quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:15 schreef Rectum het volgende:
de reikinerd en de FOK!-plork... als daar geen indigokinderen van komen
Ik keek alleen naar het plaatje.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:15 schreef Crimyclown het volgende:
Moeilijk veel tekst man, dat ga ik echt niet doorlezen.
Jullie zijn gewoon jaloersquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:15 schreef Rectum het volgende:
FOK! dates?quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:16 schreef Dimens het volgende:
Je zou denken dat ze na een kansloze FOK!ker te hebben gedate nu wel weet dat je dat niet moet doen. Maar nee hoor, ze gaat nu trouwen met een FOK!ker die nog meer kansloos is dan de vorige.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:15 schreef Rectum het volgende:
Wat? Wil jij ook met Angel-Joy trouwen?quote:
Nee met jou.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:17 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wat? Wil jij ook met Angel-Joy trouwen?
*proest*quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:15 schreef Rectum het volgende:
Neger, hou je mond.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:17 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wat? Wil jij ook met Angel-Joy trouwen?
Dank jequote:Op woensdag 23 januari 2013 20:17 schreef HaywoodJablome het volgende:
Ja, gefeliciteerd, hoera enzo! En voordat ik in een oerlelijke jurk gedwongen word en de hele dag lachend als een boerin met kiespijn bruidsmeisje moet spelen: ik zal de (open, neem ik aan) bar wel bemannen.
Nou vooruit dan. Je mag links staan.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
*proest*
@Vogeltjesdans: En ik ben niet eens je getuige?
Noem je mij neger? Hou je niet meer van me?quote:
Iedereen behalve ik, toch?quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dank jeMaar houd er rekening mee dat sommigen alleen alcoholvrij mogen, je weet zelf welke dat zijn
Jawel dushi, niet huilen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Noem je mij neger? Hou je niet meer van me?
Woohoo! Komt mooi uit, m'n rechterhand heb ik voor iets anders nodig namelijkquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nou vooruit dan. Je mag links staan.
K chimi, alleen wachten op FD dus. Of we moeten een andere mod hosselen als invalpastoor.quote:
quote:
FD is bejaard, kan nog wel ff duren.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:21 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
K chimi, alleen wachten op FD dus. Of we moeten een andere mod hosselen als invalpastoor.
Trouwen wij morgen okee?quote:
Okee, maar wel je eigen vliegticket naar curacao betalenquote:
Jij een promi zijn de bruidsmeisjesquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:24 schreef supersof het volgende:
congrats aj. mag ik bruidsmeisje zijn dan?
jaaaaquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:24 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jij een promi zijn de bruidsmeisjes
Okee jij mag met rijst strooien.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:24 schreef supersof het volgende:
congrats aj. mag ik bruidsmeisje zijn dan?
Wacht het was een grapje!quote:
1. Ik ben geen negerquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:26 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wacht het was een grapje!En technisch gezien ben jij ook nog met FD getrouwd dus komop neger.
yayyquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:24 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jij een promi zijn de bruidsmeisjes
Okee maar wel op huwelijkse voorwaarden zodat je niet met de helft van alles vandoor gaat.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:27 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
1. Ik ben geen neger
2. Als FD hier komt teken ik meteen de papieren om te scheiden.
3. Ik ben geen neger
Okéquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:28 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Okee maar wel op huwelijkse voorwaarden zodat je niet met de helft van alles vandoor gaat.
Zullen we dan eerst een LAT relatie proberen? Of een PLANK relatie? (persoonlijk liever alleen na kantooruren)quote:
Wat dacht je van ONS?quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:30 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Zullen we dan eerst een LAT relatie proberen? Of een PLANK relatie? (persoonlijk liever alleen na kantooruren)
ONS? Oude Nachtelijke Sletten?quote:
Polygamie is toegestaan op fok.quote:
One night stand domboquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:34 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
ONS? Oude Nachtelijke Sletten?
Ja, maar ik ga scheidenquote:
Ik heb nog nooit een paard zien strippen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:37 schreef PatriciaPrecies het volgende:
Ik regel een stripper voor het vrijgezellenavondje![]()
wantdiekomtertochwel?
[ afbeelding ]
Dan is dit de ideale gelegenheidquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:37 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een paard zien strippen.
Jij en Meloewa mogen mijn vrijgezellenfeest regelen in Vegasquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:37 schreef PatriciaPrecies het volgende:
Ik regel een stripper voor het vrijgezellenavondje![]()
wantdiekomtertochwel?
[ afbeelding ]
Misschienquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:38 schreef LompeHork het volgende:
Vogeltjesdans, neemt u, heer der illusie en vreemde gebeurtenissen, Angel-Joy tot uw wettige echtgenote?
En Angel-Joy, neemt u, kek wijf, Vogeltjesdans tot uw wettige echtgenoot?
quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:38 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jij en Meloewa mogen mij vrijgezellenfeest regelen in Vegas
JA GODVERDOMME, schiet toch op trut, deze pastoor heeft nog jongetjes in de rij staanquote:
Jaquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:38 schreef LompeHork het volgende:
Vogeltjesdans, neemt u, heer der illusie en vreemde gebeurtenissen, Angel-Joy tot uw wettige echtgenote?
Willen jullie elkaar tot een ban jullie scheidt of tot dat jullie genoeg van elkaar hebben?
is goedquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:38 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jij en Meloewa mogen mij vrijgezellenfeest regelen in Vegas
Nah, tot morgen is wel genoeg.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:38 schreef LompeHork het volgende:
Willen jullie elkaar tot een ban jullie scheidt of tot dat jullie genoeg van elkaar hebben?
Maar wacht ff, ik moet eerst scheiden van FDquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
JA GODVERDOMME, schiet toch op trut, deze pastoor heeft nog jongetjes in de rij staan
quote:
Ik neem die tweede opmerking als een ja, sowieso heb je geen rechten behalve het aanrecht. Dus ik verklaar u nu tot man en vrouw, Vogeltjesdans, u mag de bruid keihard nemen op het altaar.quote:
quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
JA GODVERDOMME, schiet toch op trut, deze pastoor heeft nog jongetjes in de rij staan
Midden op de dansvloer is ook goed, heeft de rest ook wat om naar uit te kijkenquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Ik neem die tweede opmerking als een ja, sowieso heb je geen rechten behalve het aanrecht. Dus ik verklaar u nu tot man en vrouw, Vogeltjesdans, u mag de bruid keihard nemen op het altaar.
Ontroerendquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Ik neem die tweede opmerking als een ja, sowieso heb je geen rechten behalve het aanrecht. Dus ik verklaar u nu tot man en vrouw, Vogeltjesdans, u mag de bruid keihard nemen op het altaar.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Nah, AngelJoyogamie is toegestaan op fokquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:41 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar wacht ff, ik moet eerst scheiden van FD
Klappen, dat is pas goed.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Midden op de dansvloer is ook goed, heeft de rest ook wat om naar uit te kijken :8
Romantischquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Dit huwelijk is net een mona toetje, daar word je toch blij van!quote:
Dat mag uiteraard ook, wel zo sociaalquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Midden op de dansvloer is ook goed, heeft de rest ook wat om naar uit te kijken :8
Bedankt, ik heb zeer lang op deze speech geoefendquote:
Beetje emo.giffen naar meneer de Pastoor, wacht maar tot je de volgende keer komt biechten!quote:
Helaas, daarvoor moet je bij de ambtenaar van burgerlijke stand zijn, Pharkus heeft deze bevoegdheid wel.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:43 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Klappen, dat is pas goed.
LH, doe je ook scheidingen? Ik wil van FD en van vogeltjesdans scheiden en wel nu.
Ik kan een hoop mensen aanwijzen die liever de andere kant op kijkenquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Midden op de dansvloer is ook goed, heeft de rest ook wat om naar uit te kijken
En dan zo'n rode klodder saus die er van af druipt, staat doorgaans centraal voor het maandelijks leed dat je mag ondergaanquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:44 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dit huwelijk is net een mona toetje, daar word je toch blij van!
Maar dan ga ik wel met de helft van je bezittingen aan de haal, daarin begrepen je fok accountquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:43 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Klappen, dat is pas goed.
LH, doe je ook scheidingen? Ik wil van FD en van vogeltjesdans scheiden en wel nu.
Fuck jouquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:44 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat mag uiteraard ook, wel zo sociaal
[..]
Bedankt, ik heb zeer lang op deze speech geoefend
[..]
Beetje emo.giffen naar meneer de Pastoor, wacht maar tot je de volgende keer komt biechten!
[..]
Helaas, daarvoor moet je bij de ambtenaar van burgerlijke stand zijn, Pharkus heeft deze bevoegdheid wel.
Ziehier, een jochie die nooit wilt trouwen, komt wel goed schatjequote:Op woensdag 23 januari 2013 20:45 schreef Q.C.Passed het volgende:
Weer eentje die toegeeft aan peerpressure.
Trouwen is voor losers die iets willen hebben om voor te vechten als het eventjes niet goed gaat
Komt wel goed, zie je in de kerk!quote:
NEE, niemand komt aan mijn babyquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:45 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Maar dan ga ik wel met de helft van je bezittingen aan de haal, daarin begrepen je fok account
Jij mag de rijst opvegen, ik wil nog wat te eten hebben namelijkquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik kan een hoop mensen aanwijzen die liever de andere kant op kijken
Het laatstequote:Op woensdag 23 januari 2013 20:47 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
NEE, niemand komt aan mijn baby
Oh schat, wat vind je mooier: Angel-dans, of Vogeltjes-Joy?
Die mensen wil ik wss ook niet zien.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik kan een hoop mensen aanwijzen die liever de andere kant op kijken
Dan moet ik er een stuk of 13 maken, doe jij ook eens watquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ga jij alvast een account maken voor onze toekomstige baby?
Sorry, geen internet in mijn keuken.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:49 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dan moet ik er een stuk of 13 maken, doe jij ook eens wat
O ja klopt, al jouw electrische apparaten blokkeren dat signaalquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:50 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Sorry, geen internet in mijn keuken.
Ga je toch in de woonkamer zitten?quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:50 schreef vogeltjesdans het volgende:
Maar wil dat zeggen dat ik nu ook mijn gevulde koek met je moet delen?
Dit huwelijk wordt een absoluut succes.quote:
Ha! Stiekem achter de bank, en als ze vraagt wat ik aan het doen ben zeg ik "aan het rukken".quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ga je toch in de woonkamer zitten?
chuck? Dat je je dat nog afvraagtquote:
You called, my misstress?quote:
Kort maar bondig wordt mijn huwelijk.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:52 schreef ouyevoli het volgende:
[..]
Dit huwelijk wordt een absoluut succes.
Wil je dit topic nog delen wel delen?quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Kort maar bondig wordt mijn huwelijk.
Oeh bondagequote:Op woensdag 23 januari 2013 20:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Kort maar bondig wordt mijn huwelijk.
Wat denk je zelf?quote:
Ik heb LompeVrouw alquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:54 schreef mr_chuck het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?
P.S trouw metLompeHork
(Betere keuze volgens mij)
quote:
Nog delen wel delen? Wat?quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:54 schreef ouyevoli het volgende:
[..]
Wil je dit topic nog delen wel delen?
Jo ho. En mij. En de rest van FOK!quote:
Hij is mijn opa, ik doe niet aan incest.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:54 schreef mr_chuck het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?
P.S trouw met LopeHork
(Betere keuze volgens mij)
quote:
Gelukkig ben ik niet met de rest van FOK! getrouwdquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:55 schreef ouyevoli het volgende:
[..]
Jo ho. En mij. En de rest van FOK!
Deze neger weet waarover hij praat.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet met de rest van FOK! getrouwd(behalve met Monopoly, dat is mijn kontmaatje, nohommo)
Sorryquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:55 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hij is mijn opa, ik doe niet aan incest.
Maar. Maar.. Okequote:Op woensdag 23 januari 2013 20:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet met de rest van FOK! getrouwd(behalve met Monopoly, dat is mijn kontmaatje, nohommo)
Zweepjes en kaarsen liggen al klaar schatquote:
Hij had het over tieten.quote:Nog delen wel delen? Wat?
Tieten zijn altijd voor iedereen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:58 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Zweepjes en kaarsen liggen al klaar schat
[..]
Hij had het over tieten.
Wat ben jij romantischquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:58 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
[..]
Hij had het over tieten.
Trouwen is een overdreven religieuze traditie doordrongen van triestheid.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ziehier, een jochie die nooit wilt trouwen, komt wel goed schatje
Altijd schatquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:58 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wat ben jij romantisch
Jouw moobs
Kom dan hier jongen!quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:58 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
[..]
Hij had het over tieten.
Ahhhhw koetsjiekoequote:Op woensdag 23 januari 2013 20:59 schreef Q.C.Passed het volgende:
[..]
Trouwen is een overdreven religieuze traditie doordrongen van triestheid.
Maar wel neukgarantie.quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:59 schreef Q.C.Passed het volgende:
[..]
Trouwen is een overdreven religieuze traditie doordrongen van triestheid.
Slecht boek!quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:59 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Altijd schat50 tinten ken ik uit mijn hoofd dus dit wordt een zeer romantische huwelijksnacht
Neuken? Nohommo jwzquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:59 schreef mr_chuck het volgende:
[..]
Kom dan hier jongen!
Ik daeg je uijt veur een duel armpjedrucken
Te laat, we zijn al getrouwdquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
Moest er hier nog een huwelijk voltrokken worden?
Ligt er aan hoe lang je getrouwd bent.quote:
Boh, wat heb ik een geluk met jouquote:Op woensdag 23 januari 2013 20:59 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Altijd schat50 tinten ken ik uit mijn hoofd dus dit wordt een zeer romantische huwelijksnacht
Jaquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
Moest er hier nog een huwelijk voltrokken worden?
Ik maak altijd een wandelingetje na het avondeten. En aangezien ik al niet makkelijk loop en nu ook met die sneeuw duurde dat wat langer.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:01 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Te laat, we zijn al getrouwdLH, die superhommo, heeft de honneurs al waargenomen.
Waar was je!
5 minuten is al neukgarantie. Desondanks toch nog wel een beetje klaargekomen op de dansvloer?quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:01 schreef Angel-Joy het volgende:
Ligt er aan hoe lang je getrouwd bent.
Ja hequote:Boh, wat heb ik een geluk met jou
Let een beetje op je woorden in 't openbaar oke?quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:03 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
5 minuten is al neukgarantie. Desondanks toch nog wel een beetje klaargekomen op de dansvloer?
[..]
Ja heWaarmee wil je beginnen, de zweep of het kaarsvet?
Nou vooruit, FH voltrek (haha ik zei trek) het huwelijk nog een keer!quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:02 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
JaLH vond ik niet zo goed.
Dus ik wil nog een keer
Ik maak me gewoon zorgen om jouw welzijnquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:04 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Let een beetje op je woorden in 't openbaar oke?
En gvd
Lekker romantisch zegquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:04 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Let een beetje op je woorden in 't openbaar oke?
En gvd
Fijn Harrie, bedankt!quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:05 schreef mr_chuck het volgende:
[..]
Lekker romantisch zeg
Skip hem g
Accepteer het, hij is nu mijn man. Ik ga mijn man niet negerenquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:05 schreef mr_chuck het volgende:
[..]
Lekker romantisch zeg
Skip hem g
Awhhquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:05 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik maak me gewoon zorgen om jouw welzijn
Wettelijk gezien welquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:04 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nou vooruit, FH voltrek (haha ik zei trek) het huwelijk nog een keer!![]()
Is het trouwens polygamie als je twee keer met dezelfde trouwt?
Wel geil
quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dan voltrek ik jullie hierbij tot man en vrouw tot de dood een ban of ongewenst gedrag van welke aard jullie scheidt.
Waarheen wil je op huwelijksreis? Ameland?quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Accepteer het, hij is nu mijn man. Ik ga mijn man niet negeren
[..]
Awhh
[..]
Wettelijk gezien wel
Fijn Harrie, bedankt!quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dan voltrek ik jullie hierbij tot man en vrouw tot de dood een ban of ongewenst gedrag van welke aard jullie scheidt.
Amelandquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:08 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Waarheen wil je op huwelijksreis? Ameland?
Nee, dat ligt te dicht bij Eindhoven en daar gaan we niet naartoe op huwelijksreisquote:
Meet you there xoxoquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:13 schreef mr_chuck het volgende:
Kom op!
Lekker doen!
Kom vanavond in het parkje dan
Opflikkeren nerdquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:15 schreef mr_chuck het volgende:
[..]
's goed!
K zie je daar in mijn fiat 500 met nitro
X
Ik zie jou vanavond welquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Opflikkeren nerd
AJ en ik hebben geen open relatie maar als jij zo doorgaat wel een open rug
Alleen jij zit in mijn hart, dat weet je tochquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Opflikkeren nerd
AJ en ik hebben geen open relatie maar als jij zo doorgaat wel een open rug
Bedanktquote:
Graag gedaan uwe FOK!-majesteit.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:21 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Alleen jij zit in mijn hart, dat weet je toch
[..]
Bedankt
Hoax, jij hebt geen vrienden.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:21 schreef mr_chuck het volgende:
[..]
Ik zie jou vanavond wel
Kom met vrienden
Oke, FOK!-prinsesquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nu voel ik me oud
Geen ruzie op mijn bruiloft.
Dank u.
Doe stoer jo Ginoquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:22 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hoax, jij hebt geen vrienden.
Had je ze maar, dan kon je er nog een paar bijnemen en dan zou het een gelijke strijd worden
Hoeren? WAAR?quote:
Mogen we jou wel aanraken dan?quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:25 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Daar mag je niet naar kijken of aanraken
[..]
Mijn koningin heeft net verzocht geen ruzie te stoken op ons huwelijk, gedraag je of ik laat je spartelend verwijderenquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:24 schreef mr_chuck het volgende:
[..]
Doe stoer jo Gino
Vanavond neem je vrienden mee kom ik ook alleen
Nee en neequote:Op woensdag 23 januari 2013 21:24 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jij bent gewoon jaloers.
Ik dacht dat je blij zou zijn voor me.
Laat me niet lachenquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:26 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Mijn koningin heeft net verzocht geen ruzie te stoken op ons huwelijk, gedraag je of ik laat je spartelend verwijderen
Dank schatquote:
quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:28 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Omg wat een feest, zo blij voor jullievergeet niet jullie facebook invite prive te houden he, anders gaat het niet goed komen! Moge jullie beide veel veilige seks met elkaar toekomen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |