Kunnen negers dat rocken?quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Draag jij ook zo'n moeilijke hipsterbril?
Pikzwartquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is Lans nou verdomme ook al een neger?
Alles beter dan Post NLquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:42 schreef Smoofie het volgende:
TNT komt naar nederland? USA neemt ons over
TNT is nederlands? Komt van KPN. iig, die had het gekocht van een australier geloof ik.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:42 schreef Smoofie het volgende:
TNT komt naar nederland? USA neemt ons over
Nope.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Draag jij ook zo'n moeilijke hipsterbril?
ja en dat zijn arabierenquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
mi gado, al die kafri's hierzo.
Merk wel dat ik scherper ben dan normaal nu ik niet drinkquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben enorm scherp vandaag. Uitgeslapen en shit.
nu je niet drinkt, je bent net een week gestopt?quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:46 schreef Saind het volgende:
[..]
Merk wel dat ik scherper ben dan normaal nu ik niet drink
quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:46 schreef Saind het volgende:
[..]
Merk wel dat ik scherper ben dan normaal nu ik niet drink
Ja boeler dan drink ik nu toch nietquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nu je niet drinkt, je bent net een week gestopt?
Je doet net alsof je al 4 jaar nuchter bent. Hoelang ga je niet drinken of beperk je het tot weekenddrinker?quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:47 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja boeler dan drink ik nu toch niet
Maandjequote:Op donderdag 24 januari 2013 16:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Je doet net alsof je al 4 jaar nuchter bent. Hoelang ga je niet drinken of beperk je het tot weekenddrinker?
Ze zitten in de ruimte hiernaast te borrelenquote:
Ah joh, ééntje kan wel.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:49 schreef Saind het volgende:
[..]
Ze zitten in de ruimte hiernaast te borrelen
Heb net braaf een bitter lemon gehaald ipv een delirium zoals meestal op donderdagmiddag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |