We hebben Jormungand toch al in actie gezien toen bij Rabbitfoot? En een luchtruim zonder vliegtuigen ziet er niet bijzonder spannend uit lijkt me. Daarbij zou een vervolg aantonen of Koko's plan geslaagd is en daarmee het morele vraagstuk aan het eind van aflevering 22 beantwoorden en de antwoorden van het publiek ongeldig maken. Maar een flashback OVA met Koko's crew die grimlachend professionele soldaten neer maaien, terwijl Lutz in zijn kont geschoten wordt, daar zou ik voor intekenen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:05 schreef De_Ilias het volgende:
Jormungand 2e seizoen gezien, dat was echt vet. Btw wie weet of er een 3e seizoen komt, ik zou die jormungand wel in actie willen zien?
Manga lezenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:05 schreef De_Ilias het volgende:
Jormungand 2e seizoen gezien, dat was echt vet. Btw wie weet of er een 3e seizoen komt, ik zou die jormungang wel in actie willen zien?
Echt,dan maar andere seinen seriequote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:40 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Maar de manga gaat niet verder dan de nime
Ik ben nu precies op dat momentquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:42 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
Pyscho-Pass ik hou van je [ afbeelding ]
Verklaar je nader.quote:
Erger is nog dat dit niet inherent aan het Sybil-systeem is.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:53 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik ben nu precies op dat moment
Wat een zieke shit
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:57 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Verklaar je nader.
[..]
Erger is nog dat dit niet inherent aan het Sybil-systeem is.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Omstandereffect
Ik zag een tijd terug een anime waarbij een dronken zwerver viel en door een metro werd overreden, en inderdaad niemand ingreep.quote:
Wat een goede serie he.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:53 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik ben nu precies op dat moment
Wat een zieke shit
Dus in de laatste seconden zetten ze jormungand aan en dat was het ?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:08 schreef wdn het volgende:
[..]
Jormungand is afgelopen (zowel de manga als de anime).
Ja, rest is aan de kijker om te interpreterenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:11 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Dus in de laatste seconden zetten ze jormungand aan en dat was het ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |