Jij verwijt andere mensen van domheid, maar je komt zelf telkens met dit soort kinderachtige comebacks.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:45 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Kun je nagaan waar jij in die vergelijking staat.
Ja, hij begreep hem immers niet in één keer.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:03 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jij verwijt andere mensen van domheid, maar je komt zelf telkens met dit soort kinderachtige comebacks.
Iemand die daadwerkelijk intelligent is, negeert de domme.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:10 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ja, hij begreep hem immers niet in één keer.
net effe profiel gespiekrt... tering ik voel me Jong...quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:56 schreef Maron het volgende:
[..]
Nee hoor..maar razernij is een teken van onmacht, en je ziet hoe snel je meegesleept kan worden in boosheid..zowel letterlijk als figuurlijk..en als je jezelf verliest trek je meestal/altijd aan het kortste eind..
Dit gajes was gewoon uit op een weerloos slachtoffer..(just for 'fun')..als het slachtoffer Badr Hari had geheten waren ze er in een grote boog omheen gelopen..de helden..
Ik ken Eindhoven goed, ging vroeger altijd stappen op Stratums-Eind, en er was ook altijd wel ergens mot..mijn man is, net voordat ik hem kende ook eens 'in elkaar geslagen', en met een fles op zijn hoofd kapotgeslagen toen hij perongeluk met een slok op tegen één van een groepje van drie aanliep..(een oudere dame die haar hondje uitliet heeft met haar paraplu die knakkers weggejaagd)
Maar wat er nu gebeurt is echt van de gekke..daarom noemde ik het woord verloedering..
Hoe moet dat gaan over ca. 10 , of 20 jaar..ergens moet er een grens getrokken worden..NU dus..!!
Ok ik zal hem links laten liggen, je hebt gelijk.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:11 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Iemand die daadwerkelijk intelligent is, negeert de domme.
Als jij hem een dom iemand vind, dan moet je dat vooral doen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:21 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ok ik zal hem links laten liggen, je hebt gelijk.
Typisch Asperger-geval dekt de lading beter. Overduidelijk extreem autistisch. Wel in staat informatie tot zich te nemen, maar geen flauw idee hebben hoe die daadwerkelijk in de praktijk toe te passen en met mensen te communiceren.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:23 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Als jij hem een dom iemand vind, dan moet je dat vooral doen.
Aangaande het onderhavige onderwerp, ik heb het dan over straattereur in zijn algemeenheid, is er wel degelijk een probleem, ik heb nooit anders beweerd. Het is een redelijk complexe materie waarbij nogal wat factoren een rol spelen en onderzoeken alsook de uiteindelijke oplossingen zullen zich dan ook wijd moeten strekken. En zoals ik eerder zei, ben ik in elk geval bereid het breed te trekken en man en paard te noemen, zonder aanzien des "persoon" ...... of etniciteitquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:28 schreef Weltschmerz het volgende:
Ook terzake van dit onderwerp, of is er nog steeds geen probleem?
Nou..als ik die datum in mijn profiel zie staan dan schrik ik ook, maar dat doet niets af aan mijn objectiviteit..maar ik vind dat je in jouw reacties tegenover SpeC te ver gaat..quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:15 schreef desiredbard het volgende:
[..]
net effe profiel gespiekrt... tering ik voel me Jong...
maar vroeger....
Serieus ik weet nog dat is vroegah met mijn fiets te dicht bij de geparkeerde auto's aan het kloten was en een buurtbewoner vroeg je ergens anders te gaan spelen..je dat ook deed.
Als je rottigheid uithaalde en werd betrapt/herkend, was het grootste probleem thuiskomen want je ouders waren op de hoogte
Nu vraag je een 14/15 jarige die bakstenen bij auto's laat stuiteren te verkassen en je wordt bedreigd.
(terugdreigen en de politie komt met vaders langs want ze zijn minderjarig)
Ok de politie kan niks doen tot ik mijn dreiging tot actie maak en ik zal het de moeite waard maken dan ook en pappa weet nu ook dat ie die lieve kinderlag nooit en te nimmer terugkrijgt als etterbak mijn auto schade doet.
Maar dat soort "lef" hadden wij vroeger niet.
Het probleem benoemen lijkt me iets anders dan constateren dat er inderdaad een probleem is. Noem dan eens man en paard, wijs het aan, leg de vinger op de zere plek. Dit is natuurlijk geen benoemen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:27 schreef Jian het volgende:
[..]
Aangaande het onderhavige onderwerp, ik heb het dan over straattereur in zijn algemeenheid, is er wel degelijk een probleem, ik heb nooit anders beweerd. Het is een redelijk complexe materie waarbij nogal wat factoren een rol spelen en onderzoeken alsook de uiteindelijke oplossingen zullen zich dan ook wijd moeten strekken. En zoals ik eerder zei, ben ik in elk geval bereid het breed te trekken en man en paard te noemen, zonder aanzien des "persoon" ...... of etniciteit
Waarom?quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:11 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Is toch wel vaker zo. Niet alleen pownews.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:15 schreef Ambipur het volgende:
Jeetje wat gaat Pownews enorm ver.. Heb zin dat kleine Marokkaantje te slaan.
Bij het huis van die Brent bivakkeren..
Heb je het desbetreffende item gezien? Ik werd er boos van... Respectloos. Als dit het niveau aan journalistiek is tegenwoordigquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:16 schreef Ziba het volgende:
[..]
Is toch wel vaker zo. Niet alleen pownews.
Racistquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:15 schreef Ambipur het volgende:
Idd... ZE MOETEN VAN BRENT AFBLIJVEN!!!!!!quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:15 schreef Ambipur het volgende:
Dramaqueen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:15 schreef Ambipur het volgende:
De dwaas zegt: ik weet. De voorzichtige: ik vermoed. De wijze: ik vermoed dat ik vermoed.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:11 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik zei troost me. Als ik jou in mij wilde had ik neuk mij gezegd.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij zand in je vagina hebt.
Heb je het filmpje gezien? Nee, he?quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:23 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Idd... ZE MOETEN VAN BRENT AFBLIJVEN!!!!!!
Wat gaat er ver danquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:26 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Heb je het filmpje gezien? Nee, he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |