Als pa gewoon zoonlief bij zijn oren naar het politiebureau had gesleurd was het waarschijnlijk al een heel ander gesprek geworden.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:51 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Voor Pownews? Want die zijn zo respectabel genoeg geweest om de reacties met foto's van pa, ma, zusje er niet uit te filteren.
Het probleem is zuigen. Tyf op met dat coninu gezuig.
Boosheid doet veel met je..quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
.
Maar pa zei letterlijk dat het hem niet interesseerde wat zoonlief had gedaan.
Ik had m'n zoon aan z'n haren mee naar de voordeur getrokken om zichzekf te verantwoordenquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:58 schreef Operc het volgende:
[..]
Als iemand van GS/Pownews daar staat zou ik uit principe ook geen antwoord geven, net zo min als bij NOS/RTL en dergelijke, maar die zie je dit soort dingen niet snel doen.
Betekent overigens niet dat die reporter geen vragen mag stellen (al is de manier waarop natuurlijk voer voor vele discussies.)
Smaak is datgene wat veel mensen missen. Net als fatsoen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:01 schreef Mylene het volgende:
Ik vond het helemaal niet zuigen. Danny kwam gewoon even verhaal halen. Niets mis mee. Goede journalistiek.
Over fatsoen spreken in deze zaak, wow.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:02 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Smaak is datgene wat veel mensen missen. Net als fatsoen.
Ja, zolang ouders, zusjes erbij betrokken raken, dan spreek ik over fatsoen ja.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:02 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Over fatsoen spreken in deze zaak, wow.
Nouja die deur proberen open te houden vond ik lichtelijk ver gaan, verder niks mis mee.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:01 schreef Mylene het volgende:
Ik vond het helemaal niet zuigen. Danny kwam gewoon even verhaal halen. Niets mis mee. Goede journalistiek.
Fatsoen is nou juist het hele probleem. Dat is waar alle ellende mee begonnen is.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:02 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Smaak is datgene wat veel mensen missen. Net als fatsoen.
alleen ze vader die hem vergete is op te voede kwam aan bodquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:03 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja, zolang ouders, zusjes erbij betrokken raken, dan spreek ik over fatsoen ja.
Ik oordeel niet over de verdachten/daders.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Fatsoen is nou juist het hele probleem. Dat is waar alle ellende mee begonnen is.
Als die vader fatsoen had gehad, dan had hij die knul zelf naar het politiebureau gebracht.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:05 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik oordeel niet over de verdachten/daders.Ik oordeel over het opzoeken en lastigvallen van zijn vader.
Precies dit.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als die vader fatsoen had gehad, dan had hij die knul zelf naar het politiebureau gebracht.
idd die man heeft gewoon geen respect voor die jongen van 22 die nu met zn kapotte kop in het ziekenhuis ligtquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als die vader fatsoen had gehad, dan had hij die knul zelf naar het politiebureau gebracht.
Als ja.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik keur het ongestraft wegkomen met poging tot doodslag meer af dan het principe van oog om oog.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:08 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Als ja.
Dan nog is dit geen reden om die vader zo aan te vallen. Ik keur het principe van oog om oog niet echt goed.
Door een Openbaar Ministerie en een rechter, ja. Niet door een reporter met een roze microfoon.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik keur het ongestraft wegkomen met poging tot doodslag meer af dan het principe van oog om oog.
Die gasten zaten gewoon binnen zich kapot te lachen terwijl die journalist buiten stond. Dat laat ook al zien wat voor soort mensen het zijn. Ze zijn gewend om overal mee weg te komen. Het werd hoog tijd dat ze eens flink onder druk werden gezet.
Waarom wordt hier de indruk gewekt, dat ik opkom voor die sukkels..quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik keur het ongestraft wegkomen met poging tot doodslag meer af dan het principe van oog om oog.
Die gasten zaten gewoon binnen zich kapot te lachen terwijl die journalist buiten stond. Dat laat ook al zien wat voor soort mensen het zijn. Ze zijn gewend om overal mee weg te komen. Het werd hoog tijd dat ze eens flink onder druk werden gezet.
Iddquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Pownews.. Zegt genoeg.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:14 schreef Marie30 het volgende:
Trouwens, heeft hij daar zijn auto nu half op een zebrapad staan? En dan die opmerking: "de Belgische politie houdt zich meer bezig met hoe wij geparkeerd staan dan met die dader"
Sorry hoor maar dan ben je gewoon simpel als dat de inhoud van je reportage is.
Ik kende het voordien niet zo... maar wat is dat voor riooljournalistiekquote:
Sinds ze zijn overgenomen is het zum kotsen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:16 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ik kende het voordien niet zo... maar wat is dat voor riooljournalistiek
Is er iets mis met je toetsenbord..? ik mis enkele letters in de weergave..quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:04 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
alleen ze vader die hem vergete is op te voede kwam aan bod
You wish..quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:20 schreef Maron het volgende:
[..]
Is er iets mis met je toetsenbord..? ik mis enkele letters in de weergave..
(of ligt dat aan mij;)
Is vast een Turk. Zijn altijd zo gebrekkig en lomp als het aankomt op communicatie en praten.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:10 schreef Marie30 het volgende:
Die reporter...Slechtste journalist ooit.
Waarom denk je dat ik zo'n kutwijf ben? Zit in m'n bloed je weet tochhhhhhh.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:31 schreef Ziba het volgende:
[..]
Is vast een Turk. Zijn altijd zo gebrekkig en lomp als het aankomt op communicatie en praten.
Libanese afkomstquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:31 schreef Ziba het volgende:
[..]
Is vast een Turk. Zijn altijd zo gebrekkig en lomp als het aankomt op communicatie en praten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |