Nee.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij moet helemaal je kop houden met je FM geleuter heel de tijd.
Sterkte.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:14 schreef DonRaja het volgende:
Ben weg, kreeg net klotenieuws over gezondheid van mijn moeder.
Ernstig of? Sterkte iig Don!quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:14 schreef DonRaja het volgende:
Sterkte manquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:14 schreef DonRaja het volgende:
Ik dacht dat 't Paulo Roberto Falcao was. Daar heb ik nog eens een balletje mee lopen trappen op 't strand in Italie.quote:
Akelig. Sterkte.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:14 schreef DonRaja het volgende:
Sterkte man.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:14 schreef DonRaja het volgende:
Sterkte!quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:14 schreef DonRaja het volgende:
quote:
Die maakte deel uit van het national elftal wat het laatste mooie voetbal uit Brasil liet zien, prachtigquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik dacht dat 't Paulo Roberto Falcao was. Daar heb ik nog eens een balletje mee lopen trappen op 't strand in Italie.
[ afbeelding ]
Paulo Roberto Falcão (Abelardo Luz (Santa Catarina), 16 oktober 1953) is een Braziliaanse ex-voetballer. Hij wordt door velen gezien als de beste voetballer die ooit voor AS Roma speelde en als een van de meest getalenteerde middenvelders ooit.
Sterkte manquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:14 schreef DonRaja het volgende:
Hij vond zichzelf ook nogal een mannetje had ik 't idee. Ik weet 't nog goed. Hij riep heel de tijd: 'I'm a very big proffesionista, I'm a very big proffesionista!'.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die maakte deel uit van het national elftal wat het laatste mooie voetbal uit Brasil liet zien, prachtig
Imago.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:24 schreef kapiteintje het volgende:
Waarom gedragen die City jeugdspelers zich als een stel bavianen? Is dat normaal tegenwoordig?
Dat was hij ook, speelde bij Roma dacht ik na dat WK (1982)quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij vond zichzelf ook nogal een mannetje had ik 't idee. Ik weet 't nog goed. Hij riep heel de tijd: 'I'm a very big proffesionista, I'm a very big proffesionista!'.
Wtf hebben zijn ze aan het doen man.quote:
quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij moet helemaal je kop houden met je FM geleuter heel de tijd.
Ja, ach...'t was wel grappig. Met z'n rode hoofddoekje om z'n hoofd beetje lopen showen op dat strand die vent.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat was hij ook, speelde bij Roma dacht ik na dat WK (1982)
Sterkte man.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:14 schreef DonRaja het volgende:
Waar was het?quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, ach...'t was wel grappig. Met z'n rode hoofddoekje om z'n hoofd beetje lopen showen op dat strand die vent.
Is een bijnaam betekent Valkquote:
Op zo'n strand bij Rome. Denk Lido di Ostia, want daarvoor waren we naar Ostia Antica geweest met onze groep.quote:
Hij is nu commentator/analyst bij een voetbalprogramma in Braziliëquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Op zo'n strand bij Rome. Denk Lido di Ostia, want daarvoor waren we naar Ostia Antica geweest met onze groep.
Ok, 't is inmiddels ook al wel zo'n 7,5 jaar geleden schat ik hoor. Zat toen nog op de middelbare school.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij is nu commentator/analyst bij een voetbalprogramma in Brazilië
Ik zit op m'n werk, youtube is geen optie.quote:
En dat.quote:
Iedereen zegt nog GSM man.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:36 schreef Caland het volgende:
Al is handy nog een veel foutere term.
je weet toch dat het pokkie is.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niet hip genoeg voor Callie?
Nee mang.quote:
't is maar waar je mee bezig kan zijn.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:39 schreef Caland het volgende:
Ik noem het mobieltje trouwens.
Ook kut nu ik erover nadenk.
Phone. Of gewoon foon. Niets mis mee.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:39 schreef Caland het volgende:
Ik noem het mobieltje trouwens.
Ook kut nu ik erover nadenk.
Ik heb dat wel eens als ik heel brak ben. Dat sommige normale woorden fucking vreemd klinken opeens.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
't is maar waar je mee bezig kan zijn.
Draag jij ook zo'n moeilijke hipsterbril?quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Phone. Of gewoon foon. Niets mis mee.
Kunnen negers dat rocken?quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Draag jij ook zo'n moeilijke hipsterbril?
Pikzwartquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is Lans nou verdomme ook al een neger?
Alles beter dan Post NLquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:42 schreef Smoofie het volgende:
TNT komt naar nederland? USA neemt ons over
TNT is nederlands? Komt van KPN. iig, die had het gekocht van een australier geloof ik.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:42 schreef Smoofie het volgende:
TNT komt naar nederland? USA neemt ons over
Nope.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Draag jij ook zo'n moeilijke hipsterbril?
ja en dat zijn arabierenquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
mi gado, al die kafri's hierzo.
Merk wel dat ik scherper ben dan normaal nu ik niet drinkquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben enorm scherp vandaag. Uitgeslapen en shit.
nu je niet drinkt, je bent net een week gestopt?quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:46 schreef Saind het volgende:
[..]
Merk wel dat ik scherper ben dan normaal nu ik niet drink
quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:46 schreef Saind het volgende:
[..]
Merk wel dat ik scherper ben dan normaal nu ik niet drink
Ja boeler dan drink ik nu toch nietquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nu je niet drinkt, je bent net een week gestopt?
Je doet net alsof je al 4 jaar nuchter bent. Hoelang ga je niet drinken of beperk je het tot weekenddrinker?quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:47 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja boeler dan drink ik nu toch niet
Maandjequote:Op donderdag 24 januari 2013 16:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Je doet net alsof je al 4 jaar nuchter bent. Hoelang ga je niet drinken of beperk je het tot weekenddrinker?
Ze zitten in de ruimte hiernaast te borrelenquote:
Ah joh, ééntje kan wel.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:49 schreef Saind het volgende:
[..]
Ze zitten in de ruimte hiernaast te borrelen
Heb net braaf een bitter lemon gehaald ipv een delirium zoals meestal op donderdagmiddag
Is dat met dat roze olifantje?quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:49 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb net braaf een bitter lemon gehaald ipv een delirium zoals meestal op donderdagmiddag
Yesquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:51 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Is dat met dat roze olifantje?
Succes manquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:53 schreef Caland het volgende:
Ik bewaar die dorst maar voor morgen.
En nu ga ik effe lekker een flinke drol leggen.
Dit zei een klasgenoot tegen mij, 10 minuten later appte hij er een foto vanquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:53 schreef Caland het volgende:
Ik bewaar die dorst maar voor morgen.
En nu ga ik effe lekker een flinke drol leggen.
Toch te zoet.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:49 schreef Saind het volgende:
[..]
Mietje.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:52 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik heb het gezellig zonder alcohol! Ik hoef niet te drinken voor een leuke avond!
Ff onthouden dat ik die eruit moet gooien steeds als er drank is de komende maandquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:52 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik heb het gezellig zonder alcohol! Ik hoef niet te drinken voor een leuke avond!
Zit jij in het Delerium Tremens studentenhuis?quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:49 schreef Saind het volgende:
[..]
Bek dicht.quote:
Totdat ze jou melden je aanwezigheid enkel dragelijk vinden na paar biertjes.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:54 schreef Saind het volgende:
[..]
Ff onthouden dat ik die eruit moet gooien steeds als er drank is de komende maand
Je kunt dan wel heerlijk mensen belachelijk makenquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:52 schreef SjaakBauer het volgende:
Watquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:55 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zit jij in het Delerium Tremens studentenhuis?
Het is geen fuck aan als iedereen bezopen is en jijzelf nuchter.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Je kunt dan wel heerlijk mensen belachelijk maken
Dan word ik liever belachelijk gemaakt inderdaadquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:56 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Het is geen fuck aan als iedereen bezopen is en jijzelf nuchter.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dit zei een klasgenoot tegen mij, 10 minuten later appte hij er een foto van
wel man, het behoed je er wel voor om aarslelijke vrouwen te regelenquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:56 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Het is geen fuck aan als iedereen bezopen is en jijzelf nuchter.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:57 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
wel man, het behoed je er wel voor om aarslelijke vrouwen te regelen
Wat voor kleur handtas heb jij?quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:56 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Pffff. Mensen die alcohol nodig hebben voor een leuke avond zijn zoooooo 2005.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |