of geweld niet aan te spreken op hun gedrag, waardoor je dit soort tuig de vrije hand lijkt te geven..quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:36 schreef sp3c het volgende:
[..]
geen idee hoe je normaal gesproken over jezelf praat dus daar kan ik geen antwoord op geven
Kun je nagaan waar jij in die vergelijking staat.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:34 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Je vergelijkt je met iemand die 1 vd beste aller tijden is op zijn vakgebied en daar miljoenen mee verdiend?
Terwijl je zelf al jaren werkeloos bent en in een krot woont?![]()
![]()
/failquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:45 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Kun je nagaan waar jij in die vergelijking staat.
Nee hoor..maar razernij is een teken van onmacht, en je ziet hoe snel je meegesleept kan worden in boosheid..zowel letterlijk als figuurlijk..en als je jezelf verliest trek je meestal/altijd aan het kortste eind..quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:34 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Sorry ik zei al eerder , ik zal toch echt een inschatting maken voordat ik mijn bek gelijk het slachtoffer opentrek.
Het slachtoffer was dan ook een beter persoon dan ik, over consequent zijn gesproken he sp3c?
Maar we zijj inderdaad op een niveau aangekomen waar het andermans goed is ipv je eigen gebit of leven. Nog effe en we laten ons eigen goed afbreken door tuig om ons maar valselijk veilig te voelen.
Liever Blode Jan dan Dode Jan, toch?
I'm hot.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:45 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Kun je nagaan waar jij in die vergelijking staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |