Nyaaquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:04 schreef .Cake. het volgende:
Die ED van Shinsekai Yori die uit was, waar haal je die vandaan? Want kan m niet terugvinden op Nipponsei
Ah natuurlijk. Dank u, waarde heer. Nu heb ik wat om te luisteren straks in de trein.quote:
Goed idee, ga ik ook doenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:07 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ah natuurlijk. Dank u, waarde heer. Nu heb ik wat om te luisteren straks in de trein.
Hmm, niemand die Fairy Tail kijkt?quote:
Je hebt gewonnen? Wat een baas ben jij ook soms.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:22 schreef Kyubey het volgende:
Muhaha, mijn badeendjesradio is binnen. Bedankt, mensen die op mij gestemd hebben.
Ik volgde de manga totdat bleek dat de gehele cast niet dood was.quote:
Het beste aan Shinobu vind ik nog dat ze door ShinobuxArata TaichixChihaya mogelijk maakt.quote:Chihayafuru is weer eens Chihayafuru
Ik wel, en ik ben het met je eensquote:
Fixedquote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:52 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Je hebt gewonnen? Wat een baas ben jij ook soms.
Eindelijk iemand met smaakquote:
tokyotoshoquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:04 schreef .Cake. het volgende:
Die ED van Shinsekai Yori die uit was, waar haal je die vandaan? Want kan m niet terugvinden op Nipponsei
Niet veel, welcome back iig.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:14 schreef omelette het volgende:
Zo. Heb ik nog wat gemist de afgelopen twee à drie maanden?
Psycho Passquote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:14 schreef omelette het volgende:
Zo. Heb ik nog wat gemist de afgelopen twee à drie maanden?
Thanksquote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:19 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Niet veel, welcome back iig.
Genoteerd. Is K nog wat geworden? Of Shinsekai Yori?quote:
Ja en ja.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:28 schreef omelette het volgende:
Genoteerd. Is K nog wat geworden? Of Shinsekai Yori?
pics met stamp.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:22 schreef Kyubey het volgende:
Muhaha, mijn badeendjesradio is binnen. Bedankt, mensen die op mij gestemd hebben.
K krijgt zelfs een seizoen 2, Shinsekai Yori is tof.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:28 schreef omelette het volgende:
[..]
ThanksLaatste tijd veel te druk gehad met school maar tentamens zitten erop
[..]
Nice! Dan hoef ik me niet te vervelen deze dagenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:33 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
K krijgt zelfs een seizoen 2, Shinsekai Yori is tof.
oh en Hunter x Hunter is erg goedquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:28 schreef omelette het volgende:
[..]
ThanksLaatste tijd veel te druk gehad met school maar tentamens zitten erop
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |