We hebben Jormungand toch al in actie gezien toen bij Rabbitfoot? En een luchtruim zonder vliegtuigen ziet er niet bijzonder spannend uit lijkt me. Daarbij zou een vervolg aantonen of Koko's plan geslaagd is en daarmee het morele vraagstuk aan het eind van aflevering 22 beantwoorden en de antwoorden van het publiek ongeldig maken. Maar een flashback OVA met Koko's crew die grimlachend professionele soldaten neer maaien, terwijl Lutz in zijn kont geschoten wordt, daar zou ik voor intekenen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:05 schreef De_Ilias het volgende:
Jormungand 2e seizoen gezien, dat was echt vet. Btw wie weet of er een 3e seizoen komt, ik zou die jormungand wel in actie willen zien?
Manga lezenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:05 schreef De_Ilias het volgende:
Jormungand 2e seizoen gezien, dat was echt vet. Btw wie weet of er een 3e seizoen komt, ik zou die jormungang wel in actie willen zien?
Echt,dan maar andere seinen seriequote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:40 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Maar de manga gaat niet verder dan de nime
Ik ben nu precies op dat momentquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:42 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
Pyscho-Pass ik hou van je [ afbeelding ]
Verklaar je nader.quote:
Erger is nog dat dit niet inherent aan het Sybil-systeem is.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:53 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik ben nu precies op dat moment
Wat een zieke shit
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:57 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Verklaar je nader.
[..]
Erger is nog dat dit niet inherent aan het Sybil-systeem is.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Omstandereffect
Ik zag een tijd terug een anime waarbij een dronken zwerver viel en door een metro werd overreden, en inderdaad niemand ingreep.quote:
Wat een goede serie he.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:53 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik ben nu precies op dat moment
Wat een zieke shit
Dus in de laatste seconden zetten ze jormungand aan en dat was het ?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:08 schreef wdn het volgende:
[..]
Jormungand is afgelopen (zowel de manga als de anime).
Ja, rest is aan de kijker om te interpreterenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:11 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Dus in de laatste seconden zetten ze jormungand aan en dat was het ?
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:18 schreef Qunix het volgende:
http://sakura-doujin.com/(...)ing-free-on-youtube/
In order to celebrate the production of Ghost in the Shell: ARISaE. There will be a free streaming of Ghost in the Shell: Stand Alone Complex between the 1st February to 20th February.
http://www.youtube.com/GITSchannel
Steins;Gatequote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:19 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Ik zag een tijd terug een anime waarbij een dronken zwerver viel en door een metro werd overreden, en inderdaad niemand ingreep.
Of wacht, er greep wel iemand in, en die werd toen zelf overreden volgens mij.
Weet iemand nog hoe die heet?
Ik heb alleen de eerste aflevering gezien toen.
Is het in HD??quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:18 schreef Qunix het volgende:
http://sakura-doujin.com/(...)ing-free-on-youtube/
In order to celebrate the production of Ghost in the Shell: ARISE. There will be a free streaming of Ghost in the Shell: Stand Alone Complex between the 1st February to 20th February.
http://www.youtube.com/GITSchannel
Sword art onlinequote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:19 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Ik zag een tijd terug een anime waarbij een dronken zwerver viel en door een metro werd overreden, en inderdaad niemand ingreep.
Ik denk dat je Gantz bedoelt.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:19 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Higurashi?quote:
Probeer Kingdom nou eens.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:22 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*kijkt nu naar Girls und Panzer 01*
moe+WW2 anime
Gainaxing fan service?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon een toffe shonen
Neuh, maar het is een van de series van het afgelopen jaar die in mijn top 5 voorkomt, en aangezien het hier het afgelopen jaar voornamelijk over Moes ging, plug ik het gewoon net zo hard totdat men iig een mening over de eerste aflevering geeft, totdat de serie klaar is.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:40 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Gainaxing fan service?
Leek wel potentieel te hebben maar is langlopend en de art ziet er niet uit. Sorry, maar ik wil een beter verhaal horen voordat ik die serie een kans geef.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:43 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Neuh, maar het is een van de series van het afgelopen jaar die in mijn top 5 voorkomt, en aangezien het hier het afgelopen jaar voornamelijk over Moes ging, plug ik het gewoon net zo hard totdat men iig een mening over de eerste aflevering geeft, totdat de serie klaar is.
Wat wil je dan voor een verhaal horen? een samenvatting?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 02:03 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Leek wel potentieel te hebben maar is langlopend en de art ziet er niet uit. Sorry, maar ik wil een beter verhaal horen voordat ik die serie een kans geef.
Een verkooppraatje.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 02:10 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Wat wil je dan voor een verhaal horen? een samenvatting?
Wat de art betreft geef ik je deels gelijk, aan de andere kant heb je later in de serie met zoveel legers/personages te maken dat het mssn niet eens mogelijk is om deze beter te doen in dat opzicht.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:22 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*kijkt nu naar Girls und Panzer 01*
moe+WW2 anime
Nyaaquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:04 schreef .Cake. het volgende:
Die ED van Shinsekai Yori die uit was, waar haal je die vandaan? Want kan m niet terugvinden op Nipponsei
Ah natuurlijk. Dank u, waarde heer. Nu heb ik wat om te luisteren straks in de trein.quote:
Goed idee, ga ik ook doenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:07 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ah natuurlijk. Dank u, waarde heer. Nu heb ik wat om te luisteren straks in de trein.
Hmm, niemand die Fairy Tail kijkt?quote:
Je hebt gewonnen? Wat een baas ben jij ook soms.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:22 schreef Kyubey het volgende:
Muhaha, mijn badeendjesradio is binnen. Bedankt, mensen die op mij gestemd hebben.
Ik volgde de manga totdat bleek dat de gehele cast niet dood was.quote:
Het beste aan Shinobu vind ik nog dat ze door ShinobuxArata TaichixChihaya mogelijk maakt.quote:Chihayafuru is weer eens Chihayafuru
Ik wel, en ik ben het met je eensquote:
Fixedquote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:52 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Je hebt gewonnen? Wat een baas ben jij ook soms.
Eindelijk iemand met smaakquote:
tokyotoshoquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:04 schreef .Cake. het volgende:
Die ED van Shinsekai Yori die uit was, waar haal je die vandaan? Want kan m niet terugvinden op Nipponsei
Niet veel, welcome back iig.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:14 schreef omelette het volgende:
Zo. Heb ik nog wat gemist de afgelopen twee à drie maanden?
Psycho Passquote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:14 schreef omelette het volgende:
Zo. Heb ik nog wat gemist de afgelopen twee à drie maanden?
Thanksquote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:19 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Niet veel, welcome back iig.
Genoteerd. Is K nog wat geworden? Of Shinsekai Yori?quote:
Ja en ja.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:28 schreef omelette het volgende:
Genoteerd. Is K nog wat geworden? Of Shinsekai Yori?
pics met stamp.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:22 schreef Kyubey het volgende:
Muhaha, mijn badeendjesradio is binnen. Bedankt, mensen die op mij gestemd hebben.
K krijgt zelfs een seizoen 2, Shinsekai Yori is tof.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:28 schreef omelette het volgende:
[..]
ThanksLaatste tijd veel te druk gehad met school maar tentamens zitten erop
[..]
Nice! Dan hoef ik me niet te vervelen deze dagenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:33 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
K krijgt zelfs een seizoen 2, Shinsekai Yori is tof.
oh en Hunter x Hunter is erg goedquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:28 schreef omelette het volgende:
[..]
ThanksLaatste tijd veel te druk gehad met school maar tentamens zitten erop
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |