Neejoh, dan wordt het gewoon te makkelijk. Verwacht nog 1 seizoen bij man city en dan ga ik terug naar peterborough oidquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan nationaliseren. Doe gewoon Ajax-Style. Talentjes spotten et cetera.
Argentijnen zijn goed spul.
Pics?quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Op die nummers van Jochem van Gelder meosten we voor sinterklaas een dansje opvoeren.
Ik snap nog steeds geen hol van dat schijtspel.quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:29 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Neejoh, dan wordt het gewoon te makkelijk. Verwacht nog 1 seizoen bij man city en dan ga ik terug naar peterborough oid
Ik heb nog met Bolton gespeeld laatst, toen promoveerde ik. Liep ik nét handhaving mis in de PL en werd ik weer ontslagen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:29 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Neejoh, dan wordt het gewoon te makkelijk. Verwacht nog 1 seizoen bij man city en dan ga ik terug naar peterborough oid
Welke speel jij dan? 13 Toch?quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb nog met Bolton gespeeld laatst, toen promoveerde ik. Liep ik nét handhaving mis in de PL en werd ik weer ontslagen.
Ja.quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Welke speel jij dan? 13 Toch?
World of Warcraft.quote:
Ik zit nu op m'n werk, help me er even aan herinneren als ik weer thuis ben. Dit moeten we zeker even aan gaan pakken ja.quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
GGMM die topcomments doen mij pijn, maar kan ze niet in mijn eentje downvoten.
Ik heb met Blackburn promotie afgedwongen en speel in mijn derde jaar in het linkerrijtje mee.quote:
Nice.quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb met Blackburn promotie afgedwongen en speel in mijn derde jaar in het linkerrijtje mee.
Ik heb met Feyenoord in mn eerste wedstrijd verloren van de 2e selectie en toen daarna Drenthe me disste door mn uiterst royale contract te weigeren heb ik de iMac uit het raam gegooid.quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb met Blackburn promotie afgedwongen en speel in mijn derde jaar in het linkerrijtje mee.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stop met je opleiding man. Hoeveel banen zijn er nou in die sector.
Panda's!
Mijn geduld met FM10 was na de eerste wedstrijd al opquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb met Feyenoord in mn eerste wedstrijd verloren van de 2e selectie en toen daarna Drenthe me disste door mn uiterst royale contract te weigeren heb ik de iMac uit het raam gegooid.
Ik was peterbourough, eerste seizoen 11de in de PL. Daarna constant 4 of 3. Toen ik weg ging degradeerde ze gelijkquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Pleuren?quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Heb wel spelers voor aardige bedragen op laten pleuren.
Siem de jong voor 11.75 naar Betis
Serero voor 14.5 naar Inter
Enoh voor 6 naar AS Monaco
Ik ook hoor, soms spelers niet verkopen omdat ze al hun hele leven bij deze club spelenquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:35 schreef Smoofie het volgende:
Bij Stijn heb ik soms het gevoel dat het FM wat te serieus neemt.
Nog zoiets. Fernandez en Cisse, niemand wil ze hebben.quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:36 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik ook hoor, soms spelers niet verkopen omdat ze al hun hele leven bij deze club spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |