SPOILER: MAL lijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?
Anime worden steeds populairder in andere landen, waardoor er vaker licenties opgekocht worden. Dit betekent dat de afleveringen officieel niet verspreid mogen worden (zonder toestemming).
Dit gebeurt niet bij alle series, maar meestal bij series die bekendheid verkrijgen in het westen waardoor een westerse uitgever de licentie koopt om hieraan te verdienen.
Ik kan de fansubs niet afspelen, wat moet ik doen?
Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen. Het CCCP-Project is een (gratis) pakket speciaal ontwikkeld voor anime, probeer deze eerst te downloaden.
VLC speelt ook nog eens alles af(ook Blu-Ray Disk/BD)!
Let er wel op dat deze speler achterloopt op het CCCP Codec Pack en niet speciaal is ontwikkeld met anime in het achterhoofd.
Kan ik downloaden via IRC?
Een guide om via IRC downloaden is gemaakt door Robin007bond en kun je hier vinden.
Help! Mijn plaatjes doen het niet. Wat nu?
Je bent aan het hotlinken, en dit mag niet. Upload het plaatje via Imgur of Photobucket en plaats hem opnieuw.
Tsunacon 2013
Tsunacon 2013 staat gepland op zondag 10 februari 2013, van 10:00 tot 20:00 in Erasmus Expo & Congrescentrum te Rotterdam.
Kaartjes
Beste nog niet bezoekers,
31 januari 2013 is de laatste dag dat je een kaartje voor Tsunacon kan bemachtigen. Er zijn maar een beperkt aantal kaartjes beschikbaar, dus wees er op tijd bij. Op is op! In combinatie met de Blokker dagkaarten biedt Tsunacon een goedkoop dagje uit voor elke fan van Japan! Herenig met je beste vrienden en ontmoet nieuwe vrienden! Veel plezier bij Tsunacon!
Easymodo, Arashimashou, Robin en Kyubei zijn aanwezig
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post), opent het volgende deel! Er worden ook statistieken bijgehouden.
Je hebt gelijk. Needs more Gunka.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:55 schreef Quir het volgende:
Maak dan meteen een hele nieuwe OP, man wat hebben jullie die verkloot
Ik heb dit niet gemaakt hoorquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:55 schreef Quir het volgende:
Maak dan meteen een hele nieuwe OP, man wat hebben jullie die verkloot
Wie??quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:03 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Needs more Gunka.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:06 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ik heb dit niet gemaakt hoor
[..]
Wie??
Welke dan?quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:14 schreef Quir het volgende:
Een van jullie neemt het maar op je, maar verneuk mijn oude banners niet
Ik heb nauwelijks een idee waar het over gaat, en als er een ding is waar ik van af blijf dan is het wel de OP. Maar als je iets op een bepaalde manier wilt kun je dat het beste zelf doen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:14 schreef Quir het volgende:
Een van jullie neemt het maar op je, maar verneuk mijn oude banners niet
eerste OVA in 88-89quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:18 schreef wdn het volgende:
En allemaal Dominion:Tank Police kijken
Jaren 80 denk ik of jaren 90 misschien.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:26 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Bovenste banner?
wel met de tijd mee gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:25 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Zet het maar in spoiler...vanwege Kyubei
ohja, die is wel leuk jaquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:27 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*speelt nu Battle for Wesnoth*
Wel chill muziek
Battle for wesnothquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:27 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*speelt nu Battle for Wesnoth*
Wel chill muziek
Ik heb 6 maanden niet gespeeldquote:Op donderdag 24 januari 2013 00:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Battle for wesnoth
Dat heb ik in jaren niet gespeelt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 36% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 24-01-2013 01:31:22 ]
Mijn GITS SAC BD rip collectie gecheckt,blijkt dat ik de 1ste film uit 1995 gewoon heb.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:13 schreef wdn het volgende:
[..]
Films:
Ghost in the Shell
Ghost in the Shell 2: Innocence
Ghost in the Shell: Stand Alone Complex
2nd GIG
Solid State Society
Ik heb zelfs de PS2 game
als je dat nou allemaal op blu-ray had, dan was het nog indrukwekkend geweest.. nu is het zo van, nou.. wauw........quote:Op donderdag 24 januari 2013 01:36 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Mijn GITS SAC BD rip collectie gecheckt,blijkt dat ik de 1ste film uit 1995 gewoon heb.
Nooit geweten tot nu toe
Beter nog,movie map bevat 6(!) GITS films/OVA(Invidual Eleven zit erbij) in 720P HD![]()
En dat 1.5 jaar geleden gedownload
Jelly?
Met 1 TiB lukt me welquote:Op donderdag 24 januari 2013 02:35 schreef mschol het volgende:
[..]
als je dat nou allemaal op blu-ray had, dan was het nog indrukwekkend geweest.. nu is het zo van, nou.. wauw........
Schijnt heel erg goed te zijn. Toevallig eergisteren nog heel even aangezet omdat ik wat nieuwe codecs moest testen op mijn vriendin's computer (daarvoor liep alles te happeren). Wil hem ook al een tijdje bekijken, maar nog niet gedaan. Kon helaas de laptop ook niet aansluiten op de TV, en de ingebouwde mediaspeler in de nieuwe plasma mist blijkbaar ook wat noodzakelijke codecs...quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:16 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Iemand hier de film ''Sword of the stranger'' gezien? Heb hem nu gedownload, misschien dit weekend eens kijken.
Mocht ik hem eerder dan jij gezien hebben, dan laat ik je wel even weten hoe die wasquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:24 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Schijnt heel erg goed te zijn. Toevallig eergisteren nog heel even aangezet omdat ik wat nieuwe codecs moest testen op mijn vriendin's computer (daarvoor liep alles te happeren). Wil hem ook al een tijdje bekijken, maar nog niet gedaan. Kon helaas de laptop ook niet aansluiten op de TV, en de ingebouwde mediaspeler in de nieuwe plasma mist blijkbaar ook wat noodzakelijke codecs...
Ik heb hem al wel gedownload, nog niet aan toegekomen om te kijken.quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:16 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Iemand hier de film ''Sword of the stranger'' gezien? Heb hem nu gedownload, misschien dit weekend eens kijken.
Ja ik heb de laatste twee ook eindelijk binnen, kan ik binnenkort alles achter elkaar gaan kijken!quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:32 schreef Repelsteeltju het volgende:
Het einde van Jormungand liet me een beetje onvoldaan achter. Maar dat zal vast te maken gehad hebben met dat het zo lang duurde voordat [gg] met een vertaling kwam.
Ik ben niet zo van de figurines, maar ik zag laatst wel iets op twitter voorbijkomen dat ik misschien nog wel zou doen. Model-gundams bouwen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:42 schreef Yi-Long het volgende:
Vandaag in Sham Shui Po wat figurines gekocht. Een setje van Blue Exorcist
[ afbeelding ],
... een toffe van Luffy (One Piece)
[ afbeelding ]
... en nog een van Slam Dunk voor mijn vriendin![]()
Was eigenlijk op zoek naar manga-artbooks, maar kon helaas niet echt winkels vinden die ze hadden. Moet eigenlijk een goede torrent-site vinden daarvoor zodat ik het voor de tablet kan downloaden ofzo...
Die kans zit er dik in, dus ik ben benieuwdquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:35 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Mocht ik hem eerder dan jij gezien hebben, dan laat ik je wel even weten hoe die was!
HEEL toevallig vroeg mijn vriendin vanmiddag nog of me dat niet leuk lijkt, beetje kloten met zo'n tof bouwpakket, beetje schilderen, etc etc. Ze zat al helemaal te zeuren dat ik dan meer geduld zou krijgen enzoquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:51 schreef .Cake. het volgende:
Ik ben niet zo van de figurines, maar ik zag laatst wel iets op twitter voorbijkomen dat ik misschien nog wel zou doen. Model-gundams bouwen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor hoeveel dan?quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:42 schreef Yi-Long het volgende:
Vandaag in Sham Shui Po wat figurines gekocht. Een setje van Blue Exorcist
[ afbeelding ],
... een toffe van Luffy (One Piece)
[ afbeelding ]
... en nog een van Slam Dunk voor mijn vriendin![]()
Was eigenlijk op zoek naar manga-artbooks, maar kon helaas niet echt winkels vinden die ze hadden. Moet eigenlijk een goede torrent-site vinden daarvoor zodat ik het voor de tablet kan downloaden ofzo...
Het Blue Exorcist setje was 220HK$, dus zo'n 22 euro. Luffy was 120$, dus 12 euro, en dat Slam Dunk gevalletje was 85$.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:29 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*hoi*
Even een correctie: mijn GITS collectie heb ik niet 1.5 jaar,maar 2.5 jaar geleden al.
[..]
Voor hoeveel dan?
Fuck,dat is heel goedkoop.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:52 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Het Blue Exorcist setje was 220HK$, dus zo'n 22 euro. Luffy was 120$, dus 12 euro, en dat Slam Dunk gevalletje was 85$.
Gemiddeld dus zo'n 10 euro per figuurtje, dus valt mee![]()
Ik koop normaal gesproken ook nooit zo vaak figurines ofzo, want vaak te duur of gewoon niet mooi genoeg, maar deze waren allemaal prima kwaliteit en een aardige prijs, dus toen maar even wat geld over de balk gesmeten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |