Elftalstatus wel aangepast?quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nog zoiets. Fernandez en Cisse, niemand wil ze hebben.
Ik heb ze op de transferlijst gezet geloof ik. Alleen Nac maar die willen nog minder als zn transferwaarde betalenquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:37 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Elftalstatus wel aangepast?
Accounts verkopen is nogal onhandig momenteel.quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:38 schreef j0rdiiii het volgende:
85 mage met grand marshal title, iemand kopen?
STFUquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Heitinga en Sneijder transfervrij binnen hoppa.
quote:
Toivonen naar Tottenham 15 Mquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Heb wel spelers voor aardige bedragen op laten pleuren.
Siem de jong voor 11.75 naar Betis
Serero voor 14.5 naar Inter
Enoh voor 6 naar AS Monaco
Waarom speel jij geen 13?quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:35 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik was peterbourough, eerste seizoen 11de in de PL. Daarna constant 4 of 3. Toen ik weg ging degradeerde ze gelijk
Kan niet wennen aan die interface. FM 2008 is pracht in haar eenvoud.quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Toivonen naar Tottenham 15 M
Mertens naar Chelsea 21,75 M
Strootmeister naar Liverpool voor 18 M
[..]
Waarom speel jij geen 13?
Lekkerquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Toivonen naar Tottenham 15 M
Mertens naar Chelsea 21,75 M
Strootmeister naar Liverpool voor 18 M
[..]
Waarom speel jij geen 13?
Ik kreeg in 13 in eerste instantie geen enkel team op de rit. Nu gaat het aardig.quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Kan niet wennen aan die interface. FM 2008 is pracht in haar eenvoud.
Nee.quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:45 schreef Smoofie het volgende:
Kanker FM, ga naar het kanker FM topic.
Valt me wel op dat ze alleen weggaan als je ze aanbiedt.quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lekker
Puntjes voor NL komen ook binnen in mijn spel.
Mijn CL-Winst + Heerenveen nummer 2 i nde competitie & PSV die via voorrondes de CL haalde.
Heerenveen zit in de tweede ronde van de CL, ik helaas in de 2e ronde van de EL.
Om het seizoen kijk ik zelf wel of ik spelers nodig heb of niet en gooi ik ze op de transferlijst.quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Valt me wel op dat ze alleen weggaan als je ze aanbiedt.
Werd er ziek van dat je zoveel moest regelen, ik wil gewoon opstelling doen + transfers. Geef geen moer om dat 3dquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik kreeg in 13 in eerste instantie geen enkel team op de rit. Nu gaat het aardig.
Nee. Na elven gaan we het weer over Brazzers hebben.quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:45 schreef Smoofie het volgende:
Kanker FM, ga naar het kanker FM topic.
Ik ook niet. Kunt ook gewoon Classis mode spelen. Dat gaat snel. Binnen 2 uur een seizoen geklaard met Dortmund.quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Werd er ziek van dat je zoveel moest regelen, ik wil gewoon opstelling doen + transfers. Geef geen moer om dat 3d
Dit komt sarcastisch over.quote:
..quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:06 schreef kapiteintje het volgende:
Is Bony nu nog naar die Coupe d'Afrique?
Ja, mag telkens invallen. Drogba kan er helemaal niks meer van.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:06 schreef kapiteintje het volgende:
Hij is er al een tijdje.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:06 schreef kapiteintje het volgende:
In China wordt je niet beterquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja, mag telkens invallen. Drogba kan er helemaal niks meer van.
De schaamte voorbij!quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:12 schreef Smoofie het volgende:
Zit ik supernatural te kijken, speelt er iemand WoW in supernatural
[ afbeelding ]
Ik ben juist heel vrolijk vandaag want Littlerabbit had Goatman in z'n pakje. Ik overweeg een tweede tribute video.quote:
Nee.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij moet helemaal je kop houden met je FM geleuter heel de tijd.
Sterkte.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:14 schreef DonRaja het volgende:
Ben weg, kreeg net klotenieuws over gezondheid van mijn moeder.
Ernstig of? Sterkte iig Don!quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:14 schreef DonRaja het volgende:
Sterkte manquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:14 schreef DonRaja het volgende:
Ik dacht dat 't Paulo Roberto Falcao was. Daar heb ik nog eens een balletje mee lopen trappen op 't strand in Italie.quote:
Akelig. Sterkte.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:14 schreef DonRaja het volgende:
Sterkte man.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:14 schreef DonRaja het volgende:
Sterkte!quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:14 schreef DonRaja het volgende:
quote:
Die maakte deel uit van het national elftal wat het laatste mooie voetbal uit Brasil liet zien, prachtigquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik dacht dat 't Paulo Roberto Falcao was. Daar heb ik nog eens een balletje mee lopen trappen op 't strand in Italie.
[ afbeelding ]
Paulo Roberto Falcão (Abelardo Luz (Santa Catarina), 16 oktober 1953) is een Braziliaanse ex-voetballer. Hij wordt door velen gezien als de beste voetballer die ooit voor AS Roma speelde en als een van de meest getalenteerde middenvelders ooit.
Sterkte manquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:14 schreef DonRaja het volgende:
Hij vond zichzelf ook nogal een mannetje had ik 't idee. Ik weet 't nog goed. Hij riep heel de tijd: 'I'm a very big proffesionista, I'm a very big proffesionista!'.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die maakte deel uit van het national elftal wat het laatste mooie voetbal uit Brasil liet zien, prachtig
Imago.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:24 schreef kapiteintje het volgende:
Waarom gedragen die City jeugdspelers zich als een stel bavianen? Is dat normaal tegenwoordig?
Dat was hij ook, speelde bij Roma dacht ik na dat WK (1982)quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij vond zichzelf ook nogal een mannetje had ik 't idee. Ik weet 't nog goed. Hij riep heel de tijd: 'I'm a very big proffesionista, I'm a very big proffesionista!'.
Wtf hebben zijn ze aan het doen man.quote:
quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij moet helemaal je kop houden met je FM geleuter heel de tijd.
Ja, ach...'t was wel grappig. Met z'n rode hoofddoekje om z'n hoofd beetje lopen showen op dat strand die vent.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat was hij ook, speelde bij Roma dacht ik na dat WK (1982)
Sterkte man.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:14 schreef DonRaja het volgende:
Waar was het?quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, ach...'t was wel grappig. Met z'n rode hoofddoekje om z'n hoofd beetje lopen showen op dat strand die vent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |