Is een bijnaam betekent Valkquote:
Op zo'n strand bij Rome. Denk Lido di Ostia, want daarvoor waren we naar Ostia Antica geweest met onze groep.quote:
Hij is nu commentator/analyst bij een voetbalprogramma in Braziliëquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Op zo'n strand bij Rome. Denk Lido di Ostia, want daarvoor waren we naar Ostia Antica geweest met onze groep.
Ok, 't is inmiddels ook al wel zo'n 7,5 jaar geleden schat ik hoor. Zat toen nog op de middelbare school.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij is nu commentator/analyst bij een voetbalprogramma in Brazilië
Ik zit op m'n werk, youtube is geen optie.quote:
En dat.quote:
Iedereen zegt nog GSM man.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:36 schreef Caland het volgende:
Al is handy nog een veel foutere term.
je weet toch dat het pokkie is.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niet hip genoeg voor Callie?
Nee mang.quote:
't is maar waar je mee bezig kan zijn.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:39 schreef Caland het volgende:
Ik noem het mobieltje trouwens.
Ook kut nu ik erover nadenk.
Phone. Of gewoon foon. Niets mis mee.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:39 schreef Caland het volgende:
Ik noem het mobieltje trouwens.
Ook kut nu ik erover nadenk.
Ik heb dat wel eens als ik heel brak ben. Dat sommige normale woorden fucking vreemd klinken opeens.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
't is maar waar je mee bezig kan zijn.
Draag jij ook zo'n moeilijke hipsterbril?quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Phone. Of gewoon foon. Niets mis mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |