Die verhaaltjessommen waren irritant.quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zie al dat jij op rekenvaardigheid geen punten liet liggen op de IQ-test gister
In principe 12, want de game begint in 2007.quote:
Valt mee, einde is in zicht wb afspraken.quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:01 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hehe, heel je gebit naar de tyfus man?
Oh ja.quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:19 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
In principe 12, want de game begint in 2007.
[ afbeelding ]
GGMM die topcomments doen mij pijn, maar kan ze niet in mijn eentje downvoten.quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Valt mee, einde is in zicht wb afspraken.Paar gaatjes, maar het valt wel mee allemaal.
Waar woont ze?quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Mijn handvaardigheidsdocente mag me niet.
Pics?quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Daar zal wel een rede voor zijn. Door jou overmatig internetgebruik had jij natuurlijk een compleet ander beeld van handvaardigheid dan je klasgenootjes.quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:23 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Daar zal wel een rede voor zijn. Door jou overmatig internetgebruik had jij natuurlijk een compleet ander beeld van handvaardigheid dan je klasgenootjes.
Met Pedo van Gelder?quote:
Nee, die plofkip. Nooit geweten dat een kip zielig kon klinken.quote:
hihiquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Daar zal wel een rede voor zijn. Door jou overmatig internetgebruik had jij natuurlijk een compleet ander beeld van handvaardigheid dan je klasgenootjes.
Ik heb een hekel aan nationaliseren. Doe gewoon Ajax-Style. Talentjes spotten et cetera.quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:27 schreef napoleonfour het volgende:
Ik ben nu bezig met het verengelsen van mijn team stijn. Maar zelfs in FM zijn de Engelse kapot slecht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |