Ik was eerst bang dat het 220 per poppetje was, want er stonden 2 prijzen, nl 220/230, maar het was dus 220 voor de hele set als je in totaal voor meer dan 300 dollar zou kopen, en anders 230.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:57 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Fuck,dat is heel goedkoop.
Importeren is toch wel beterquote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:32 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik was eerst bang dat het 220 per poppetje was, want er stonden 2 prijzen, nl 220/230, maar het was dus 220 voor de hele set als je in totaal voor meer dan 300 dollar zou kopen, en anders 230.![]()
Mooie prijzen idd. Als je hier in NL soms in Amsterdam ofzo bij zo'n stripwinkel kijkt hoeveel ze vragen voor die plastic meuk, dan lach je je soms bijna scheel...Echt schandalige prijzen vaak.
Volgens mij is het via websites ook nog best wel prijzig, zag ik gisteren toen ik even die plaatjes zocht van die figurines....quote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:33 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Importeren is toch wel beter
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:39 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Volgens mij is het via websites ook nog best wel prijzig, zag ik gisteren toen ik even die plaatjes zocht van die figurines....
Zojuist trouwens een artbook gekocht van Guilty Crown voor 5-6 euro ofzo, maar dat was niet het bijzondere nieuws, maar die vrouw verwees me dus door naar veel grotere winkels in Mong Kok en Causeway Bay die dan ergens boven in ene gebouw verstopt zouden zitten, maar waar ze dan dus veel meer aanbod zouden hebben. Binnenkort dus even zoeken. Wil sowieso graag een artbook van Persona 3/4 (van die tekenaar), van Shinkai, en misschien wat Pixiv boeken...
quote:
Hoe bekeken jullie het danquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:20 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Weet je zo heb ik het nog nooit bekeken. Ongelofelijk dat ik die serie al die tijd serieus heb genomen.
Battle for Wesnothquote:
Oh gutquote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:24 schreef Kyubey het volgende:
Ach Chuunibyou is hetzelfde of niet?![]()
[ afbeelding ]
Loli moet nooit gepest worden.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:24 schreef Kyubey het volgende:
Ach Chuunibyou is hetzelfde of niet?![]()
[ afbeelding ]
Ik vind jou de majesteit van dit topic nu.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:39 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Volgens mij is het via websites ook nog best wel prijzig, zag ik gisteren toen ik even die plaatjes zocht van die figurines....
Zojuist trouwens een artbook gekocht van Guilty Crown voor 5-6 euro ofzo, maar dat was niet het bijzondere nieuws, maar die vrouw verwees me dus door naar veel grotere winkels in Mong Kok en Causeway Bay die dan ergens boven in ene gebouw verstopt zouden zitten, maar waar ze dan dus veel meer aanbod zouden hebben. Binnenkort dus even zoeken. Wil sowieso graag een artbook van Persona 3/4 (van die tekenaar), van Shinkai, en misschien wat Pixiv boeken...
Stuur hem geld zodat hij voor jouw een boekje kan kopenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:47 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik vind jou de majesteit van dit topic nu.
Nee nee nee dat hoeft dan ook weer niet. Ik heb een Guilty Crown folder van, en nu ga je me eng vinden, 15 GB ofzo?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:48 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Stuur hem geld zodat hij voor jouw een boekje kan kopen
Pics van hoe je het hebt geordendquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:49 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Nee nee nee dat hoeft dan ook weer niet. Ik heb een Guilty Crown folder van, en nu ga je me eng vinden, 15 GB ofzo?
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:47 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik vind jou de majesteit van dit topic nu.
Spuit11quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:49 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Nee nee nee dat hoeft dan ook weer niet. Ik heb een Guilty Crown folder van, en nu ga je me eng vinden, 15 GB ofzo?
Anime > Guilty Crown > GC Pics / GC OST / GC Anime.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:51 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Pics van hoe je het hebt geordend
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:58 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Anime > Guilty Crown > GC Pics / GC OST / GC Anime.
Scheer je weg, vlerk, schavuit, vlegel!quote:
nou nou:*quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:58 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
[..]
Scheer je weg, vlerk, schavuit, vlegel!
Het is te koud om wat dan ook maar te doen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:59 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
nou nou:*
*1ste STEAM for Linux betaling gedaan*
*Te koud om te fitnessen*
Bedenk me net dat ik iedere avond om 11 uur nog met de hond moet lopen, ook vanavond, nadat ik eerst nog van 6 tot 10 moet werken. Bedankt Cake!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:00 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Het is te koud om wat dan ook maar te doen.
Gelukkig, dan rijd mijn trein tenminste weerquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:01 schreef Arashimashou het volgende:
Stelletje zeikerds. Zondag is het alweer voorbij.
De mooie sneeuw gaat verdwijnen
Fyra?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:09 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Gelukkig, dan rijd mijn trein tenminste weer
Sneeuw wel OK,maar koude wind is klotequote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:01 schreef Arashimashou het volgende:
Rijdt* (sorry, ik moet wel scherp blijven nu ik gestopt ben met schoolquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:09 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Gelukkig, dan rijd mijn trein tenminste weer
inmiddels was de sneeuw niet mooi meer..quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:01 schreef Arashimashou het volgende:
Hier wel want Veluwequote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:16 schreef mschol het volgende:
[..]
inmiddels was de sneeuw niet mooi meer..
maar jammer is het zeker..
Nog een zwarte panter gezien?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:43 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Hier wel want Veluwe
--
Tonari no Kaibutsuen het begon zo leuk. Ik moet er nu wel een einde aan maken van mijzelf, moet nog 2 episodes.
Nee, wel blauwe.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:45 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Nog een zwarte panter gezien?
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:02 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Bedenk me net dat ik iedere avond om 11 uur nog met de hond moet lopen, ook vanavond, nadat ik eerst nog van 6 tot 10 moet werken. Bedankt Cake!
waar dan?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:47 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Nee, wel blauwe.
Wareta Ringo is zo geweldig
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:02 schreef Arashimashou het volgende:
Twee mensen in deze reeks denken bij Panter alleen aan de Panzerkampfwagen V.
Geen idee; ik zou wel willen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:05 schreef De_Ilias het volgende:
Jormungand 2e seizoen gezien, dat was echt vet. Btw wie weet of er een 3e seizoen komt, ik zou die jormungang wel in actie willen zien?
Moet nog doenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:19 schreef Qunix het volgende:
[..]
Geen idee; ik zou wel willen.
Heb jij je lijstje al gestuurd?
Wat wij adviseren aan nieuw volk en zegt ook gelijk wat wij goed vinden.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:22 schreef De_Ilias het volgende:
Voor wat zal die lijst gebruikt worden?
We hebben Jormungand toch al in actie gezien toen bij Rabbitfoot? En een luchtruim zonder vliegtuigen ziet er niet bijzonder spannend uit lijkt me. Daarbij zou een vervolg aantonen of Koko's plan geslaagd is en daarmee het morele vraagstuk aan het eind van aflevering 22 beantwoorden en de antwoorden van het publiek ongeldig maken. Maar een flashback OVA met Koko's crew die grimlachend professionele soldaten neer maaien, terwijl Lutz in zijn kont geschoten wordt, daar zou ik voor intekenen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:05 schreef De_Ilias het volgende:
Jormungand 2e seizoen gezien, dat was echt vet. Btw wie weet of er een 3e seizoen komt, ik zou die jormungand wel in actie willen zien?
Manga lezenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:05 schreef De_Ilias het volgende:
Jormungand 2e seizoen gezien, dat was echt vet. Btw wie weet of er een 3e seizoen komt, ik zou die jormungang wel in actie willen zien?
Echt,dan maar andere seinen seriequote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:40 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Maar de manga gaat niet verder dan de nime
Ik ben nu precies op dat momentquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:42 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
Pyscho-Pass ik hou van je [ afbeelding ]
Verklaar je nader.quote:
Erger is nog dat dit niet inherent aan het Sybil-systeem is.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:53 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik ben nu precies op dat moment
Wat een zieke shit
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:57 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Verklaar je nader.
[..]
Erger is nog dat dit niet inherent aan het Sybil-systeem is.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Omstandereffect
Ik zag een tijd terug een anime waarbij een dronken zwerver viel en door een metro werd overreden, en inderdaad niemand ingreep.quote:
Wat een goede serie he.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:53 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik ben nu precies op dat moment
Wat een zieke shit
Dus in de laatste seconden zetten ze jormungand aan en dat was het ?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:08 schreef wdn het volgende:
[..]
Jormungand is afgelopen (zowel de manga als de anime).
Ja, rest is aan de kijker om te interpreterenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:11 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Dus in de laatste seconden zetten ze jormungand aan en dat was het ?
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:18 schreef Qunix het volgende:
http://sakura-doujin.com/(...)ing-free-on-youtube/
In order to celebrate the production of Ghost in the Shell: ARISaE. There will be a free streaming of Ghost in the Shell: Stand Alone Complex between the 1st February to 20th February.
http://www.youtube.com/GITSchannel
Steins;Gatequote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:19 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Ik zag een tijd terug een anime waarbij een dronken zwerver viel en door een metro werd overreden, en inderdaad niemand ingreep.
Of wacht, er greep wel iemand in, en die werd toen zelf overreden volgens mij.
Weet iemand nog hoe die heet?
Ik heb alleen de eerste aflevering gezien toen.
Is het in HD??quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:18 schreef Qunix het volgende:
http://sakura-doujin.com/(...)ing-free-on-youtube/
In order to celebrate the production of Ghost in the Shell: ARISE. There will be a free streaming of Ghost in the Shell: Stand Alone Complex between the 1st February to 20th February.
http://www.youtube.com/GITSchannel
Sword art onlinequote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:19 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Ik zag een tijd terug een anime waarbij een dronken zwerver viel en door een metro werd overreden, en inderdaad niemand ingreep.
Ik denk dat je Gantz bedoelt.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:19 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Higurashi?quote:
Probeer Kingdom nou eens.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:22 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*kijkt nu naar Girls und Panzer 01*
moe+WW2 anime
Gainaxing fan service?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon een toffe shonen
Neuh, maar het is een van de series van het afgelopen jaar die in mijn top 5 voorkomt, en aangezien het hier het afgelopen jaar voornamelijk over Moes ging, plug ik het gewoon net zo hard totdat men iig een mening over de eerste aflevering geeft, totdat de serie klaar is.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:40 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Gainaxing fan service?
Leek wel potentieel te hebben maar is langlopend en de art ziet er niet uit. Sorry, maar ik wil een beter verhaal horen voordat ik die serie een kans geef.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:43 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Neuh, maar het is een van de series van het afgelopen jaar die in mijn top 5 voorkomt, en aangezien het hier het afgelopen jaar voornamelijk over Moes ging, plug ik het gewoon net zo hard totdat men iig een mening over de eerste aflevering geeft, totdat de serie klaar is.
Wat wil je dan voor een verhaal horen? een samenvatting?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 02:03 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Leek wel potentieel te hebben maar is langlopend en de art ziet er niet uit. Sorry, maar ik wil een beter verhaal horen voordat ik die serie een kans geef.
Een verkooppraatje.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 02:10 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Wat wil je dan voor een verhaal horen? een samenvatting?
Wat de art betreft geef ik je deels gelijk, aan de andere kant heb je later in de serie met zoveel legers/personages te maken dat het mssn niet eens mogelijk is om deze beter te doen in dat opzicht.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:22 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*kijkt nu naar Girls und Panzer 01*
moe+WW2 anime
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |