Rijdt* (sorry, ik moet wel scherp blijven nu ik gestopt ben met schoolquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:09 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Gelukkig, dan rijd mijn trein tenminste weer
inmiddels was de sneeuw niet mooi meer..quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:01 schreef Arashimashou het volgende:
Stelletje zeikerds. Zondag is het alweer voorbij.
De mooie sneeuw gaat verdwijnen
Hier wel want Veluwequote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:16 schreef mschol het volgende:
[..]
inmiddels was de sneeuw niet mooi meer..
maar jammer is het zeker..
Nog een zwarte panter gezien?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:43 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Hier wel want Veluwe
--
Tonari no Kaibutsuen het begon zo leuk. Ik moet er nu wel een einde aan maken van mijzelf, moet nog 2 episodes.
Nee, wel blauwe.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:45 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Nog een zwarte panter gezien?
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:02 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Bedenk me net dat ik iedere avond om 11 uur nog met de hond moet lopen, ook vanavond, nadat ik eerst nog van 6 tot 10 moet werken. Bedankt Cake!
waar dan?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:47 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Nee, wel blauwe.
Wareta Ringo is zo geweldig
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:02 schreef Arashimashou het volgende:
Twee mensen in deze reeks denken bij Panter alleen aan de Panzerkampfwagen V.
Geen idee; ik zou wel willen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:05 schreef De_Ilias het volgende:
Jormungand 2e seizoen gezien, dat was echt vet. Btw wie weet of er een 3e seizoen komt, ik zou die jormungang wel in actie willen zien?
Moet nog doenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:19 schreef Qunix het volgende:
[..]
Geen idee; ik zou wel willen.
Heb jij je lijstje al gestuurd?
Wat wij adviseren aan nieuw volk en zegt ook gelijk wat wij goed vinden.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:22 schreef De_Ilias het volgende:
Voor wat zal die lijst gebruikt worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |